Een fijne rij instructeur die alles goed uitlegd

het is gewoon fijn hij neemt de tijd en legt alles duidelijk uit desnoods doet hij het voor

Prima rijschool!

Komt afspraken na en is meedenkend als je ergens problemen mee hebt. Geen poespas, straight to the point .

Goede en kundige rijschool. Maar bovenal een prettig menselijk contact.

Afspraken worden nagekomen, uitleg is helder en duidelijk. Maurice heeft veel geduld en corrigeert op een prettige positieve manier.

Fijne rijschool

Goede ervaring met deze rijschool. Mijn dochter voelde zich erg op haar gemak. Met een paar uurtjes les kan ze aardig scooteren en is ze geslaagd..

Super, vlot en fijn!

Maurice is om te beginnen een aardig en begaanbaar persoon. Legt alle stof duidelijk en enthousiast uit. Het maken van alle planningen verliep fijn en snel. Ondanks de corona (beperkingen) heb ik mijn rijbewijs snel kunnen halen. Zeker een aanrader!

Super. Duidelijke instructies en feedback.

Maurice weet dingen zo uit te leggen dat ze blijven hangen. Erg fijn was ook de manier hoe hij om ging met mijn ADHD en daar rekening mee hield.

Super tevreden over de begeleiding! Iedereen aan te raden

Met een flinke rijangst kwam ik drie jaar geleden bij Mirella terecht van verkeersschool Cees & Co. Mede dankzij haar vertrouwen, geduld en ijzersterke begeleiding ben ik er stap voor stap vanaf gekomen. Heb ik leren rijden. En heb ik uiteindelijk mijn rijbewijs gehaald. Ik kan niet wachten om zelf achter het stuur te zitten en meters te mogen maken. Ik zou iedereen de begeleiding van Mirella aanraden!

Aanrader !

Via Cees & Co mijn motorrijbewijs mogen halen. Maurice is hele fijne rij instructeur waarbij je je op je gemak voelt, en op je eigen tempo het rijbewijs zal halen. Per keer merk je dat het lessen beter gaat door de vele nuttige aanwijzingen en tips.

Kundig, geduldig en ervaren

De lessen zijn altijd fijn verlopen. Neemt de tijd voor de onderwerpen waar aandacht voor nodig is. Voor het inplannen van lessen is het flexibel en word goed meegedacht aan oplossingen. Ik ben zeer tevreden op de manier hoe er les word gegeven.

Goed en betrouwbaar

Was al ingeschreven bij een andere rijschool maar die konden mij niet zo snel helpen als Cees & Co. 1 week voor het bromfietsexamen mijn eerste les en op de dag van het examen nog een les met aansluitend het examen. In 1x geslaagd dankzij de goede en rustige uitleg van Maurice.

TOP

Afgelopen maanden was het een feest om met Maurice samen te werken. Kern woorden zijn: relaxed, flexibel, professioneel, goede feedback. Bedankt Maurice, ik ga van mijn A Rijbewijs genieten.

Super leraar met duidelijke uitleg, aanrader voor iedere motorrijder

Betrokken en behulpzaam

Maurice is zeer vriendelijke en heel erg betrokken bij de leerlingen. Hij maakt de planning wekelijks waardoor het heel flexibel is. Verder doet hij ook veel extra moeite als er ergens een extra les ingepland moet worden bijvoorbeeld. Daarnaast is Maurice ook heel deskundig. Hij weet waar hij het over heeft en hij kent ook goed hoe het wereldje werkt. (inplannen van examens, waar letten examinatoren op etc.) Fijn om bij Cees&Co gelest te hebben en heb hier in 1 keer me motor rijbewijs gehaald!

Top rij school

Echt een aanrader nemen de tijd voor je leren jou alles zoals het moet en hoort !!

Duidelijk en geruststellend

Er wordt heel duidelijk uitgelegd wat je moet doen en hoe alles werkt daarnaast werd je ook erg gerustgesteld als je het eng vond. Ik ben in een keer geslaagd en dat was niet gelukt zonder cees&co!! Super erg bedankt

Prima rijschool en in 1x geslaagd

In het begin was de opbouw aan de langzame kant. Dat had wat vlotter gemogen, maar uiteindelijk werd dit beloond om in één keer te slagen.

Goede begeleiding, altijd gezellig!

Jaren geleden mijn A2 rijbewijs behaald bij Cees & Co, en nu recentelijk ook mijn rijbewijs A. Na de lessen (of tijdens als nodig) altijd een reflectie moment met punten waar ik de volgende keer op moet letten. Erg fijn!

Een leerzame en gezellige tijd!

Tijdens de autorijlessen bij Cees & Co heb ik veel geleerd. Stap voor stap kreeg ik het autorijden onder controle. Als ik iets moeilijk vond, werd dat goed uitgelegd en herhaald. Ik vond het daarnaast ook altijd erg gezellig in de auto. Cees & Co raad ik zeker aan!

Ik ben enorm tevreden over Maurice en Mirella, fijn dat ik bij jullie heb mogen leren autorijden.

Leren autorijden was voor mij een langdurig proces, waarin veel geduld nodig was. Ik ben erg blij dat ik de tijd en ruimte heb gekregen om via deze weg het autorijden te leren. Ik voelde me altijd op mijn gemak en was niet bang om fouten te maken. De aanpak vond ik professioneel en duidelijk. De communicatie verliep goed en ik werd op de juiste momenten gestimuleerd om extra trainingen online te volgen. Mirella en Maurice ik wil jullie graag bedanken voor jullie geduld en begeleiding.

Erg fijne lessen!

De lessen bij Mirella waren altijd erg gezellig! Ook werd alles op een goed tempo aangeleerd en als je iets wilde herhalen werd dat gewoon gelijk gedaan.

Een hele fijn omgeving om het in te leren

Het werd allemaal super goed uitgelegd en heel fijn omgeving om het te leren

Van begin tot het einde een goede begeleiding.

Fijne begeleiding, goede ondersteuning, komt afspraken na.

Aan iedereen aan te raden!

Ik heb met heel veel plezier bij maurice gelest. Het ware leuke gezellige leerzame lessen! Ik heb met somigge dingen wat meer moeite gehad. En door het meedenken van maurice en de verschillende technieken mijn angsten overwonnen.. met het resultaat dat ik mijn rijbewijs in 1x heb behaald. Bedankt voor de leuke gezellige gesprekken en lessen. Groetjesss

Super goed en fijne lessen

Vond de lessen erg fijn en duidelijk en waar na we naar de 2 lessen het examen goed hebben doorlopen ik ben zeer tevreden en zal jullie zeker aanschrijven bij vrienden en familie die in omgeving Breda het rijbewijs willen gaan halen

Top!!

Hele fijne instructeur, duidelijk, vriendelijk, zeer ervaren, echt een topper en een grote aanrader.