Vol zelfvertrouwen de weg op!

Ik kijk met een positief gevoel terug op mijn rijlessen met Ton. Hij is een geduldige, empatische (en gezellige!) man die zag wat ik tijdens mijn rijlessen nodig had om het voor mij een prettige ervaring te maken. Voor zowel mijn theorie- als praktijkexamen ben ik in één keer geslaagd. Vorige week heb ik mijn rijbewijs kunnen ophalen en sindsdien heb ik al een hoop kilometers gemaakt, mét zelfvertrouwen! Mary-Ann en Ton, bedankt!

Super!!

Ik heb een tijd lang rijlessen gevolgd bij Keystone en ik heb altijd duidelijk kunnen communiceren met mijn rij-instructeur. Ik kreeg goede uitleg en begeleiding. Heel fijne rijschool!

Gezellig en goed begeleid

Ik heb altijd leuke gesprekken gehad in de auto met mij rij instructeur, en voor de rest heeft mijn rij instructeur mij zeer goed begeleid en ook mij tips gegeven waar en wanneer dat nodig was. Over het algemeen heb ik dus een hele grappige en gezellige tijd bij jullie gehad! Dankjewel!

Ton staat altijd voor je klaar!

Hoewel ik soms wat koppig kan zijn, heeft Ton altijd geduld met mij gehad. Ik heb een leuke tijd gehad naast Ton in de auto! Bedankt voor alles, jullie zijn toppers!

Super fijn!

Ton en Mary-Ann zijn beide toppers. Echt hele lieve en rustige mensen. Nemen de tijd voor je waar nodig. En zorgen ervoor dat jij met een goed gevoel kunt gaan rijden. Ik raad iedereen deze rijschool aan.

Leuke en leerzame lessen

Super leuke lessen van Ton en Mary ann gehad. Ik vond het super spannend om te rijden maar door de fijne begeleiding ben ik hier overheen gekomen. Ook altijd een fijne communicatie geweest. Ik had een wisselend rooster en daar is ook altijd rekening mee gehouden. Wat ik het leukste vond van de lessen: 1 op 1 theorielessen Oefenen met de noodrem De fijne sfeer in de auto Nogmaals bedankt voor alles en het vertrouwen in mij :)

Beste keuze ooit - Ton the best!

Top rijschool! - Ruim 10 jaar geleden heb ik m’n rijbewijs gehaald, maar autorijden deed ik nooit. Vond het niet fijn. Tussendoor nog bij verschillende rijscholen een opfriscursus gedaan, maar het mocht niet baten. Ik dacht dat autorijden gewoon niet mijn ding was. Totdat ik besloot het nog één kans te geven. Ik ging aan de slag met Ton van autorijschool Keystone en wow: wat een verademing! De manier waarop Ton je dingen aanleert is zo fijn. Hij heeft humor, weet dingen precies op de goede manier uit te leggen en geeft je een goede basis om mee verder te gaan. Het is een hele warme man, die echt de tijd neemt voor de dingen die je lastig vindt. Ik ben dankzij hem autorijden echt leuk gaan vinden!! Inmiddels ben ik al even gestopt bij Ton en ik kan met trots vertellen dat ik nog steeds elke dag auto rijd. Bedankt Ton, you’re the best!

Goede rijschool die je goed voorbereid op het examen

Door het RIS (Rijles In Stappen) boek zijn alle lessen overzichtelijk en goed af te vinken. Op deze manier heb ik alles op een rustige en goede manier geleerd! Mijn praktijkexamen heb ik in één keer behaald dankzij Keystone!

Goede rijschool die je goed voorbereid op het examen

Ton is een zeer ervaren instructeur, die met veel humor en geduld mij heeft geholpen.

Ik vind de mensen van keystone onwijs prettig in de omgang. Ze gaan heel rustig met je om, denken met je mee. Ik zou echt echt mensen daar heen sturen.

Erg tevreden

Ik heb nu een paar jaar mijn Rijbewijs en Daar ben ik erg blij mee. Bedankt Mary-ann en Ton voor al jullie geduld.

Goede deskundige rijschool!

Ik heb altijd met plezier de rijlessen bij Keystone gevolgd. Ton is erg deskundig en het lijkt net of hij mijn gedachten kan lezen. Hij geeft goede aanwijzingen. Ik heb mijn rijexamen daardoor in 1 keer kunnen halen. Erg tevreden met deze rijschool!

Ik heb mij aangemeld omdat ik rij angst had. Jaren niet gereden uit angst om te weg op te gaan. Maar met de methode die keystone toepast was ik na 2 lessen alweer in staat om binnen de bebouwde kom zelf kleine stukjes te rijden dit was zo enorm grote overwinning. En na 6 lessen van 3 uur was ik weer helemaal klaar om de weg op te gaan. Ton bedankt voor je fijne lessen, goede uitleg en de gezelligheid in de auto!

Wat een vrijheid, ik rij weer! Ik gun iedereen zo'n rijles ervaring!

Ruim 10 jaar een rijbewijs, maar al meer dan 10 jaar niet gereden. Ik durfde niet. Op mijn 18e kreeg ik mijn rijlessen cadeau, heel lief, maar iets wat ik eigenlijk niet wilde. Ik zag er als enorm tegenop en ik had een rijinstructeur die totaal geen inlevingsvermogen had, die geïrriteerd reageerde als ik het niet goed deed en me belachelijk maakte. Wonder boven wonder haalde ik mijn rijbewijs na 2 keer. Enorm blij was ik, blij dat ik van de rijlessen af was… De eerste paar maanden heb ik nog wel gereden, geen snelweg, want dat durfde ik niet. Mijn angsten voor het rijden werden erger en erger, tot paniekaanvallen aan toe. Dat was voor mij de druppel. Meer dan 10 jaar had ik de behoefte niet om het weer te proberen. Vorig jaar begon het te kriebelen, ik wilde ook onafhankelijk zijn, de vrijheid hebben. Ik had hier wel hulp bij nodig. Ik kwam uit bij Keystone Verkeerseducatie, gespecialiseerd in rijangsten. Dit was de beste keuze ooit! De intake was al een openbaring. Er was spanning (tranen), maar Ton stelde mij meteen op mijn gemak, stelde vragen en gaf me vertrouwen. De 1e les was ik 1 bonk spanning. Weer de tranen toen ik de auto in stapt. Ton nam uitgebreid de tijd om me te laten kalmeren, wennen en gaf me het vertrouwen om toch de auto te starten. 6 weken lang, 3 uur lang les, maar wat vloog de tijd voorbij. Ik kreeg steeds meer vertrouwen, zelfs op de snelweg. Ton bleef altijd rustig, gaf me tips, complimenten en zag het meteen aan mij als er spanning boven kwam. Al moest ik 30 keer dezelfde handeling oefenen of om uitleg vragen, ik heb nooit het idee gehad dat dit gek was. Na mijn 3e rijles sprak ik zelfs de zin uit: ‘ik geloof dat ik dit bijna nog leuk ga vinden’. Ik verbaasde mezelf. Inmiddels rij ik overal heen. Wat een vrijheid, de wereld is nu veel groter voor mij! Natuurlijk begint het echte leren rijden nu pas, maar zonder Ton had ik dit nooit gered. Ik ga het nu niet meer uit de weg, ik wil het juist graag leren! Ik gun iedereen zo’n rijles ervaring!

Een gezellige, leerzame en super leuke tijd

Ik heb mijn lessen bij Keystone als super ervaren. Er was ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je mocht je eigen tempo aanhouden en er was interesse naar jou als persoon. Ik heb me altijd veilig gevoeld en ik voel me zelfverzekerd vertrekken. Ik heb naast auto leren rijden mezelf leren kennen en lifeskills meegekregen. Ik ben super enthousiast over Keystone. Bedankt lieve Marry-Ann, Ton en Gerla!

Meedenkend, inlevend, praktisch en zorgzaam!!

Fijne rijschool. Wij hebben de gehele periode goed contact gehad met deze rijschool. Wij zijn altijd goed op de hoogte gehouden betreffende de prestaties en de mogelijkheden rondom het rijden, er werd met ons meegedacht om het maximale uit onze zoon te halen. Een aanrader!!

Ik heb nog nooit zulke onzin ervaren.

5 lessen op een industrieterrein zijn niet leerzaam, andere rijscholen kunnen dit binnen 1 les, onacceptabel ook vallen de prijzen extreem hoog uit en betalen mensen voor examens en lestijd tegelijk, dit is geen dienst en zou dus alleen autohuur mogen kosten. Nooit zou ik iemand adviseren lessen hier te volgen, specialistisch onderwijs, Ik verklaar ze gek. Sorry, maar het is de waarheid.

Het was altijd erg gezellig.

Ik was altijd erg op mijn gemak. Ik heb veel geleerd. Ik vond wel dat ik lang rijles heb gehad in totaal. Maar ik kijk er over het algemeen tevreden op terug.

Geduldig, professioneel, warm, empathisch, met humor. Rijles op maat!

Ik was al een jaar bezig met rijlessen bij een andere school. Dit was helaas geen positieve ervaring en een rijangst was geboren. Op aanraden van vrienden kwam ik terecht bij Keystone. Met hun heb ik mijn angsten besproken. Ik voelde me begrepen, gehoord en op mijn gemak gesteld, waardoor ik mijn angsten kon overwinnen. Ik heb Keystone ervaren als een school die kijkt naar jou als individu en aan de slag gaat met wat jij nodig hebt om goed naar je examen te gaan. Door de positiviteit en humor kreeg ik het plezier in het lessen weer terug. Hierdoor groeide mijn vertrouwen met als gevolg dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Ton en Mary Ann, heel erg bedankt!

Geweldige rijlessen gehad

Mijn ervaring met Keystone is heel goed, want ze geven je theorielessen om je theorie examen te kunnen halen. Bovendien zij ze ook heel eerlijk over wel of niet kunnen bedienen van een schakelauto. Wat ook heel fijn is dat ze je ondersteunen in de overgang van schakelauto naar automaat gaan, want dat kan wel moeilijk zijn om je te moeten overgeven dat je geen schakelauto kan rijden. Bij Keystone kijken ze wat voor jou het handigste om rijles te krijgen en hoe je het snelste je rijbewijs kan halen. Ik raad deze rijschool heel erg aan.

Erg persoonlijk en enorm goed begeleid!

Ook heel erg naar mn zin gehad en me op mijn gemak gevoeld bij alle mensen van keystone!

Beste instructeur die ik ooit heb gehad!!

Hellaas dupe geworden van Rijschool Aalbrecht, ik ben benaderd door Ton en Mary-Ann die mij wilden helpen met het halen van mijn rijbewijs! Op het begin was ik altijd heel erg gestrest en onzeker,maar door Ton ben ik daaroverheen gekomen en nu in het bezit van mijn rijbewijs!

goede service, goed behandeld

• Service/klantvriendelijkheid kantoor
  • Begeleiding/klantgerichtheid instructeur
  • Lesagenda/lesplanning
  • Online theorie
  • Lesvoertuig
  • Ervaring met: Rijlessen vanaf 16,5 jaar
  • Hoe ben je bij Keystone gekomen? Door mijn ouders
  • Heb je nog tips voor ons? Uitleg over de afstanden tussen lantaarnpalen en bomen vond ik tijdverspilling

perfect, zeker aan te bevelen

Nog steeds heel blij met mijn keuze voor jullie rijschool! Jullie wisten precies wat ik nodig had en ik ben heel blij dat er nog een rijschool bestaat die de leerling op de eerste plaats heeft staan!

• Keystone Online (Facebook/website)
  • Service/klantvriendelijkheid kantoor
  • Begeleiding/klantgerichtheid instructeur
  • Lesagenda/lesplanning
  • Online theorie
  • Lesvoertuig
  • Ervaring met: Rijlessen vanaf 16,5 jaar
  • Hoe ben je bij Keystone gekomen? Via mijn broer
  • Heb je nog tips voor ons? Ga zo door!

Over Keystone Verkeerseducatie

Keystone Verkeerseducatie zet zich dagelijks met hart en ziel in voor de leerlingen die aan onze zorg zijn toevertrouwd. Wij bieden complete rij- en theorieopleidingen voor reguliere leerlingen en leerlingen met een achtergrond. Bovendien zijn wij gespecialiseerd in het snel en effectief behandelen van rijangst. Kijk op www.keystone.nu of www.rijangst.org voor meer informatie!