Goede ervaring

Het was een fijne rijschool met een leuke instructeur! Geen moeite gehad met iets en ik heb goed leren autorijden :)

• Wie was jouw instructeur? Frans

Goed in een keer gehaald.

• Wie was jouw instructeur? Paul

Prettige, grappige maar vooral leerzame sfeer tijdens de lessen.

Er is altijd tijd voor een grapje, zolang de aandacht maar bij het verkeer blijft. Op deze manier krijg ik ook echt het gevoel dat ik oplettend en zeker kan rijden, maar ondertussen ook een gesprek kan blijven voeren.

• Wie was jouw instructeur? Bram

Goede en duidelijke lessen, voor zowel theorie als praktijk in een keer geslaagd.

Geweldig meedenkend en flexibel

Ik had een super leuke docent, de rijschool is erg goed

• Wie was jouw instructeur? Bram

Fijne instructeur, goede dag!

Het begon eigenlijk heel simpel met een paar bochten maken en na 5/10 minuten gingen we de openbare weg op! Was een leuke dag! Veel geleerd! En daardoor ook gelijk mijn examen gehaald!

Beste rijschool!

Deze rijschool staat op mijn nummer 1. Er word veel geoefend, ze zijn eerlijk tegen je en ze doen er alles aan om je te laten slagen. Daarnaast zijn de instructeurs super lief en ze maken de lessen erg leuk. Ik ben in 1 keer geslaagd voor mijn rijbewijs!

• Wie was jouw instructeur? Dianne

Gezellige en goede rijlessen.

Met mijn rij-instructeur goede, gezellige rijlessen gehad. Bram maakt elke les een ervaring met zijn gevoel voor humor zonder daarbij in te leveren op de kwaliteit van de rijles. Veel geleerd, veel gelachen en nu ook een rijbewijs in de zak. Dankjewel!

• Wie was jouw instructeur? Bram

Geweldige dagcursus zeker een aanrader

Leuke leerzame dag gehad uiteindelijk in 1x geslaagd.

Heel erg fijn

In het begin leste ik met Frans. Dat werkte niet zo goed. Daarna ben ik met Paul gaan lessen en dat klikte wel heel goed. Ik pikte alles snel op en door hem heb ik nu mijn rijbewijs. Ik werd soms alleen een beetje moe van zijn woordgrappen 😂 Maar over het algemeen een superfijne ervaring!

Een fijne ervaring

De lessen waren goed opgebouwd waarbij je in een comfortabele auto fijn werd begleid.

• Service N.v.t.
  • Wie was jouw instructeur? Anders

Geweldig super lessen

Ik ben super tevreden een super rijschool

Leuk En leerzaam

Het waren erg leuke en leerzame lessen. De lat werd stapsgewijs wat hoger gelegd. Dit was erg goed te doen. Tot het laatste moment tips gekregen en geleerd. Enorm bedankt Bram, voor de lessen! In 1 keer geslaagd voor m'n autorijbewijs! Ook hier mijn scooter rijbewijs gehaald! Zeker een aanrader..

Een fantastische rijschool

Fantastische rijschool met een instructeur die zeer duidelijk vertelt wat het autorijden inhoudt, enorm goede lessen geeft en waarbij je duidelijk weet waar je aan toe bent. Heb hier met plezier gelest en enorm veel geleerd. Een betere rijschool dan deze is moeilijk te vinden.

fijne lessen gehad

erg fijne lessen gehad ,voelde me zeer op mijn gemak

goede rijschool

• Wie was jouw instructeur? Paul

Leuke, maar zeker hele goeden lessen!

Tijdens de lessen is er genoeg ruimte voor een grapje en dat gaf mij een heel ontspanne gevoel in de auto, maar toch streng en duidelijk waarnodig. Deze cobinatie heeft er voor gezorgt dat ik ontspanne en zelfverzekerd, succesvol heb deelgenomen aan het rijexamen.

duidelijke en goede hulp

alles werd duidelijk uitgelegd en we werden heel goed geholpen met hoe we moesten rijden. we reden veel route’s die heel leerzaam en leuk waren. heb een super leuke en leerzame dag gehad plus geslaagd en wel naar huis

Suppppper leuk

Ik vind scooter rijden sowieso heel erg leuk, en alles werd super helder en duidelijk uitgelegd. Je word goed geholpen en ben voor beide examens daardoor ook in 1 keer geslaagd.

Goede service en begeleiding

We zijn tevreden over de rijschool helaas wat pech gehad dat het allemaal wat langer duurde aantal keer gezakt maar uiteindelijk toch gelukt. Gemerkt dat het echt best moeilijk is. In de toekomst zie je ons zeker terug voor zijn autorijbewijs

• Wie was jouw instructeur? Paul

mijn ervaring was heel leerzaam

Ondanks dat ik al veel rijlessen had gehad bij een andere rijschool. Heb ik in enkele lessen nog veel kunnen leren, waardoor ik me zekerder voel in het verkeer

• Wie was jouw instructeur? Bram

Leuke en leerzame dag gehad!!

Ik had een heel leuk groepje met een leuke instructeur. En uiteindelijk geslaagd, dus super blij mee!!

• Wie was jouw instructeur? Paul

Een gezellige leuke leerzame ervaring

Ik ben door John heel goed opgeleid

• Wie was jouw instructeur? Anders

Goed instructeur. Klantenservice van een beetje verbeterd worden.

• Wie was jouw instructeur? Dianne

Rijschool met een goede leerlijn

De manier van hoe de lessen zijn opgebouwd heeft een goede doorlopenede leerlijn. Als je het ene hebt afgerond sluit het mooi aan op het volgende.