traag in reactie maar eerlijk

De online cursus maakt gebruik van Adobe Flash Player. Omdat er veiligheid issues zijn, wordt deze van Adobe niet meer geupdate, dat gaf problemen bij het gebruiken op de thuis PC. Ik heb de rijschool ervan in kennis gezet maar kreeg geen antwoord. Later bleek er dat hun nieuwe systeem geen e-mails naar hotmail accounts stuurt. Voor deze misverstand kreeg ik de helft van het cursus geld terug betaald. Gelukkig is het nog netjes afgehandeld worden.

Beste Gisela, We hebben meerdere keren contact met je proberen te leggen, maar helaas zonder succes. Het klopt dat je voor de online cursus Flash nodig hebt, deze plug-in is gratis te downloaden van de website van Adobe en werkt op de systemen van Windows en MacOS met de browsers Internet Explorer, FireFox, Edge, Google Chrome, Safari en Opera. Voor meer informatie: https://helpx.adobe.com/nl/flash-player.html We kunnen zien dat je inmiddels gebruik hebt gemaakt van de cursus, fijn om te zien dat het alsnog gelukt is! Met vriendelijke groeten, Rijschool Yellow

Helemaal top

Hele chille instructeur die je goed helpt en goede tips geeft. Zeker een aanrader!

hele fijne rijschool

ik heb binnen een dag leren scooterrijden, ik heb goed les gehad, veek geleerd en een fijne instructeur. zeker een aanrader.

Super!

Fijne instructeur, die ook echt de tijd nam om mij zo goed mogelijk voor te bereiden op het praktijkexamen AM.

Top rijschool

Super fijne rijschool. Goede en duidelijke uitleg. Prettige sfeer. Top rij instructeur Ik raad iedereen yellow aan

Uitermate top rijschool

Hele fijne rij-instructeur en goede lessen.

• Wie was jouw instructeur? Paul Veraart

Gezellig en ook nog geslaagd!

Als een gezellige en drukke dag, maar wel heel leerzaam. Ik ben ook nog een rijbewijs rijker en dat is natuurlijk altijd fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wie was jouw instructeur? N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij Yellow waren altijd gezellig en leerzaam. Door mijn faalangst voelde ik me in het begin niet heel comfortabel in de auto, maar Paul liet mij op mijn gemak voelen waardoor ik snel mijn rijbewijs heb kunnen halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf beste rijschool\r\nIk heb bij andere rijschool geweest maar was niet goed rijschool Yellow beter

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig\r\nGoede lessen gekregen en gelukkig geslaagd!\r\nIk raad deze rijschool zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snelle en goede service vanuit het hoofdkantoor. Uitstekende lessen. Mijn rijinstructeur Paul was zeer vriendelijk en geduldig, met het nodige grapje tussendoor. Uitleg was zeer helder en er was ruimte om veel te vragen. Ik was meteen de eerste keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede begeleiding!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb een goede ervaring met het bedrijf. De lessen waren fijn en duidelijk. Was blij met de lessen van Paul en heb er veel van geleerd! Ook in een keer geslaagd dus dat is fijn!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erge goede ervaring!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service, goede uitleg!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is goed heb een goede uitleg en les gehad.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke en gezellige dag gehad met rijinstructeur Paul. Goede uitleg. En in een keer geslaagd!!🛵

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke dag gehad met de instructeur, duidelijke uitleg. In 1 keer geslaagd, dik tevreden.