Super fijne rijschool!

Ik ben erg blij dat ik rijles heb genomen bij Peter. Ik voelde me altijd erg op m'n gemak en kreeg veel tijd om moeilijkere manoeuvres te oefenen. Ace biedt veel geduld, flexibiliteit, kundigheid én gezellige rijlessen. Absoluut een aanrader!

Zeer goede rijschool

Zeer goede rijschool, je vordert snel in onderdelen en krijgt goede tips. Buiten het feit dat je veel leert is het ook nog gezellig in de auto wat de uurtjes die je moet maken een stuk sneller voorbij laten gaan. Ik had het gevoel dat ik goed voorbereid op het praktijkexamen was waardoor ik het de eerste keer haalde.

Leerzaam en leuk

Instructrice Sylvia vond een goede balans in het uitdagen enerzijds (opzoeken van moeilijke situaties) en het op gemak stellen (complimenten geven, relativeren, etc.) anderzijds. Ik vond de lessen daarom leerzaam en prettig.

Uitstekende rijles op maat.

Uiteraard zijn de eerste lessen altijd spannend, maar ik zat snel op mijn gemak in de auto. Peter had snel door wat mijn sterke en zwakke punten zijn en we namen dan ook volop de tijd om daaraan te werken.

Dragisa is een zeer betrouwbare, rustige instructeur die systematisch te werk gaat en je zeer goed voorbereidt op je examen. Hij is flexibel met het plannen van lessen en komt iedere afspraak na. Daarnaast zijn de intake les en het proefexamen (geen extra kosten) met een andere instructeur van ACE erg nuttig.

Super fijne rijlessen gehad van Sylvia. Hele gezellige tijd in de auto en daarnaast goed en duidelijk les gehad. Ik zou iedereen ACE en dan met name Sylvia aanraden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben erg tevreden met de service van ACE. Dragisa was mijn voornaamste instructeur, verder heb ik een paar keer met Peter te maken gehad. Allebei aardige mensen, competent, flexibel, vlotte service.

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn erg goed, er is snel contact met mij opgenomen nadat ik op de website geïnformeerd had. De intake les ging goed en ik kreeg handige tips en kennis die me hielpen bij de rest van de rijlessen. Dragisa is een erg aardige, vaardige en behulpzame instructeur en ik zag er nooit tegenop om lessen bij hem te volgen. Hij heeft goed door welke punten nog meer oefening vereisen en die oefen je dan ook vaak. Ook de voorbereidingen voor het examen was erg goed geregeld, we namen alles nog een keer door en oefenden alle bijzondere manoeuvres. Tussen door is er ook nog een oefenexamen met een andere instructeur om het examen een keer te ervaren en erachter te komen welke punten nog verbetering nodig hadden, dit was erg handig. Ik zou deze rijschool aan iedereen aanraden!

Vond het een goede ervaring vooral dat de rijlessen 2 uur zijn dan kom je gewoon een stuk verder en bij meer situaties.

Ik ben erg tevreden over mijn ervaringen! Mijn instructeur was erg prettig en gaf veel zelfvertrouwen.

Alleen maar prettige ervaringen gehad. Het proefexamen met een andere instructeur vond ik erg waardevol! Verder hele relaxte, prettige en gezellige sfeer in de auto. Goede feedback tijdens de lessen en een prettige auto.

Continue goed tips gekregen, persoonlijk en er wordt echt aandacht gegeven naar jouw eigen leerstijl.

Een ontzettend fijne rijschool! Ik heb hier altijd fijne lessen gehad van Dragisa. Het oefen examen wat ze aanbieden is ook erg fijn als voorbereiding op het echte examen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne rijles gehad, veel geleerd.

Positieve ervaringen, veel aandacht voor de leerling en goede voorbereiding op het examen.

Hele fijne rijschool

De rijinstructrice was altijd stipt op tijd en bracht alle informatie heel rustig over. Fouten maken mag tijdens de lessen en zo heb ik een hoop geleerd.

Ik vond vooral de interne tussentijdse toets heel fijn, je ervaart namelijk alvast hoe het is om examen te doen (en kan je leren van fouten die je dan maakt, waardoor je die op het echte examen niet meer maakt). Dit geeft meer rust bij het echte examen.

Betrouwbaar en altijd op tijd! Goede rijschool!

Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb. Je leert alles op zo een manier dat je helemaal klaar bent voor je rijexamen. De intructeur(s) zijn heel aardig en weten je elk moment in de les op je gemak te stellen en geven je tips en aanwijzingen die je niet meer vergeet, waardoor je na je lessen helemaal klaar bent om zelf de weg op te gaan.

Ik heb bij de start van mijn lessen een introductie les gehad. Dit was erg leuk en gaf me een goed beeld van hoe de lessen in zijn werk gaan. Jullie zijn erg flexibel en goed te bereiken!