Goed advies.

Prettige ontvangst, goede uitleg en advies over het onderhoud.

Goede communicatie.

Vriendelijk personeel en goede, duidelijke communicatie.

Goede garage

Vriendelijke ervaren mensen

Mijn ervaring zoals altijd: uitstekend!

Zoals altijd vriendelijk,snel en professioneel geholpen!

Komen na wat ze beloven

Nooit klachten gehad. Gewoon snelle service, professioneel en klant vriendelijk. Altijd genegen je te gemoed te komen in datum en tijd. Brabantse gemoedelijkheid.

Altijd goede service

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Garage Dave Mouws. Ze leveren goed werk af, zijn transparant in de kosten en overleggen voordat er kosten worden gemaakt. Prima service: ook onvoorzien kun vaak terecht. Voor bijvoorbeeld het vervangen van een lapje of een noodreparatie aan een modderkuip.

APK netjes uitgevoerd met wat kleine reparaties

Deskundige monteurs en de extra reparaties aan camper netjes afgehandeld voor een nette prijs, compliment!

Toffe garage ze doen hun best!

Ga er altijd heen, zijn echte autoliefhebbers

Betrouwbaar

Het mankement of reparatie/onderhoud wordt netjes overlegd. Goed advies, netjes ontvangst.

So far so good

Voor het eerst groot onderhoud uit laten voeren door Garage Dave Mouws vanwege alle goede reviews die ik gelezen heb. Garage is netjes. Communicatie verloopt vlot en vriendelijk. Eigenlijk zoals het hoort. Auto rijdt nu stukken beter.

Al jaren dik tevreden!

De monteurs zorgen dat mijn autootje probleemloos blijft rijden. Met de goede communicatie over het onderhoud, keuring en kosten is er duidelijkheid.

Een vertrouwd en goed adres

Bij Dave en zijn collega's word je altijd vriendelijk en goed geholpen. Onze auto is hier in goede handen. Ze houden je goed op de hoogte van de kosten.

Sinds jaren geleden ben ik hier terecht gekomen.

Om mijn auto to laten onderhouden Ze zijn eerlijk zover ik het kan bezien en altijd duidelijk met hun afspraken! Wanneer er iets wijzigt in de afspraken zullen ze je dat duidelijk informeren.

Altijd positieve ervaringen

Ik ga altijd naar Garage Dave Mouws, ik heb er altijd het volste vertrouwen in. Ze zijn altijd vriendelijk en als er een kleine reparatie is waar je op kan wachten mag je een bakje koffie gaan drinken in een zitplaatsje dat afgeschermd is van de werkplaats, er liggen boekjes zodat je je niet hoeft te vervelen. Er hangt ook een tv aan de muur maar die staat niet altijd aan, mss kan je dat wel vragen :-) Klasse !

Prima volgens afspraak

Een goede deskundige zaak.

Een nette klantvriendelijke garage die je iedereen kan aanbevelen.

Staan altijd klaar voor je

Uitermate goede vakmannen. Veel slechte ervarinen met andere garages,beter naar een goeie gaan vandaar ik hier al jaren kom

Snel, super klantvriendelijk. En super betrouwbaar.

Snelle service, uitstekende klantvriendelijkheid. En uitaard goede service aan de auto. Kan niet beter.

Aardig lui daar.

Deskundig en snel geholpen

Probleem met de auto is snel verholpen. Mede door de deskundigheid van de vakmensen. Keurig op de hoogte gehouden vwb de kosten en de duur van de reparatie.

Snelle service en komt afspraken na

Auto voor keuring gebracht en enkele defecten geconstateerd door de garage en zelfde dag nog alles verholpen zodat ik 17:15 uur de auto terug had. Hartelijk bedankt garage Mouws

Goede garage

Geweldige garage komt afspraken na en goede monteurs kunt altijd op hun rekenen

Vlotte service

Goede communicatie Vlotte service