Een gezellige en goede rijervaring

Erg tevreden over alles.

Bedankt voor alles, goeie tijd gehad.

Bedankt voor alles, goeie tijd gehad.

Veel geleerd en een top rij instructeur

Bedankt voor alles en en voor de goeie lessen en de hulp bij alless!

Gezellig en erg leerzaam!

25 lessen gereden, goeie tijd gehad.

Echt een top rijschool met een instructeur die echt naar je luisterd en je op je gemak stelt wanneer het even niet lukt. Richard doet er alles aan om jou met een fijn gevoel te laten slagen! Richard bedankt voor alles!

Rijden met Richard is niet alleen leerzaam, maar ook ontzettend leuk!

Na een vervelende ervaring/slecht lesplan bij een andere rijschool kwam ik bij Richard terecht. Ik was inmiddels al helemaal zat van het autorijden en ik had er eigenlijk ook nog maar weinig vertrouwen in. Richard snapte me volkomen en heeft er alles aan gedaan om niet alleen mijn zelfvertrouwen, maar ook mijn plezier in het rijden weer terug te brengen. Ik zag als een berg op tegen het praktijkexamen, maar hij heeft zijn lesplan aan mijn behoeftes aangepast en me met succes door het praktijkexamen gesleept. Bedankt Richard! Ik ga de lessen stiekem een beetje missen... ;-)

Altijd goede uitleg

Altijd werd en goed uitgelegd waarom je iets moet doen. Het was ook altijd gezellig tijdens de lessen. Het nabespreken aan het einde van de les was ook altijd erg fijn, je kreeg zo een duidelijk beeld van wat er goed ging en wat beter kon. Ook dingen die je moeilijk vond werd extra aandacht aan besteed wat erg fijn was. Kortom goede rijschool!

Super leuke en leerzame lessen.

Leuke rijschool, goede methode om alle onderdelen te krijgen in de rijlessen.

Hele leuke en leerzame lessen

Deze rijschool werd mij aangeraden door mijn beste vriendin en gelijk dat ze had over wat ze mij vertelde! Er word tijd genomen om alles uit te leggen en de intstructeur is ook hartstikke leuk! Ik voelde me als een vis in het water, hij stelde me heel erg op mijn gemak! Zeker een aanrader!

Goeie rijschool

Mooie evaring maar nu begint het echte rijden, goeie rijschool, word allemaal goed uitgelegt, zeker het proberen waard.

Super goede ervaring!

Duidelijke uitleg. Leuke sfeer.

Fijne lessen en een prettige instructeur

Ontzettend veel aan mijn rijlessen gehad! Richard geeft duidelijke feedback en is erg rustig en beheerst. Ondanks mijn onzekerheid toch met een vertrouwd gevoel mijn examen ingegaan, met resultaat!

Gezellige leerzame lessen!

Zeer goede rij-instructeur/rijschool

Ik heb mijn lessen met plezier door gebracht. Uitleg altijd duidelijk. Fijne sfeer.

Hele fijne rijlessen

Ik vond het een prettige en leuke sfeer in de auto bij Richard. Hij daagde mij veel uit wat uiteindelijk heeft geleid tot het behalen van mijn rijbewijs in 1 keer. Er waren leuke gesprekken in de auto, maar ook fijn dat het soms stil was. Een goed uitgedacht programma om mijn rijbewijs binnen 25 lesuren in 1 keer te halen. Echt heel fijn!!

Enorm behulpzaam en erg vriendelijk

Mijn persoonlijke ervaring met rijschool schut. Ikzelf heb erg genoten van mijn rijlessen en mijn instructeur. dingen die evt wat minder gingen werd goed extra tijd aan besteed zodat ook dat er net zo goed in kwam te zitten als de rest al met al als ik het over zou moeten doen zou ik zeker met plezier nog een keer bij deze rijschool rijden! Super school. En super instructeurs!

Waarom zou je je rijbewijs hier niet willen halen?

De lessen van Richard heb ik stuk voor stuk als zeer prettig ervaren. Les na les had ik het idee dat ik veel leerde. Daardoor was ik ook niet nerveus voor en tijdens het examen waardoor ik hem in een keer heb gehaald! Ik zou iedereen aanraden om les van Richard te nemen! Bedankt Richard!

perfect, zeker aan te bevelen

Super goeie ervaring bij deze rijschool! Hulp gekregen waar nodig. Goeie feedback gehad. Totaal geen aanmerkingen. Ik raad deze rijschool bij iedereen aan! Geeft je veel vertrouwen en zekerheid!

Geweldige instructeur.

goede service, goed behandeld

Leuke en leerzame lessen in een fijne en veilige leeromgeving. De instructeurs zijn ervaren en geven rijles op maat. Alleen maar lof!

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer prettige en flexibele instructeurs die ook buiten de lestijden hulp en instructie bieden. Inbegrepen theorielessen zijn zeer goed en zeker behulpzaam. Top rijschool die ik aan iedereen zou aanbevelen.

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb geen slecht woord over de rijschool. Goede omgang met leerlingen, aardige rijinstructeur. Geeft goed les, legt alles prima uit en is erg geduldig!