Erg leuke, leerzame en mooie tijd gehad.

Ik heb ontzettend veel geleerd van zowel de theorielessen als de rijlessen. Hierbij kan ik de rijlessen absoluut niet vergeten. Hugo erg bedankt en superblij dat ik jou als instructeur mocht hebben.

Goede rijschool

Goed geregeld, prettige ervaring

Alles is goed geregeld, prettige rij instructeur.

Het was prima

Het wisselen van instructeur was niet fijn aangezien ze allebij een hele andere les methode had maar vond het wel fijn dat mijn 2e instructeur wel zei waar het op sloeg

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede instructeur, fijne lessen en ik heb echt genoten van elke minuut

Prima begeleiding

Fine en vakkundige lessen

Heel fijn

Vandaag geslaagd voor mijn rijbewijs, net als mijn broer en zus in een keer. Alle drie hebben we rijles gehad van Erik Maathuis. Een hele fijne instructeur.

Hooguit geweldig

Ik heb een erg fijne ervaring gehad bij Ezendam, vanaf mijn proefles voelde ik mij al erg op zijn plek bij mijn rij instructeur Erwin Lenderink. Elke les voelde fijn en vertrouwd aan en er was altijd een fijne sfeer. Opbouwend naar de tussentijdse toets + praktijk examen was er erg goed geplanned waardoor ik goed voorbereid was en in een keer geslaagd ben. Al met al een top ervaring ik raad iedereen Ezendam aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne rijschool met vakkundig en vriendelijk personeel

Ik heb een hele fijne tijd gehad tijdens mijn rijlessen en door de goede uitleg en hulp van mijn rijinstructeur Erwin ben ik in een keer geslaagd. Als ik het over zou moeten doen zou ik zeker weer kiezen voor Ezendam.

Geweldige rijschool!

Fijn rijinstructeur die erg betrokken is en in 1 keer geslaagd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

van stress naar relaxt achter het stuur

komen afspraken na, zijn flexibel, kundige instructeur, fijne tijd tijdens de lessen met vol vertrouwen zelfstandig de weg op.

Geweldig !

Ik had me met Rick geen betere instructeur kunnen wensen ! Zonder hem had ik mijn rijbewijs niet gehaald ! Dank daarvoor

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ondersteuning en prettige sfeer in de auto.

Leuke instructeur, voelde me dan ook op mijn gemak.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heerlijk lessen waar ik helemaal mezelf kon zijn

Ik vond het super dat ondanks ons verschillen ik kon gewoon helemaal mezelf zijn. Ze waren altijd bereid om mee te denken in hoe ik mijn doel zou kunnen halen en het is in 1x gelukt! Ik zeg doen!

Uitstekende begeleiding

Constant goed begeleid, goed bereikbaar. En in oplossingen denkend.

Hele aardige mensen en zeer behulpzaam. En geslaagd in 1 keer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gezellige examendag met Rob!

Het was een leerzame interessante en gezellige dag met Rob. Hij heeft mij goed begeleid. Met een positief resultaat.

zeer goed

rij instructeur maciej hele aardige en goed uitleggende man

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijlessen gehad met Louis. Hij is duidelijk, rustig en relaxed. Hij geeft je een prettig gevoel tijdens de rijlessen.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

In stappen toewerken naar Praktijk, goede theorie-en lesmateriaal en structureel inplannen rijles

Er wordt in duidelijke stappen toegewerkt naar het praktijkexamen, rijles instructeur kan goed inschatten wat je nodig hebt, en wanneer je een vervolg stap kan doen. Als je het theorieboek van te voren al uitgebreid hebt gelezen, kun je tijdens theorielessen echt de focus leggen op de onderdelen waar nog niet alles duidelijk is. Oefenexamens zijn goed te vergelijken met echte theorie-examen. De rijlessen worden structureel ingepland, hierdoor is het mogelijk om in 6 maanden (vakanties niet meegerekend) je rijbewijs te halen. Heb alles in 1x gehaald.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Auto fijn, communicatie goed, instructie oke

Het bedrijf vind ik fijn, de auto erg netjes en fijn. Communicatie met Louis goed. Ik had graag van tevoren geweten wat me precies te wachten stond voor e achter b. Welke verrichtingen werden gevraagd en welke verkeersregels precies moeten worden gevolgd. Ik heb 2 instructeurs gehad, de klik was er niet, maar het zal aan mij liggen. Sommige essentiële dingen mi niet voldoende uitgelegd. Niet alles is uitgebreid aan bod gekomen. De examinatoren waren veel strenger/preciezer dan de les.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne goede lessen, alles duidelijk, alles geregeld. Ik zou Ezendam zeker aanraden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb rijles mogen doen bij Peter. Een enorm fijne en rustige man die alles perfect uitlegde. Serieus maar ook in voor gezellige gesprekken en goeie grappen! Ik had een pakket van 35 lessen, maar na 23 lessen ben ik al geslaagd! Ezendam, maar ook zeker Peter, bedankt!

Leerzame dag

Leerzame dag, goede begeleiding.

Toppers

Goede en duidelijke lessen. Fijne mensen.