• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer ervaren, vriendelijke en kundige rijinstructeur. Heeft mijn rijlessen overgenomen nadat mijn eerdere instructeur ziek is geworden en heeft dat zeer goed gedaan, waarna ik in één keer ben geslaagd. Absoluut een aanrader dus!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed als je iets niet snapt en je vraag het aan hem dan krijg je een goede uitleg terug

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede duidelijke en chille instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Autorijschool You Go zijn prima! Ik ben 38 jaar en heb me altijd ongemakkelijk gevonden met het besturen van een auto. dankzij mijn rijinstructeur Deni zit ik nu ontspannen in de auto en heb mijn rijbewijs behaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer professioneel, altijd op tijd, gewoon perfect

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en duidelijke lessen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed en duidelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een dikke 10! Vriendelijk, geduldig en bovenal een hele goede instructeur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beste rijschool.\r\n\r\nGoede uitleg, geduldig.\r\nJe leert heel veel!\r\n\r\nLeuke, jonge en gezellige rijinstructeur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijlessen van een ervaren rij instructeur. Tijdens de eerste lessen leer je goed om te gaan met de auto en eenvoudige verkeerssituaties. Op deze manier leer je het voertuig snel te beheersen. Tijdens de rijles heerst er een relaxte sfeer. Wanneer je iets extra wil oefenen kan dat altijd. De instructeur luistert goed en behoudt altijd een goed overzicht tijdens de rijlessen. Aan het einde van iedere rijles krijg je duidelijke feedback waardoor je weet waar de aandachtspunten liggen voor je volgende rijles. Mijn gehele cursusperiode heb ik als prettig ervaren bij deze rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vind You Go een zeer goeie autorijschool ze hebben me goed geholpen en de klik tussen mij en me rijinstructor was goed ik raad iedereen aan om hier je auto lessen te volgen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede rijinstructeur, erg geduldig en boven alles is het altijd gezellig in de auto. Legt heel duidelijk en examengericht uit. Al met al goede prijs-kwaliteitverhoudingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niks is beterr perfecttt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel geleerd bij Autorijschool You Go, goede prijs voor een uitstekende kwaliteit gegarandeerd heb je rijbewijs binnen ik zeg doen dan wordt je ook ne zoo blij als ik :) :)

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ongetwijfeld de beste rijschool van de omgeving. Deni zorgt voor een gezellige sfeer in de auto tijdens zijn geduldige en gestructureerde aanpak van zijn lessen, en laat je op je eigen manier kennis maken met verschillende verkeerssituaties. Wanneer ik opnieuw de keuze voor een rijschool zou moeten maken, zou ik zeker weer voor You Go kiezen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leerzaam en plezierig

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autorijschool You Go is een bijzonder maar vooral leerzaam hoofdstuk uit mijn leven. Ik ben erg blij dat ik dit heb mogen ervaren. De instructeur is erg geduldig en duidelijk wat ik heel erg heb gewaardeerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een flexibele en geduldige instructeur die erg soepel les geeft. Naast de benodigde uitleg was hij ook vaak in voor een grapje. Mede dankzij hem mijn praktijk (en theorie) in 1x gehaald!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Duidelijk een instructeur met ervaring! Comfortabele lessen en heldere uitleg! Ik krijg de nodige aandacht en tijd. Zeker een aanrader voor anderen!!