Betrouwbaar en klantvriendelijk

Gewoon nette en goede service zonder onnodige (en dure) poespas

• Showroom

Goede service en goede communicatie.

Mooi bedrijf die goed is.

• Showroom

Fijn bedrijf die altijd klaar staat!

Cartech heeft een goede service en klantvriendelijkheid. Ik ben goed geholpen met de keuze van een nieuwe auto.

Zeer tevreden..fijne geholpen Voor de 2e keer geslaagd voor een auto

Mooie auto

Goed begeleidt in de aankoop

• Showroom

Vriendelijk ontvangen door de verkoper

Goed op gevangen

Goede en snelle service.

Prettige werkwijze en duidelijke afspraken.

Prettig geholpen en geleverd

Prettig geholpen en geleverd.

Eerlijk en betrouwbaar

Door overlijden van mijn man moesten er 2 auto's ingeruild voor 1. Gerald de eigenaar had dezelfde inruilwaarde als ik. We kwamen gelijk overeen. Mijn man had voordat hij stierf ook gezegd dat ik naar Cartech moest gaan. Altijd goede service, en eerlijk. Onze auto's en ook nog die van de zoon zijn altijd in onderhoud geweest bij hun. En nu uiteraard weer.

Supergoed bedrijf!

Wordt altijd goed en vriendelijk geholpen! Ga zo door!

Dikke prima!

Goede service, goed advies!

No nonsense

Gewoon lekker gewoon, geen verkooppraatjes, gewoon zoals het is

• Service N.v.t.

Toppie.

Vertrouwd gevoel tijdens aankoop. Goede service. Goede auto gekocht. Dank voor het fijne Fiesta-tje. Ik rij er met veel plezier in. Een hartelijke groet, Jolanda van Dam.

• Showroom

Blij met de auto en met de ontvangst

De ontvangst was gemoedelijk en men nam de tijd voor ons. Inruilprijs van de in te leveren auto was meer dan redelijk.

• Showroom

Zeer tevreden over hoe we geholpen zijn.

Tot nu toe rijd de auto als een zonnetje wel even wennen maar verder helemaal prima. Zeer klantvriendelijk en neemt de tijd voor je al met al erg tevreden .

• Showroom

Zeer tevreden en prima service

Auto gekocht bij Cartech en na 3 maanden nog steeds tevreden met de aanschaf . Ontvangst en uitleg bij aanschaf waren prima en klantvriendelijk ook de aflevering/ophalen vd auto was goed geregeld. Wij zijn dus zeer tevreden dat wij een auto gekocht hebben bij een betrouwbaar bedrijf met een prima service.

Een nette garage

Een goed en netjes verzorgde auto afgeleverd door nette mensen van de garage netjes en goed behandeld.

Top garage

Een eerlijke en zeer betrouwbare garage.

Goede klantbehandeling

Afspraken perfect nagekomen Goede aflevering

• Showroom N.v.t.

Prima garage, fijne mensen.

Alweer de 3e auto die we hier kochten. Vertrouwd adres, no nonsens garage waar we altijd van op aan kunnen. Doen net dat stapje extra voor je, ook wat betreft onderhoud en eventuele reparaties.

• Showroom

Top bedrijf, zeer klant vriendelijk.

Vaste klant, ook w.b. onderhoud. Altijd goed geholpen, zeer klantvriendelijk en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Top bedrijf!!

• Showroom

Ik kom al jaren bij Cartech, ik word prima behandeld, krijg goede adviezen en wat heel belangrijk is een uitstekende service. Fijn personeel!!!

Klantvriendelijk goede service

Klantvriendelijk goede service

• Showroom

betrouwbaar en eerlijk en goed ontvangen

Rustige benadering, eerst een praatje en dan wensen kenbaar gemaakt . Eerlijk verkoop en inruil. Nadien afspraken gemaakt en testrit gemaakt . Dit was geen probleem. Afwikkeling conform afspraken en service bij ophalen. Auto bevalt zeer goed en tot nu toe geen gebreken .

• Showroom

Gerald is een zeer vriendelijke verkoper.

Na onze aankoop van een Peugeot 207cc, was het makkelijk een afspraak te maken deze op te halen.

Bedrijvenweg 1 7442CX Nijverdal

548616 215

Over Autobedrijf Cartech | Verkoop

Autobedrijf Cartech is een onafhankelijk autobedrijf, RDW erkend en aangesloten bij BOVAG en AutoCrew. Wij houden ons bezig met verkoop, reparatie, APK en onderhoud aan personen- en bedrijfsauto's en staan naast veel enthousiasme voor auto's, klaar met kennis van zaken maar vooral met interesse in uw wensen. Dat is ook waar ons motto 'uw mobiliteit is onze service' voor staat, hoe we u het beste van dienst kunnen zijn en blijven. Omdat er gewerkt wordt volgens de normen van BOVAG, houdt het voor u in dat Autobedrijf Cartech garant staat voor service, betrouwbaarheid en vakmanschap, zodat u weer snel en veilig met uw auto de weg op kan.