100% aan te bevelen!

Als je nog op zoek bent naar een rijschool, dan zou ik You Go 100% aanraden. De rijinstructeur, Deni, is een zeer amicale en chille vent die met veel aandacht jou zelfstandig leert autorijden. Zijn leer-methode is uitzonderlijk en volledig gericht naar jouw leercurve, iets wat je niet zo snel ziet bij andere rijscholen. Zelfs kan je een gratis proefles aanvragen om dit zelf te ervaren, dus You Go get your license!

Fijne lessen en gezellige rij-instructeur!

Tijdens de lessen legde de instructeur alles heel goed en duidelijk uit. Ook was het gezellig tijdens de rijlessen, waardoor er een fijne sfeer hing. Zeker een aanrader!

Snel rijbewijs halen

Ik heb binnen weinig lessen mijn rijbewijs in één keer gehaald, vriendelijke en gezellige rij-instructeur en heel goedkoop. Alles wordt heel simpel uitgelegd en is makkelijk te begrijpen.

Fijn

De rijinstructeur heeft geduld en is duidelijk. Je voelt je al snel op je gemak bij hem in de auto.

Uitstekend lessen en top instructeur!

Goede waardevolle lessen, aardige instructeur, altijd gezellig. Ik zou You Go zeker aanbevelen!!

Beter kan niet.

Goede instructeur die alles perfect uitlegt. Hij is ook grappig en niet saai zoals alle andere instructeurs. Als je je rijbewijs wilt halen moet je sowieso hier rijden man!

Maestro

Beter kan niet

Zeer goede rijschool en zeker aan te bevelen.

Ik heb een hele leuke tijd gehad bij deze rijschool. De rijinstructeur stelde je snel op je gemak en was geduldig met je. Voor de uitleg werd uitgebreid de tijd genomen en je kon altijd alles vragen. De tijden om te rijden waren niet van 8 tot 5, maar heb geregeld 's avonds gereden. Dat was echt een groot voordeel. Kortom een hele leuke tijd gehad en natuurlijk daardoor in 1x geslaagd!

GEWELDIG

Eerder bij andere rijscholen les genomen, nergens zo op mijn gemak gereden als bij auto rijschool YOUGO Top ervaring

Goeie uitelg en gezelig in de auto

Alijd gezellig en leuk in de auto en een hele goeden uitleg

Legendarisch

Lessen waren legendarisch en de verhalen nog veel meer.

Super goede rijschool, ik ben er heel tevreden over!

Ik heb mijn rijlessen heel fijn ervaren. Vooral omdat mijn rijinstructeur mij op m’n gemak stelde en mij een veilig en vertrouwd gevoel gaf. Met zijn goede kennis, informatie en inzicht heb ik snel mijn rijbewijs kunnen halen!

Deze autoschool met instructeur Deni zijn echt TOP!!!!!!!

HA ik ben geslaagd. En weet je hoe? Door rijles te nemen bij Deni!! Bij het 30 lessenpakket kreeg ik 3 lessen gratis, omdat You Go 10 jaar bestaat! We hebben zoooo veel lol gehad samen, serieus gepraat en ik heb de beste begeleiding en adviezen gekregen bij het rijden. Ik voel me echt een prof #blauwduimpje ! Ik kan niet anders dan deze rijschool aanbevelen bij iedereen. Liefst ga ik, nu ik mn rijbewijs heb, nog ff door bij Deni;) zo super waren zijn gezellige lessen!

Heel goed!

Goede uitleg en hele goede voorbereiding op het examen!

De Beste - YouGo!

Dit is zeker de beste rijschool!! Instructeur is heel rustig en legt alles goed uit met zelfs een tekening erbij :). Hij stelt je ook erg op je gemak zodat je zonder stress achter het stuur zit. YouGo houdt ook rekening met jou agenda, dit is zeker een plus punt! Al met al een hele fijne rijschool en instructeur. Wil je echt leren rijden en zo je rijbewijs halen, neem dan lessen bij YouGo.

Goede uitleg en gezellig man

Altijd wel gezellig in de auto het was nooit stil in de auto. Leg het goed uit met tekeningen zodat je het goed begrijpt.

Een aangename reeks lessen met een overkoepelende informele sfeer.

Informeel is voor mij een belangrijke term als het gaat om (rij)lessen. En met Deni is het net alsof je met een goeie maat van je aan het rijden bent. Maar hij behoudt wel altijd de juiste balans tussen vriend en rij-instructeur, doordat hij je wel blijft corrigeren en relevante tips geeft waar nodig is. De auto reed erg fijn, inclusief semi-luxe interieur, dat je een beetje voorbereid op de technologie van auto's in de toekomst. De auto thuis is vrij oud, dus met de VW Polo maakte ik kennis met een vrij moderne auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fantastisch!! Deni leert je precies hoe en wat. Let duidelijk op waar je op moet werken als je kleine foutjes maakt. En er zit plezier + humor tijdens het rijden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super tevreden over rijschool You Go, een geduldige, chille rijinstercteur die alles tot de puntjes uitlegt...\r\n\r\nNa een paar lessen mijn rijbewijs behaald bedankt voor alles.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie tips. Goeie lessen. Duidelijke aanwijzingen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel erg goed.\r\n\r\nGoede uitleg en hij heeft heel veel geduld met de leerlingen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind dit persoonlijk de beste rijschool in Zwijndrecht en omstreken. Ik zou zeggen sluit je direct aan!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel genoten en geleerd van de lessen. Met de instrecteur van You Go naast me kon ik zelfverzekerd de weg op.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool, \r\nDe rij instructeur bouwt een zeer goede band met z\'n leerlingen. Past zich aan het leervermogen van zijn leerlingen snel en langzaam. \r\n\r\nIk had een super leuke tijd gehad. Als ik mijn rijbewijs opnieuw moet halen heb ik geen andere keus dan autorijschool You Go. \r\n\r\nIk wil ze graag bedanken voor de geweldige tijd.