perfect, zeker aan te bevelen

Cool Biking is Super Biking!

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Blij met jullie eerlijke advies! Fiets elke dag met veel plezier.

goede service, goed behandeld

Top bedrijf en blij met mijn aankoop.

goede service, goed behandeld

Ben blij dat ik hierben geweest !

goede service, goed behandeld

Dahon vouwfiets online aangekocht.

goede service, goed behandeld

Top bedrijf, ga deze zomer weer genieten

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

Extreem goede service, echt ongekend. snel antwoord, snelle levering, en goede spullen. Zeldzaam goed!

perfect, zeker aan te bevelen

Uit mijn belevenis blijkt de eigenaar van deze zaak een uiterst competente en plezierige man te zijn die er alles aan doet om je de best mogelijke ervaring aan te bieden. Daardoor is deze fietsenwinkel erg bijzonder en een plek waar je het gevoel krijgt dat er speciaal gezorgd wordt voor je en al je fietselijke behoeften. Zeer klantvriendelijk en dus makkelijk aan te bevelen! Alleen jammer dat hij bij mij niet wat dichter in de buurt is :)

perfect, zeker aan te bevelen

vorig jaar dahon espresso 20\" vouw-mountainbike gekocht. Supernuttig overleg over fiets, vaklui, kun je zaken mee doen!

perfect, zeker aan te bevelen

Online bestelling van de Dahon vouwfiets was helaas mis gegaan. Naar de winkel gegaan en daar is het het goed opgelost en een alternatief aangeboden. Nu heel tevreden met mijn Takashi vouwfiets :).

perfect, zeker aan te bevelen

Wij hebben al 8 jaar 2 Nahon vouwfietsen, de stuur /zit configuratie vonden we nooit ideaal, na enig internetten werden we geattendeerd op H en M sturen, zou dit de oplossing zijn?, we hielden al rekening met nieuwe fietsen. De voorlichting was voortreffelijk, er werden geen nieuwe fietsen aangesmeerd, maar oplossings gericht gewerkt. Nieuwe sturen gemonteerd, een goede servicebeurt, dan kunnen ze nog jaren mee. Het bespaarde ons een kleine €. 3000.- Ik vind dit grote klasse.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Ongeveer 1,5 jaar geleden een nieuwe fiets gekocht (R+M, 45km/h), zelf woon ik in de omgeving van Nijmegen. Destijds deskundig en met goede service geholpen. Deze service is nog versterkt doordat ik na 1,5 jaar nog steeds goede service ervaar. Helaas is een bezoek aan de Company niet heel makkelijk voor me, maar ook op afstand weet deze zaak een prima service te verlenen voor diverse issues. Echte een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik was op zoek naar een E-Bike en ik ben erg blij met mijn nieuwe Qwic. helemaal rijklaar! top

goede service, goed behandeld

Aanschaf elektrische fiets en overtuigt door de deskundige en duidelijke uitleg in combinatie met een eigen werkplaats.Dus op 1 plaats de aankoop en de service. Een pré bij de keuze.

goede service, goed behandeld

Had met gepasde spoed een vouwfiets nodig, wel een die niet breekt als je er naar lijkt. Maar was wel budget gebonden. Ben bijna 2 meter lang en weeg 100+ kg. Goed contact eerlijk advies is dan erg belangrijk. Via de mail aangegeven dat ik pas laat kon bestellen maar dat was genoeg voor ze om de fiets toch al te gaan afmonteren. Gevolg..?..Vrijdag avond laat besteld en binnen 24h geleverd, echt tof ben ik heel blij mee. Bedankt voor het uitstekende advies, en de snelle levering. De eerste indruk is perfect keurig verzorgd, was in mum van tijd uitgepakt en rij klaar.

perfect, zeker aan te bevelen

De vouwfiets die ik wilde hebben was niet meer beschikbaar, maar ik was supergoed en efficient aan een nieuwe fiets geholpen. De fiets is compleet rijklaar naar Engeland verstuurd. Alles bij elkaar was dit sneller en minder frustrerend dan via een Engelse fietsenwinkel bestellen.

perfect, zeker aan te bevelen

Goede ervaring! Winkel gevonden via internet. Was opzoek naar een vouwfiets voor mij werk en werd ontzettend goed geholpen! Ik kreeg alle tijd en zij namen ook de tijd om alles uit te leggen. Ik mocht elke fiets testen. Tijdens het fiets klaar maken nog een gratis bakje koffie gekregen bij de plaatselijke kroeg.

perfect, zeker aan te bevelen

Vandaag onze twee Victoria fietsen voor een eerste onderhoudsbeurt weggebracht. Bij aflevering zijn de aandachtspunten genoteerd en is afgesproken wanneer e.e.klaar zou zijn. Dit gaat via een sms\'je. Alle aandachtspunten waren opgelost en een diagnoserapport werd meegegeven. Je kunt duidelijk merken dat er niet alleen is gekeken maar ook afgesteld. Het fietst weer als nieuw. Bovendien: vriendelijke bediening en niet duur. Een aanrader!

Goed afgeleverd product.

voldoende, een redelijke ervaring

Ombouw naar Bosch Nyon

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

I bought a folding bike for my wife. She was able to test several models and bike around the neighborhood as long as she wanted. The owner was very helpful and patient. He mounted also an AXA lock on the bike without charging any additional fee for the labor and we got also some side skirts for the back wheel for free. The owner was very honest and didn\'t try to sell us the most expensive bike. He gave also good advise about chain locks and the best way to maintain your bike. In the end he helped us carry the bike to our car! Excellent service, rarely seen in most stores. Although I don\'t live near Landsmeer, but in Utrecht, I will definitely buy my next bike at this store again; it\'s worth the extra drive.

goede service, goed behandeld

Mijn e-bike had een onderhoudsbeurt nodig. Kon meteen de volgende dag langs komen. E-bike rijdt nu weer pico bello; kon erop wachten en nog met een gratis kopje koffie op een buurt terras ook. Prima service René, bedankt.

• Reden bezoek Onderhoud