Veel kennis van zaken en altijd goede service

Ik kom al jaren bij Dave Mouws, en in die tijd werkelijk nog nooit een negatieve ervaring gehad. Echt een aanrader voor iedereen die gewoon goede service zoekt!

altijd goed en snel geholpen

komen altijd afspraken na en een goed advies.

Uitstekende Service

Altijd goede service. Ik kom hier vaak terug.

Gewoon weg zeer goed en eficient

Efficient, zakelijk en vakkundig

Fijn contact en correcte uitvoering

Alle werkzaamheden snel en correct uitgevoerd

Toppie

Een snelle en goede service. Vriendelijk personeel

Gewoon onderhoudsbeurt zonder flauwekul

Onderhoudsbeurt bij de garage zonder chique showroom een dure koffiehoek (waar niemand op zit te wachten) voor een redelijke prijs.

Bus ApK en grote beurt

Goed geholpen en echt vriendelijk goede garage

Snel handelen als nodig

Met een Sprinter die snel nieuwe remblokken nodig had is er door garage Dave Mouws snel tussendoor gemonteerd. Nette afhandeling. Blij mee.

Ben altijd tevreden

Wachten is geen straf, koffie is gratis, tijdschrift lezen, beetje met de gsm spelen of online werken. Levert altijd goed werk.

Prima!!!

Duidelijke afspraken wat betreft kosten en duur van evt reparatie.

staan altijd voor je klaar en proberen het zo snel mogelijk op te lossen.

super

super goed

Goede en eerlijke garage

Het is een eerlijke garage met goed personeel

Goeie service, vriendelijk. Snel geholpen

Top bedrijf en top service!

Wij hebben onze auto's hier al lange tijd in onderhoud omdat wij het echt een fijn bedrijf vinden. We worden altijd super geholpen en geadviseerd! De auto's rijden naar een onderhoudsbeurd bij wijze van weer als nieuw de deur uit bij garage Mouws!

Wederom perfecte service

Het team van garage Dave Mouws heeft zo als gewoon het onderhoud verricht volgens de juiste interval en richtlijnen.

Goede service, goede prijs, persoonlijk geholpen met geduld, advies en kennis van zaken.

Ik ben recentelijk verandert van auto. Dit gaf, mij, nogal wat uitdagingen. Samen met garage Mouws zijn we er goed uitgekomen. Vakkundig en geduldig, zoals ik bij Dave gewend ben, zijn de vragen beantwoord. Wat nodig was is direct verholpen en er is een vervolgafspraak gepland. Dus ja, ik ben blij met deze garage.

Eerlijke snelle vakkundige service

Ik kom al sinds jaar en dag bij Dave. Ik vertrouw geen andere garage.

Altijd goede service en correcte afhandeling

Betrouwbaar

Bij deze garage heb ik het gevoel dat je niet wordt bedonderd. Eerlijke mensen met vakmanschap.

Uitstekende vakgarage

Goede kwaliteit en uitstekende service tegen normale prijzen

Goede service kan altijd terecht

Leemstraat 4 4705 RH Roosendaal

165391911