Goeie service vriendelijk gewoon zeer tevreden

Zoals altijd, tevreden

Eerlijke duidelijkheid. Al jaren tevreden.

Al jaren betrouwbaar en goede service

Nog nooit geen problemen gehad zeer tevreden

Erg goed

Vriendelijk eerlijk behulpzaam

Ik kwam met mijn auto naar Dave, nadat de Volvo garage bij voorhand aangaf dat deze ongetstelbaar was. Ik gesprek geraakt, en de eventuele optie van herstel met Dave besporken, en 2 dagen later kon ik mijn auto komen brengen. Weer een paar dagen later, rijd ik met mijn gemaakte auto de garage van Dave uit. Klasse mannen

Goede communicatie

Zeer vakkundige, snelle en prijstechnisch kwalitatief zeer goede hulp

Al jaren komen we met onze auto bij Dave Mouse. Echter 2e auto C1 gekocht bij Citroën van Beek, derhalve voor C1 daar de onderhoudsbeurten. C1 gaat stuk. Op 17 januari 2023 naar garage van Beek. Koppeling stuk. Auto kan gerepareerd worden op 23 februari 2023. Dat betekent meer dan 5 weken wachten?!?. Laten ophalen door Dave Mouse, en jawel binnen 2 dagen gerepareerd. Voortaan beide auto's dus naar Dave Mouse. Niet alleen vakkundige en snelle hulp, maar ook altijd zeer vriendelijk en mbt alle reparaties heel transparant en duidelijk. Chapeau!!

Hele goede service

Professionele en eerlijke garage

Beleeft en korect

Beleefde en korecte behandeling

Zeer transparant, betrouwbaar, vakkundig en vriendelijk.

Inmiddels 4 jaar trouwe bezoeker van deze garage. Van meet af aan goed geholpen, prijs en kwaliteit prima in verhouding, altijd behulpzaam en ik heb nooit getwijfeld aan de vakkundigheid. Geen vraag is teveel en zij nemen veel verantwoordelijkheid voor het werk wat ze leveren. Prima werkwijze, altijd contact en overleg voordat de reparatie of het onderhoud wordt uitgevoerd. Je kunt hier echt met een gerust hart terecht.

Prima geholpen

Uitstekende garage

Uitstekende vakgarage, vakmensen, goede service, duidelijk en vriendelijk. Normale prijzen en alles is bespreekbaar. Altijd fijn dat ze een leenauto beschikbaar hebben.

Altijd dik tevreden

Wat ik belangrijk vind is de communicatie. En die is heel goed. Ook de adviezen voor de kosten die in de toekomst kunnen gaan ontstaan.

Prima service!

Mijn auto is eerst gecontroleerd op wat nodig was aan onderhoud. Vervolgens ben ik netjes gebeld met wat er zou moeten gebeuren en is er akkoord gevraagd voor de te maken kosten. De auto werd diezelfde dag nog in orde gemaakt en kon ik hem einde van de middag komen ophalen.

Auto eerst gecontroleerd op wat nodig was aan onderhoud. Vervolgens ben ik netjes gebeld met wat er zou moeten gebeuren en is er akkoord gevraagd voor de te maken kosten. De auto werd diezelfde dag nog netjes in orde gemaakt en kon ik hem einde van de middag komen ophalen.

Vakmensen!

Heel klantvriendelijk en oplossendgericht!

Veel kennis van zaken en altijd goede service

Ik kom al jaren bij Dave Mouws, en in die tijd werkelijk nog nooit een negatieve ervaring gehad. Echt een aanrader voor iedereen die gewoon goede service zoekt!

Over Bosch Car Service