Goede en fijne lessen

Het waren fijne lessen waarin ik veel verschillende dingen leerde. Hierbij werd ik goed begeleid en geholpen als ik iets niet wist/kon.

Persoonlijke en professionele begeleiding, in één woord het is geweldig!

Er wordt heel goed aangevoeld en gekeken naar je kunnen. Het is alsof je samen een boek schrijft. Alleen Cees en Co weet al hoe het verder gaat en begeleid je er doorheen. In het begin was ik angstig en onzeker, vooral op de snelweg. Maar dankzij de persoonlijke en professionele begeleiding van Mirella ben ik er overheen gegroeid. Dankzij Cees & Co maak ik al rijdend nieuwe herinneringen voor het leven. Ontzettend bedankt daarvoor!

Super rijschool!

Super rijschool! Duidelijke en gezellige instructeurs🤗 Zeker een aanrader!!

Perfecte rijschool voor mensen met rijangst

Voordat ik bij Cees & Co ging lessen had ik door mijn rijangst nooit gedacht dat ik mijn rijbewijs nog zou kunnen halen. Dankzij de uitstekende begeleiding van Mirella is mijn rijangst compleet verdwenen, heb ik mijn rijbewijs gehaald en ga ik vol vertrouwen iedere dag de weg weer op!

Goed, leerzaam en gezellig!!

Het waren erg leuke en leerzame lessen. Ik voelde me erg op mijn gemak. Het was altijd erg gezellig!

Goede manier van lesgeven op een persoonlijke manier

Maurice vergeleek bij mij alles met voetbal, zodat ik het beter ging begrijpen omdat ik vaak met voetbal bezig ben. Verder legt maurice alles op een rustige duidelijke manier uit en is het heel relaxt zijn manier van les.

Perfecte begeleiding naar het rijbewijs!

Vanaf moment 1 had ik een goed gevoel bij Maurice. Rustig, duidelijke uitleg en nuttige tips, kortom een geweldige instructeur. Hij heeft me voorzien van een eerlijk en reëel advies waardoor het doel bereikt is, het motorrijbewijs is binnen. Maurice, Bedankt!!

Duidelijk leerzaam en gezellig

In een keer gehaald meer dan tevreden

TOP!

Goede en fijne lessen.

Zeer goed.

Zeer leerzame en goede lessen gehad. Met dank aan Maurice in 1x geslaagd!

Prima no-nonsens rijschool

A- rijbewijs gehaald. Afwisselende lessen met een prima terugkoppeling aan het einde van elke les. Eindresultaat is een goede basis kennis van de praktische en theoretische zaken die bij het motorrijden om de hoek komen kijken. Nu de opgedane ervaring rustig uit gaan bouwen tijdens het toeren. Maurice bedankt en houdt de motoren draaiend. Wim

Bijzonder fijne rijschool

Ik heb mijn motor rijlessen bij Maurice als bijzonder prettig ervaren, de lessen als professioneel maar op een toegankelijke manier, met op aandacht voor de persoon waar de leerbehoefte is. Ook bijzonder prettig is de flexibele lesplanning waarbij zoveel als mogelijk rekening wordt gehouden met de mogelijkheden van de leerling.

Na mijn B, nu ook A. Nog steeds uitstekend!

Bij het behalen van het A rijbewijs zijn er twee examens nodig, het AVB en AVD. De herkenning en verbetering van de zwakke punten tijdens de oefeningen en in het verkeer door de instructeur, zijn ontzettend behulpzaam voor de cursist. Soms tijdens en vaak na de rit haalt de instructeur de "gemaakte fouten" naar voren, hij geeft dan verbeterpunten inclusief de scenario's. De verbeterpunten worden overgebracht met uitleg die tenminste blijft hangen. Als ik nogmaals rijles zou moeten nemen, zou dat weer hier zijn. In een paar woorden samengevat: deskundig, ervaren, open en professioneel.

Uitstekend.

Aardige rij instructeur prima bromfiets lessen. Voor iedereen aan t raden!

Helemaal top

Goede rijschool met een aardige, rustige, duidelijk uitleggende instructeur. Ik zou deze rijschool bij iedereen aanbevelen.

Goed en geweldig geholpen

Mensgerichte benadering, persoonlijk en professioneel

Voor zowel mijn A2 als A rijbewijs gelest bij Maurice. Een zeer ervaren en professionele instructeur met een prettige no-nonsense benadering. Beide rijbewijzen probleemloos behaald en altijd met plezier gelest.

Goede tips gekregen en geslaagd.

Super !

Mijn zoon is heel goed geholpen bij het halen van zijn scooter rijbewijs eerlijk en geduldig was Maurice op naar volgend jaar om zijn auto rijbewijs te halen ook dit gaan we zeker bij hun doen

Goede en leuke begeleiding!

Zeer goede persoonlijke begeleiding, met tijd voor een dolletje en een grap!

Alles in een keer behaald!

Maurice is straight to the point, geen poespas. Duidelijke lessen en opbouwend kritiek.

Alle drie de kinderen hun rijbewijs hier bij gehaald! Super ervaringen mee! Geweldige rijschool!

Professioneel, persoonlijk maatwerk, vriendelijk en geduldig.

Onze zoon met autisme heeft zijn rijbewijs B behaald, dankzij de geduldige, consequente aanpak van Mirella en Maurice. Zij lieten hem in zijn waarde. Rens is niet in staat tot het geven van emotionele feedback. Mirella en Maurice waren in staat om goed bij zijn mogelijkheden aan te sluiten, zodat Rens deze optimaal kon benutten om te leren autorijden. Wij zijn 100% tevreden.

Goede hulplzaame mensen.

Heel erg fijne man ons heeft geholpen, goed uitgeleegd, vrijendelijk.

Mijn praktijk voor de scooter gedaan hier en beviel me goed. Duidelijke uitleg wat resulteerde in dat ik geslaagd ben in een keer.

Zandoogjes 30 4814SB Breda

76544 9060