goede service, goed behandeld

Hele fijne winkel met aardig en behulpzaam personeel. Probleem dat ik ondervond met onderdeel van nieuwe fiets werd door René (eigenaar) snel en zonder gezeur verholpen. Top zaak!

perfect, zeker aan te bevelen

Dag meneer van Dongen, Gaarne wil ik ú bedanken voor het vertrouwen. Wat een topproduct, topwinkel en topservice heb ik bij jullie mogen ervaren. Als ik dit eerder had geweten… Ik kom spoedig langs om nog een fiets te kopen bij u. Maar eerst stuur ik mijn vader naar u toe voor een goed advies Met vriendelijke groet, Dirk

goede service, goed behandeld

Mijn vouwfiets is zeer vakkundig gerepareerd, vooraf besproken wat de mogelijkheden waren om mijn fiets weer als nieuw te maken. Hij fiets weer fantastisch en staat klaar voor mijn citytrip!

perfect, zeker aan te bevelen

Geslaagd voor 2 super makkelijke Vitesse vouwfietsen van Dahon. Enorm aanbod op de site en in de winkel. Vooraf een afspraak gemaakt en zeer goed voorgelicht over de verschillende type vouwfietsen. Dit zijn echt \'vaklui\' die willen dat je met de goede fiets vertrekt zonder te pushen. We kregen ruim de tijd om e.e.a. uit te proberen. Ze gaan meteen mee op vakantie dit weekend! Bedankt.

perfect, zeker aan te bevelen

Door de deskundige uitleg van div. elektrische high speed fietsen en de mogelijkheid deze te testen ben ik overtuigd dat ik de beste keuze heb gemaakt! Ik ben blij thuis gekomen en kan niet wachten om de fiets te gaan gebruiken naar mijn werk en de auto te laten staan.

perfect, zeker aan te bevelen

Cette société est attentive aux désidératas de ses clients, et vous propose une solution qui leur semble le mieux vous convenir. Efficacité et service sont leurs atouts. A conseiller !

goede service, goed behandeld

Ik ben Belgische en woon 200 km van Landsmeer. Al een tijdje ben ik op zoek naar een 24\" vouwfiets. Veel Belgische fietsenwinkels gebeld maar zelden hebben ze 24\" vouwfietsen staan, die je kan testen zonder aankoopverplichting. Uiteindelijk mn droomfiets gevonden bij The Cool Biking Company en dit tegen een super voordelige prijs. Ontzettend blij met de geweldige service, vriendelijkheid, en ja ook de lekkere koffie :). Het was de rit absoluut waard en ik vertel dit zeker verder. Bedankt !

goede service, goed behandeld

Online 2 hoezen besteld voor onze vouwfietsen. Zelf even opgehaald in Landsmeer. Kreeg uitgebreid advies over de verschillende mogelijkheden. En passant werden de meegebrachte vouwfietsen even snel nagekeken en de banden opgepompt. Prima service en uitstekende koffie!

perfect, zeker aan te bevelen

Prima voorgelicht over een High Speed elektrische fiets. Op internet kwam ik er niet uit door een \'te veel\' aan informatie! Na proefritten op 3 type fietsen sprong er direct 1 uit voor mij. Ook werd me vertelt dat de fiets geleased kan worden (via de werkgever). Intussen heb ik de Riese & Muller aangeschaft en al een aantal keren de auto laten staan en per fiets naar het werk gereden

goede service, goed behandeld

Wat fijn dat er nog steeds winkels zijn waar de klant koning is. Na de aanschaf van een elektrische fiets bleek er een kleinigheid te zijn maar werd meteen terplekke verholpen. Een fijne winkel in het dorp en vlot geholpen. En bij deze nog hartelijk dank voor de goede zorg.

goede service, goed behandeld

Ik was al een tijdje op zoek naar een betaalbare vouwfiets toen ik een tweedehandsje tegenkwam op de markt in Leiden. Inruil van iemand die op elektrisch is overgestapt. Ik kreeg gelijk een demonstratie hoe de fiets wordt in- en uitgevouwen, uitleg over onderdelen en vervanging. Proefrit gemaakt en tot aankoop overgegaan. Klein en compact genoeg om op de boot mee te nemen en sterk genoeg om de boot te trekken (kano).

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte fiets

goede service, goed behandeld

Heel goed en deskundig voorgelicht over vouwfietsen. Na een aantal proefritten werd de keuze makkelijk. Er werd echt tijd voor me genomen om met mijn wensen tot de goede koop te komen. Intussen al veel fietsplezier gehad en de voordelen van een vouwfiets ondervonden ...

perfect, zeker aan te bevelen

Bij een ander had ik een hangslot gekocht waarvan het sleuteltje na twee weken al afbrak en het slot dus onbruikbaar werd. Dit verhaal vertelde ik aan een van de verkopers van dit bedrijf, als ik het hangslot bij het volgende bezoek zou meenemen zou ik een nieuwe krijgen. Dus zodoende, bij een volgend bezoek had ik het hangslot bij me en binnen enkele seconden had ik een nieuw slot in mijn handen, kijk dat is nog eens service!!

voldoende, een redelijke ervaring

Toen een van mijn pedalen kapot ging, kreeg ik netjes gratis een nieuw setje toegestuurd. Het bleek niet onder de garantie te vallen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

I bought a 7 Speed Vitesse foldable Bike and was amazed at the Aftersales service where I Could drop my bike and get a free clean up and adjustments. My bike was new again after 5 months of cycling in wet and snowy cycle paths. Thanks Coolbiking. I would recommend the shop to other bike buyers.

• Reden bezoek Onderhoud

perfect, zeker aan te bevelen

Dit is echt een TOP-bedrijf. De koffie was vers, de deskundigheid prima, de prijzen scherp en het enthousiasme zeer aanstekelijk. Ik heb dan ook hier mijn Riese & Muller Charger HS Nuvinci gekocht en hij gaat ook hier in onderhoud. ps: Ik heb nooit geweten dat fietsen zo leuk kon zijn............

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kwam me eigenlijk alleen maar orienteren op een 24/26 inch vouwfiets en was gelijk \"verkocht\" door het deskundige en enthousiaste advies. Een uurtje later kon ik de DAHON Jack P7 afgemonteerd meenemen.Ook daarna een prima aftersales van Rene en zijn monteur. HOUEN ZO!!

perfect, zeker aan te bevelen

I met the coold biking people on several of my visits to Leiden. They are at the large Saturday market. They were very help with several things and have even shipped me some needed parts to my home in the US. Can\'t wait to see them again. Bob Spiegelman

perfect, zeker aan te bevelen

Echt helemaal top! Perfecte service, als je een goede vouwfiets wil dan moet je zeker hier naar toe gaan

goede service, goed behandeld

Uitstekende service. Snelle levering en deskundig advies.

perfect, zeker aan te bevelen

Via internet Blue label HS gekocht. Opgehaald in Winkel. Prima en deskundig geholpen, maar vooral verrast door geweldige after sales. En de fiets is a joy for live

goede service, goed behandeld

Beste René, Hoewel ik mijn elektrische vouwfiets niet bij jullie gekocht heb, maar een Beixo in Den Haag (voor ons toch ook dichterbij!), wil ik jullie complimenteren met jullie service: de uitgebreide informatie/deskundigheid en het vertrouwen om ons met z\'n tweeën de fietsen te laten uit proberen. Veel succes met jullie winkel. Met vriendelijke groet, Dieky Dieben

goede service, goed behandeld

Voor mijn zoon een prachtige Style fiets gekocht. Middels een soort van speurtocht kwam hij in de winkel uit om daar zijn kado ophalen. Eigenaar feliciteerde hem en gaf hem een speciaal gevoel. Vooral de eigenaar is erg service gericht. Prima winkel!

Van Beekstraat 7 1121 ND Landsmeer

2077 22 130