perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend fijne rijschool. Je voelt je op je gemak en je leert daarnaast zelfstandig en op een veilige manier rijden. Bedankt Deni!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was fijn om bij deze rijschool te lessen. De rijinstructeur is rustig en legt alles goed uit. Je wordt goed voorbereid op het examen en hij stelt je gerust.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel zenuwachtig, maar dat merkte je niet als ik de auto in stapte bij rijschool You Go. Je voelt je hier op je gemak en leert tegelijkertijd goed en veilig rijden. Vind het super leuk geslaagd te zijn, maar jammer dat ik geen rijles meer krijg van Denk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, gezellige sfeer en erg professioneel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijschool! Leuke, leerzame en gezellige rijlessen gehad.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool. De rijinstructeur heeft veel geduld en is erg relaxt. Top! \r\nBedankt Deni!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is heel goed hij is heel behulpzaam en geduldig en neemt echt de tijd voor je

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De ervaring met deze rijschool was heel fijn. vanaf de eerste proefles die ik had merkte ik dat de instructeur goed wist hoe hij les moest geven en gewoon een rustige sfeer in de auto gaf. hij was goed in het afstellen van de lessen op wat je nodig had en waar je wel en waar je niet goed in was. de lessen waren altijd leuk en leerzaam!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deni is een hele goede rij instructeur. Hij neemt de tijd om je alles te laten leren en hij geeft je zelfvertrouwen. Hij is eerlijk en oprecht, maar je kan ook keihard met hem lachen. Een hele prettige rij school die ik aan iedereen kan aanbevelen. Ondanks dat ik erg nerveus was, ben ik in 1 keer geslaagd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goede uitleg gekregen en toch nog plezier met het rijden! Verder werd er goed op mijn mindere punten ingespeeld, waardoor ik binnen no time kon rijden als Verstappen. Deni bedankt!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super chille en goeie lessen. Paste zich aan mij aan wat heel erg fijn was. En voelde gwn alsof ik met een maat in de auto zat

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie rijschool zou ik zeker aanbevelen bij andere gewoon een top rij instructeur

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een perfecte ryschool in myn ervaring. Ryinstructeur Deni helpt je heel goed onderweg naar je rybewys. Met een beetje inzet van je eigen haal je je rybewys in 1 keer👌👊

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke, instructeur.\r\nPerfect, geduldig en leerzaam.\r\nGeeft extra aandacht aan de punten waar je iets minder goed presteert.\r\n\r\nGr,\r\nBojan\r\n\r\n\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig, beter kan niet. Snel, efficiënt, vriendelijk, geduldig en zeer prettig in omgang. In 1x geslaagd! Dank je wel Deni!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kies voor YouGo! Met een aardige rij-instructeur die mij persoonlijk begeleidde op mijn leerproces was ik hier al vanaf dag èèn van succes verzekerd. Oftewel een rijschool die jou op een rustige, wijze manier laat slagen voor je rijbewijs!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect, goede instructeur. Gaat goed mee met je persoonlijkheid, waardoor je je op je gemak voelt. Heeft precies de knelpunten door en corrigeert je daar duidelijk op.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf You Go maakte voor mij rijden leuk! Na slechte ervaringen met andere rijscholen ging een wereld voor mij open. De lessen waren duidelijk en helder. Geslaagd en voor altijd dankbaar!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! \r\nChill, rustig, duidelijk, goed!

W.H. Vliegenstraat 62 3332CW Zwijndrecht