Was een super leuke en leerzame dag!

De dag heeft mij heel erg geholpen. Zonder deze dag had ik het zeker niet gehaald!

De beste!!

Goede rijschool en prima instructeur. Communicatie verloopt soepel.

• Wie was jouw instructeur? Bram

Gewoon goed!

Heb mijn AM rijlessen hier gevolgd. Dagcursus met aansluitend examen. Was allemaal goed geregeld. Fijne instructeur en goede communicatie!

• Wie was jouw instructeur? Paul

goede leerzame les van ook zeker een hele leuke rijinstructeur

top

• Wie was jouw instructeur? Anders

Effectief en snel

Streng en snel heb ik binnen 3 uur enorm veel geleerd en ook veel ervaring opgedaan. Voel me nu veel comfortabeler op een bromfiets.

• Wie was jouw instructeur? Paul

Een toffe dag gehad en ook nog een rijbewijs geheels

Top ervaring

• Wie was jouw instructeur? Paul

Hele leuke en leerzame ervaring

Mijn begeleider legde alles goed uit en maakte af en toe ook nog grapjes. Dus dat maakte de dag ook leuker. Heel erg bedankt.

• Wie was jouw instructeur? Paul

Aardige mensen, waar voor mijn geld, geslaagd in drie weken.

Bram bedankt, Kees bedankt. Ik ga de rijlessen ergens missen. Geslaagd in drie weken d.m.v. spoedcursus op maat. Hielden rekening met mijn stage en tegelijkertijd wel in no-time mijn rijbewijs. Sneller klaar dan bij Kootstra.

• Wie was jouw instructeur? Bram

Top lessen en leuk

Er was goede begeleiding en was al snel tijdens de lessen niet meer zenuwachtig doordat je op je gemak word gesteld. In een woord top!

Fijne rijschool!!

Fijne rijschool

• Wie was jouw instructeur? Anders

Helemaal top

Hele chille instructeur die je goed helpt en goede tips geeft. Zeker een aanrader!

hele fijne rijschool

ik heb binnen een dag leren scooterrijden, ik heb goed les gehad, veek geleerd en een fijne instructeur. zeker een aanrader.

Super!

Fijne instructeur, die ook echt de tijd nam om mij zo goed mogelijk voor te bereiden op het praktijkexamen AM.

Top rijschool

Super fijne rijschool. Goede en duidelijke uitleg. Prettige sfeer. Top rij instructeur Ik raad iedereen yellow aan

Uitermate top rijschool

Hele fijne rij-instructeur en goede lessen.

• Wie was jouw instructeur? Paul Veraart

Gezellig en ook nog geslaagd!

Als een gezellige en drukke dag, maar wel heel leerzaam. Ik ben ook nog een rijbewijs rijker en dat is natuurlijk altijd fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Wie was jouw instructeur? N.v.t.

traag in reactie maar eerlijk

De online cursus maakt gebruik van Adobe Flash Player. Omdat er veiligheid issues zijn, wordt deze van Adobe niet meer geupdate, dat gaf problemen bij het gebruiken op de thuis PC. Ik heb de rijschool ervan in kennis gezet maar kreeg geen antwoord. Later bleek er dat hun nieuwe systeem geen e-mails naar hotmail accounts stuurt. Voor deze misverstand kreeg ik de helft van het cursus geld terug betaald. Gelukkig is het nog netjes afgehandeld worden.

Beste Gisela, We hebben meerdere keren contact met je proberen te leggen, maar helaas zonder succes. Het klopt dat je voor de online cursus Flash nodig hebt, deze plug-in is gratis te downloaden van de website van Adobe en werkt op de systemen van Windows en MacOS met de browsers Internet Explorer, FireFox, Edge, Google Chrome, Safari en Opera. Voor meer informatie: https://helpx.adobe.com/nl/flash-player.html We kunnen zien dat je inmiddels gebruik hebt gemaakt van de cursus, fijn om te zien dat het alsnog gelukt is! Met vriendelijke groeten, Rijschool Yellow

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen bij Yellow waren altijd gezellig en leerzaam. Door mijn faalangst voelde ik me in het begin niet heel comfortabel in de auto, maar Paul liet mij op mijn gemak voelen waardoor ik snel mijn rijbewijs heb kunnen halen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf beste rijschool\r\nIk heb bij andere rijschool geweest maar was niet goed rijschool Yellow beter

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig\r\nGoede lessen gekregen en gelukkig geslaagd!\r\nIk raad deze rijschool zeker aan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer snelle en goede service vanuit het hoofdkantoor. Uitstekende lessen. Mijn rijinstructeur Paul was zeer vriendelijk en geduldig, met het nodige grapje tussendoor. Uitleg was zeer helder en er was ruimte om veel te vragen. Ik was meteen de eerste keer geslaagd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede begeleiding!