• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dragisa is een zeer betrouwbare, rustige instructeur die systematisch te werk gaat en je zeer goed voorbereidt op je examen. Hij is flexibel met het plannen van lessen en komt iedere afspraak na. \r\nDaarnaast zijn de intake les en het proefexamen (geen extra kosten) met een andere instructeur van ACE erg nuttig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijne rijlessen gehad van Sylvia. Hele gezellige tijd in de auto en daarnaast goed en duidelijk les gehad. Ik zou iedereen ACE en dan met name Sylvia aanraden!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden met de service van ACE. Dragisa was mijn voornaamste instructeur, verder heb ik een paar keer met Peter te maken gehad. Allebei aardige mensen, competent, flexibel, vlotte service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn erg goed, er is snel contact met mij opgenomen nadat ik op de website geïnformeerd had. De intake les ging goed en ik kreeg handige tips en kennis die me hielpen bij de rest van de rijlessen.\r\n\r\nDragisa is een erg aardige, vaardige en behulpzame instructeur en ik zag er nooit tegenop om lessen bij hem te volgen. Hij heeft goed door welke punten nog meer oefening vereisen en die oefen je dan ook vaak. Ook de voorbereidingen voor het examen was erg goed geregeld, we namen alles nog een keer door en oefenden alle bijzondere manoeuvres. Tussen door is er ook nog een oefenexamen met een andere instructeur om het examen een keer te ervaren en erachter te komen welke punten nog verbetering nodig hadden, dit was erg handig.\r\n\r\nIk zou deze rijschool aan iedereen aanraden!\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vond het een goede ervaring vooral dat de rijlessen 2 uur zijn dan kom je gewoon een stuk verder en bij meer situaties.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben erg tevreden over mijn ervaringen! Mijn instructeur was erg prettig en gaf veel zelfvertrouwen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen maar prettige ervaringen gehad. Het proefexamen met een andere instructeur vond ik erg waardevol! Verder hele relaxte, prettige en gezellige sfeer in de auto. Goede feedback tijdens de lessen en een prettige auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Continue goed tips gekregen, persoonlijk en er wordt echt aandacht gegeven naar jouw eigen leerstijl.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontzettend fijne rijschool! Ik heb hier altijd fijne lessen gehad van Dragisa. Het oefen examen wat ze aanbieden is ook erg fijn als voorbereiding op het echte examen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijles gehad, veel geleerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positieve ervaringen, veel aandacht voor de leerling en goede voorbereiding op het examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De rijinstructrice was altijd stipt op tijd en bracht alle informatie heel rustig over. Fouten maken mag tijdens de lessen en zo heb ik een hoop geleerd.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond vooral de interne tussentijdse toets heel fijn, je ervaart namelijk alvast hoe het is om examen te doen (en kan je leren van fouten die je dan maakt, waardoor je die op het echte examen niet meer maakt). Dit geeft meer rust bij het echte examen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en altijd op tijd! Goede rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben heel blij dat ik voor deze rijschool gekozen heb. Je leert alles op zo een manier dat je helemaal klaar bent voor je rijexamen. De intructeur(s) zijn heel aardig en weten je elk moment in de les op je gemak te stellen en geven je tips en aanwijzingen die je niet meer vergeet, waardoor je na je lessen helemaal klaar bent om zelf de weg op te gaan.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb bij de start van mijn lessen een introductie les gehad. Dit was erg leuk en gaf me een goed beeld van hoe de lessen in zijn werk gaan. Jullie zijn erg flexibel en goed te bereiken!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb rijschool ACE als heel fijn ervaren!\r\nIn de lessen nam Dragisa rustig de tijd om alles uit te leggen en er was veel ruimte om te oefenen wat ik zelf belangrijk vond. \r\nOok goede service wat betreft het inplannen van lessen. Er wordt echt moeite voor je gedaan.\r\nIk raad ACE zeker aan!

• Service N.v.t.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne school, alles word duidelijk uitgelegd onder het lessen. Mijn broertje en ik zijn allebei in een keer geslaagd.

Over ACE Autorijschool