top service wat een super bedrijf!!!

Super Bedrijf met TOP Service

Uitstekende service!

Prettig ontvangst, snelle service, zeer klantvriendelijk.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Vriendelijk en goede werkzaamheden aan de Caravan onderhoud

Duidelijk over wat er vernieuwd moet worden, waarover eerst telefonisch contact is geweest met prijsopgave.

Betrouwbaar bedrijf

Caravan voor de 2e keer bij Imanse gebracht voor onderhoud. Ondanks dat deze altijd netjes om de twee jaar onderhoud heeft gehad bij de dealer bleek er nu toch een en ander aan te mankeren. Werd hiervoor keurig van op de hoogte gebracht en geadviseerd aangaande reparatie. Na deze reparatie en onderhoudsbeurt caravan opgehaald en alles zoals besproken was uitgevoerd. Goed gevoel bij dit bedrijf.

Goed en vriendelijk

Ik kon snel terecht Werd goed geholpen en op de hoogte gehouden van de kosten. Alles keurig in orde gemaakt. En ik kan weer veilig op weg.

Snelle en vriendelijke dienstverlening

Imanse heeft al jarenlang onze caravan in onderhoud. Dat verloopt nog steeds naar tevredenheid. Extra werkzaamheden worden altijd in goed overleg uitgevoerd.

• Telefonisch contact N.v.t.

Goede en vriendelijke service

Onderhoud aan de vouwwagen laten doen. Afspraak maken ging snel. Goede informatie en aanbevelingen gekregen. Ik kom hier zeker weer terug.

ervaren en klantvriendelijk

ik heb goed telefonisch contact gehad.De rest regelt mijn zoon

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Prima bedrijf met goede service!

Uitstekend en dat al meerdere jaren!

Prima geholpen

Nette mensen prima geholpen kan niet anders zeggen

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Voor mijn caravan onderhoud Heldere afsprakeN en een nette beurt gehad

Zie bovenstaande

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Wij kunnen weer veilig met de caravan uit 1981 de weg met dank aan Imanse.

Vlot en ervaren geholpen

Er werd goed meegedacht op zoek naar de beste oplossingen

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Zeer goede service en kennis van zaken

Ik ben zeer goed geholpen. Service is voor hun zelfsprekend en ze hebben zeer veel kennis van zaken.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Geweldige aanhangers te huur. Snel en goed geholpen door twee personen van het bedrijf. Ik zal zeer zeker in de toekomst nog een keer een aanhanger bij Imamse verhuren!!

Top bedrijf

Super snelle service, beantwoorden al je vragen, kijken even mee als je ergens aan twijfelt, breng hier elk jaar mijn trailer voor onderhoud. Echt een aanrader

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Bedankt voor de beoordeling. Wij doen ons best om alle vragen te beantwoorden en waar nodig mee te denken en extra uitleg te geven. Blij dat dit gewaardeerd wordt. Wij zullen deze review delen met het team.

Prima service, belt op als jullie twijfelen

Mijn ervaring is dat jullie de service die jullie verlening zeer goed zijn. Tot nu toe geen klachten, en dat jullie meedenken met de klant. J. van Nieuwkerk

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

netjes geholpen en werkzaamheden netjes uit gevoerd

goede ervaring

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Vakkundig, goed en snel geholpen.

Vakkundige mensen die daar werken en je word vriendelijk geholpen.

Altijd goede service

Bij Imanse word ik altijd vriendelijk en professioneel geholpen. De service en vakmanschap is uitstekend.

Zeer klantvriendelijke opstelling

De voorjaarsbeurt kwam er weer aan. Als extra werk moest daarvoor een defect bedieningspaneel voor het vaste toilet in de caravan worden vervangen. Maar dan moet je wel een nieuw paneel hebben. Imanse heeft bijna een jaar geprobeerd om een zelfde model van Dometic te betrekken. Dat wat echter niet meer leverbaar. Voor een caravan die nauwelijks 10 jaar oud is! Imanse heeft hemel en aarde bewogen, maar het is niet gelukt. Dus uiteindelijk een nieuw model geïnstalleerd. Dank! We hadden deze keer nogal wat kosten, maar reparaties of vervanging gaan altijd in goed overleg.

Nvt

Goed zoals bijna altijd

• Telefonisch contact Voldoende

Super goed!

Elk jaar laat ik mijn paardentrailer checken net als de apk voor de auto. Imanse is een fijn bedrijf met mensen die hun vak verstaan.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Prima en eerlijk bedrijf.

Onze caravan gaat er al jaren naar toe voor onderhoud en eventuele schade reparaties. Nog nooit een klacht gehad. Mocht er iets worden geconstateerd wat extra kosten net zich meebrengt, dan wordt er altijd eerst contact met ons opgenomen wat het betreft en hoeveel de extra kosten zijn. Kortom Prima Service. Wij zijn uitermate tevreden.

Witteweg 5 1431 GZ Aalsmeer

Over Imanse

Wij, Hans en Petra Imanse, hebben een jarenlange ervaring in deze branche en zijn u graag van dienst. In ons technocenter kunt u onder andere terecht voor de aankoop, verhuur en onderhoud van open en gesloten aanhangwagens. Het onderhoud, schadeherstel en speciale aanpassingen van uw aanhangwagen worden op vakkundige wijze door onze keurmeesters uitgevoerd. Ook voor het onderhoud, reparaties en schadeherstel aan uw caravan bent u bij ons aan het goede adres. De caravantechnici verzorgt voor u op professionele wijze alle voorkomende werkzaamheden aan uw caravan. Maar ook is hij een expert in herstellen van schade aan caravans of het nu gaat om een gehele plaat vervangen of een plaatselijke reparatie. Ook Hans sleutelt nog zéér regelmatig mee in het Technocenter ook hij beschikt over de keurmeester certificaat aanhangwagens en caravans van de BOVAG. Verder beschikken wij over een groot en uitgebreid magazijn. Hans en de monteurs beschikken over grootte kennis van onderdelen en banden zodat u met al uw vragen bij hun terecht kan. Onze verkoop van aanhangwagens, paardentrailers en koetsen is aanwezig van maandag t/m vrijdag van 8 uur – 17 uur en zaterdags van 10 uur – 15 uur. Heeft u specifieke wensen over het uiterlijk en de functionaliteit van uw aanhangwagen, aarzel dan niet om deze met ons te bespreken. Dankzij onze specialistische kennis hoeven we maar zelden ‘nee’ te verkopen.