Top rijschool!

Zeer tevreden over zijn manier van lesgeven. Ik raad het iedereen aan om hier rijlessen te volgen. Dankjewel Deni voor de leuke leerzame tijd!

Ik heb zo een geweldige tijd gehad bij you go elke keer weer als ik moest lessen was het gezellig altijd lol gemaakt en zeker snel geleerd! Ik heb vandaag mijn rijbewijs gehaald mede door Deni want zonder hem had ik dit nooit zo kunnen doen en al zeker niet zo snel!!!

Het lesgeven is gericht op mijn tempo.

Ik raad het zeer zeker aan aan iedereen die moeite heeft met autorijden. Voor mij duurde het allemaal wat langer om het te begrijpen, maar elke les was het waard. Deni is zeer aangenaam en stelt je op je gema tijdens het rijden.

Heel chill rijlessen ik zou het aanbevelen

GROTE KANS OM IN EEN KEER JE RIJBEWIJS TE HALEN

Een geweldige rijschool om op een aardige en duidelijk manier te leren rijden.

Ik heb hele goeie ervaringen gehad met YouGo. De rijinstructeur is heel goed, wordt niet boos op je als je iets fout doet maar legt juist goed en duidelijk uit wat je beter had kunnen doen. Ik heb de tweede keer mijn rijexamen gehaald, maar bij die eerste was hij ondanks dat ik gezakt was super aardig tegen mij en heeft alle positieve dingen van mijn examen genoemd waardoor ik me al beter voelde. Ik kan deze rijschool alleen maar aanbevelen!

Super rijschool met fantastische rijinstructeur

Wijze levenslessen tijdens rijlessen #scarface

Fijne rijinstructeur met wie je altijd gezellig kan kletsen. Hij geeft les vanuit zijn hart en dat is ook te zien. Na jaren hier en daar gelest te hebben, kan ik zeggen dat dit de beste rijschool is.

Ik keek er altijd naar uit om met deni in de auto te zitten.

Geweldige leraar met veel geduld en passie.

Supahh

goede rijschool, *duidelijke uitleg *gezellig Zeker een aanrader

De beste rijlessen die een mens zich kan wensen

Expertise, duidelijke uitleg en antwoord op al je vragen. Leuke en gezellige, maar ook leerzame lessen. Een rustige en systematische aanpak. Je ziet duidelijk dat je een traject doorloopt om uiteindelijk perfect voorbereid te zijn op het examen. Geen hysterisch gedoe, maar een gezellige en rustige sfeer om gefocust te leren en de hele tijd gemotiveerd te blijven. Wat wil je nog meer?

De beste rijlessen die een mens zich kan wensen

Expertise, duidelijke uitleg en een antwoord op alle vragen die je stelt. Leuke en leerzame rijlessen die verlopen via een duidelijk traject. Een rustige en niet hysterische aanpak. Wat wil je nog meer?

Beste rijlessen die een mens zich kan wensen

Expertise, duidelijke uitleg en antwoord op al je vragen. Leuke, rustige en leerzame lessen. Geen hysterisch gedoe maar een rustige en systematische aanpak. Wat wil je nog meer?

Beste rijlessen die een mens zich kan wensen

Expertise, duidelijke uitleg en antwoord op al je vragen. Leuke en leerzame lessen en altijd ruimte om de rust te houden en gefocust te blijven. Alle tips hebben geholpen bij het examen. Wat wil je nog meer?

Beste rijlessen die een mens zich kan wensen

Expertise en antwoord op alle vragen die je stelt. Hele leuke en leerzame lessen. Meer kan een mens zich niet wensen!

Beste rijlessen die een mens zich kan wensen

Vooral heel gezellige en erg leerzame lessen

Elke les was een feestje, en toch heel leerzaam. Alles word ook erg duidelijk uitgelegd. Ik ga de lessen erg missen, dankjewel Deni!

Ik heb een top ervaring gehad!

Ik heb leuke lessen gehad en ook fijne lessen!

Een zekere aanrader

Gezellig maar leerzaam

Ja helemaal top!

Onwijs gezellige en leerzame rijlessen gehad, hierdoor heb ik relaxed mijn examen kunnen rijden en ben ik in één keer geslaagd!