• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie rijschool zou ik zeker aanbevelen bij andere gewoon een top rij instructeur

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een perfecte ryschool in myn ervaring. Ryinstructeur Deni helpt je heel goed onderweg naar je rybewys. Met een beetje inzet van je eigen haal je je rybewys in 1 keer👌👊

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuke, instructeur.\r\nPerfect, geduldig en leerzaam.\r\nGeeft extra aandacht aan de punten waar je iets minder goed presteert.\r\n\r\nGr,\r\nBojan\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig, beter kan niet. Snel, efficiënt, vriendelijk, geduldig en zeer prettig in omgang. In 1x geslaagd! Dank je wel Deni!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kies voor YouGo! Met een aardige rij-instructeur die mij persoonlijk begeleidde op mijn leerproces was ik hier al vanaf dag èèn van succes verzekerd. Oftewel een rijschool die jou op een rustige, wijze manier laat slagen voor je rijbewijs!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfect, goede instructeur. Gaat goed mee met je persoonlijkheid, waardoor je je op je gemak voelt. Heeft precies de knelpunten door en corrigeert je daar duidelijk op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf You Go maakte voor mij rijden leuk! Na slechte ervaringen met andere rijscholen ging een wereld voor mij open. De lessen waren duidelijk en helder. Geslaagd en voor altijd dankbaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top! \r\nChill, rustig, duidelijk, goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alhoewel het een lang traject is geweest (met gebroken armen etc.) heb ik het gevoel dat ik met het grootste gemak m\'n rijbewijs heb gehaald. Deni is deskundig in z\'n uitleg, erg gezellig in de auto en staat voor je klaar wanneer je het nodig hebt. Ik ga iedereen doorverwijzen naar Autorijschool You Go, top!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het is een super fijne rijschool alles snel geleerd vanwege het kwaliteit van de rijinstructeur ik zou het iedereen aanraden!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede ervaringen met deze rijschool! Geweldige service en duidelijke afspraken. Het is altijd gezellig en heel leerzaam.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede instructeur, geeft je de perfecte aanwijzingen en leert het je op de juiste manier!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring gehad met deze rijschool na een slechte relatie met de vorige rijschool.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een behulpzame en toffe rij instructeur. Legt alles erg goed uit. Thx Deni!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met deze rijschool. Leuke en rustige instructeur, leuke en leerzame lessen. Zeker een aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top instructeur! Goede en duidelijke lessen. 👍🏽

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne praktijk leraar!\r\nGoed uitleg\r\n\r\nSuper fijne rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het waren leuke en leerzame lessen. \r\nDeni is ook erg geduldig !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer ervaren, vriendelijke en kundige rijinstructeur. Heeft mijn rijlessen overgenomen nadat mijn eerdere instructeur ziek is geworden en heeft dat zeer goed gedaan, waarna ik in één keer ben geslaagd. Absoluut een aanrader dus!