Goede begeleiding, super instructeur die de tijd voor je neemt

Ook als je last hebt van faalangst en je raakt snel gestrest. Is Richard de juiste instructeur voor je, hij neemt de tijd voor je en zorgt dat je wat rustiger in je hoofd word tijdens het rijden. En als je van humor houd, is Richard ook een uitstekende keuze! :))

Richard is een hele leuke grappige man die heel goed les kan geven. Legt je alles uit zoals het moet en is eerlijk tegen je! Richard je bent een topper!

Zeer fijn!

Ik heb veel geleerd en veel lol gehad wat ik zelf belangerijk vindt. Altijd optijd en in een goede auto gereden. Al bij al een zeer fijne ervaring gehad met Richard.

Fijne en leerzame lessen

Ondanks de faalangst heb ik door de rijlessen in 1 keer kunnen slagen. Er was altijd een luchtige en gezellige sfeer en ik wist altijd precies waar ik aan toe was. Ik ga de rijlessen nog missen.

Goede en leuke instructeur

Goed en taakbewust

Een fijne ervaring

Goede en duidelijke uitleg en een fijne sfeer in de auto

Prettige samenwerking met Richard

Prettig en leuk

Leuke en leerzame lessen!

Leuke tijd en lessen gehad. In één keer geslaagd!

Gezellige en en goede rij-instructeur!

Richard is een super instructeur en legt alles heel duidelijk en goed uit! Altijd gezellig in de auto!

Super goede en leuke rijschool!

Erg leuke en goede rijlessen gehad, altijd erg gezellig, maar enorm leerzaam. Op jou eigen tempo, en wensen word het je allemaal super goed geleerd! Bedankt voor alles!!

Fijne rijlessen

Hele fijne en duidelijk rijlessen zeker een aanrader!

Leuke manier om je rijbewijs te halen hier

Het rijden met Richard is geweldig. Het is altijd gezellig en de kwaliteit van de lessen is hoog. Hij legt alles goed uit en helpt je met waar je moeite mee hebt. het was me een genoege om met het te kunnen rijden en ik zal er nog lang, veel aan hebben.

Na 3 pogingen mijn rijbewijs gehaald waar ik Richard wil bedanken voor zijn geduld, tijd en moeite

Super lessen , heel veel aan gehad!!

De beste rijschool

Ik heb al bij een paar rijscholen gezeten maar richard schut vind ik de beste rijschool die er is en is altijd op tijd en en goeie les meetode en altijd vriendelijk. Dus mensen ik zou zeggen twijfel niet over deze rijschool en neem contact op.

Rijlessen waren fijn en duidelijk.

De rijlessen heb ik als erg prettig ervaren. Ik wist waar ik aan toe was, omdat dingen erg duidelijk werden aangegeven. Ook was er begrip op het moment op een mindere dag. Al met al heb ik veel ruimte ervaren, wat erg fijn was in het leerproces.

Super rijschool, heeft me goed geholpen en doorgezet met mij, ik heb enorme faalangst, en daar ben ik goed in begeleid.

Super fijne lessen, met een goede instructeur

Ik heb richard ervaren als een hele fijne rij-instructeur. Hij benoemt precies wat er beter kan, maar ook wat er goed gaat. Ook tijdens het rijden geeft hij je de juiste tips mee. Kortom, autorijschool Richard Schut is zeker aan te bevelen!

Er was een goede en positieve sfeer

Ik merkte dat er vertrouwen was in mij als leerling. Er was ruimte om te leren en werd veel positief benaderd. Echt een aanrader

Super!!

Hele fijne ervaring gehad. Super fijne duidelijke uitleg. Ik voelde me op m’n gemak tijdens de lessen. Door Richard in 1 keer geslaagd!

Leuke en leerzame lessen gehad, fijne manier van lesgeven. Goede instructie en prettig rijden. In 1 keer geslaagd! Autorijschool Richard Schut is zeker aan te raden!

Zeer goed, duidelijke uitleg

Duidelijke uitleg bij alle technieken die je moet toepassen. Je krijgt de tijd om het onder de knie te krijgen.

Uitstekende rijschool.

Ik heb leuke en leerzame lessen gehad. Gezellige gesprekken en genoef kritiek zodat ik mijn lessen en examen goed kon doen.

Goede en leuke rijlessen

De rijlessen waren erg leuk en alles werd goed uitgelegd. Tijdens het rijden was het ook altijd gezellig. Zeker aan te raden!

Heb echt top lessen gehad bij richard shut!

Heb goeie en leuke leersame lessen gehad! Richard heeft mij altijd goed geholpen met de dingen waar ik moeite mee had!