Goed meedenkende opstelling.

Ik was door omstandigheden nogal laat met het regelen van de onderhoudsbeurt. Goed opgelost.

Prima en vakkundig

Xxx

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

vriendelijke hulp en adaequate afspraak en afhandeling

snelle reactie bij het maken van een afspraak goede hulp en prettige afhandeling bij het ophalen van de kampeerwagen

correct

Luisteren denken mee en oplossingen worden zeer vakkundig uitgevoerd.

Vakkundig geholpen

De vouwwagen was weer eens toe aan een beurt. Vooral om er met een veilig gevoel mee door de bergen te kunnen rijden naar Zuid-Europa. Voortaan ga ik wel iets eerder bellen voor een afspraak. Drie weken voor vertrek bleek alleen de laatste dag nog beschikbaar, daar schrok ik wel een beetje van. Maar dat Imanse wat 'dingetjes' vond en herstelde was wel erg fijn.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Op korte termijn kon ik langskomen om een reparatie uit en dat is super uitgevoerd.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Vriendelijke monteur die goed uitlegde wat hij gedaan had.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Top service met verstand van zaken

Goed en netjes onderhoud gedaan aan caravan

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

De onderhoudsbeurt voor de paardentrailer is uitstekend gedaan.

Mijn ervaring is zeer goed.

Duidelijke uitleg.

Duidelijke uitleg en afspraken worden nagekomen.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer Goed

Al heel lang een betrouwbaar bedrijf.

Imanse heeft een ruime expertise in caravan onderhoud. Zo heeft hij voor mijn Polar een as vervangen waarvan de ANWB zei dat die in Nederland niet verkrijgbaar was. Imanse zei: Ik ben vertegenwoordiger voor die Zweedse firma. Vervanging van deze as bleek geen enkel probleem. Sinds 2007 functioneren de as en de schokbrekers probleemloos. Mijn caravan is oud maar door het onderhoud van Imanse nog steeds betrouwbaar.

Super goeie service

Gedoe met de verzekering, heeft Imanse super opgelost!

• Telefonisch contact Voldoende

Goede service.

Alle reparaties gedaan volgens afspraak. Prijs technisch goed.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Zeer klantvriendelijk en denken met de klant mee.

super

keurig en snel onderhoud uitgevoerd aanhangwagen

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Wat een service tijdens mijn vacantie in Spanje

Ik mocht van de camping mijn electra niet meer gebruiken want had een "electra lek" in de caravan, problem,problem grande problem. Hans fietste langs en vroeg mag ik eens kijken en doormeten? Ja. Oh zie het al als dit en dit besteld en haalt,help ik je wel even.is het probleem zo voorbij . De firma/ fam imanse is dus ook op vacantie hè en zelfs dan zijn ze nog paraat Welke firma doet dat ze na?? Wat een top service

• Telefonisch contact N.v.t.

Klantvriendelijk en hoge kwaliteit

Snel geholpen door vakkundig personeel. Moeten nog wel aandacht besteden aan het netjes achterlaten na reparatie

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Goedemiddag Rene, Natuurlijk steven we erna om alles meer dan netjes achter te laten. Excuus dat het niet geheel naar wens is geweest. Dit heeft u ook al in de showroom laten weten. Helaas hebben u "tussendoor" geholpen in een extreem drukke tijd. En hebben we een steekje laten vallen. Alle collega's staan weer op scherp wat betreft het achterlaten en we weer verder zoveel mogelijk mensen te helpen.

Geweldige service en deskundigheid!

Het onderhoud van onze caravan wordt heel goed geregeld door Imanse. Ondanks de lange dagen die ze door de drukte moeten maken is de klantvriendelijkheid altijd uitstekend!

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie de mannen maken zeker lange dagen. We gaan er voor om iedereen met open armen te ontvangen en weer vrolijk de deur uit te zien gaan. Fijne vakantie alvast

Deskundig, klant- en oplossingsgericht.

Prima communicatie

Dit was mijn eerste keer bij dit bedrijf. Op mijn verzoek tot een afspraak werd snel en adequaat gereageerd. Gelukkig nog plaats. Tijdens het onderhoud bleek er veel mis te zijn. Ik werd gebeld en er werd duidelijk uitgelegd wat er mis was en wat de vermoedelijke kosten zouden zijn. Omdat de vouwwagen daarom niet in 1 dag klaar was en ik hem de dag erop niet kon ophalen, mocht hij een paar nachtjes blijven. Bij het ophalen wederom prima communicatie (ook toen bij het aankoppelen bleek dat 1 knipperlicht weigerde). Bij zo’n behandeling is een positieve review en 4 sterren op z’n plaats. PS Vijf sterren deel ik niet uit.

• Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Fijn en meedenkend in oplossingen

Laatste werkzaamheden moeten nog gedaan worden. Was wat onduidelijkheid over het wanneer.

• Telefonisch contact Voldoende

Nemen je serieus

Als je een probleem hebt dan kan je rustig langs komen en dan bekijken ze het.

Te groot geworden?

Super aardige mensen, maar misschien zijn ze te groot geworden. Imanse is al vrij duur en dan verwacht je dat de prijs van de Bovag beurt op de website, ook de prijs is die je betaalt. Maar daar komen moertjes van 8 Euro per stuk voor de remmen bij en Milieubijdrage en dergelijke. En dan gaat een prijs van 189 Euro al naar 214 Euro. Waarom niet gewoon een all-in prijs geven? Daarnaast kreeg ik geen keuringsrapport. Zat wel een sticker op de vouwwagen. Dus achteraanbellen en alsnog per mail gekregen. En de banden horen volgens Combi-Camp op 2.3-2.7 bar maximaal. Maar op formulier hebben ze 3 Bar ingevuld en er daadwerkelijk 3.5 bar ingestopt (gemeten bij koude band). Dat is wel hele forse overschrijding. Andere aanhangers/banden hebben dat soort hoge druk wel nodig, maar deze dus niet volgens de fabrikant. Gebeld om te vragen, maar dat weten alleen de technische mensen. Ook nog twee keer gemaild, maar wel andere antwoorden gekregen en mijn formulier, maar dan beantwoorden ze de bandenspanningsvraag niet. Allemaal erg slordig lijkt me.

• Uitvoeren werkzaamheden Voldoende
  • Advies aanschaf aanhangwagen/paardentrailer N.v.t.

Wat jammer om deze reactie te lezen. Op de website staan prijzen met daarbij vermeld dat te vervangen materialen, milieukosten, smeermiddel en meerwerk apart zijn. Helaas hebben wij niet 1 merk vouwwagen en op elk merk zitten andere flensmoeren of alleen een splitpen welke niet gelijk qua prijs. Wat betreft de banden. er staat aangegeven op de wang hoeveel Bar er in moet dit is wat wij ook aanhouden. Het keuring rapport is digitaal en ontvangt u niet bij ons aan de balie maar per mail. Vinden het vervelend dat wij niet aan uw verwachting hebben voldaan, hopelijk tot een volgende een volgende keer.

Top bedrijf

Wij zijn al jaren klant bij imanse. Vakkundig staan ook altijd voor je klaar. Tank en wascentrum zwart.

prima goede voorlichting

Over Imanse

Wij, Hans en Petra Imanse, hebben een jarenlange ervaring in deze branche en zijn u graag van dienst. In ons technocenter kunt u onder andere terecht voor de aankoop, verhuur en onderhoud van open en gesloten aanhangwagens. Het onderhoud, schadeherstel en speciale aanpassingen van uw aanhangwagen worden op vakkundige wijze door onze keurmeesters uitgevoerd. Ook voor het onderhoud, reparaties en schadeherstel aan uw caravan bent u bij ons aan het goede adres. De caravantechnici verzorgt voor u op professionele wijze alle voorkomende werkzaamheden aan uw caravan. Maar ook is hij een expert in herstellen van schade aan caravans of het nu gaat om een gehele plaat vervangen of een plaatselijke reparatie. Ook Hans sleutelt nog zéér regelmatig mee in het Technocenter ook hij beschikt over de keurmeester certificaat aanhangwagens en caravans van de BOVAG. Verder beschikken wij over een groot en uitgebreid magazijn. Hans en de monteurs beschikken over grootte kennis van onderdelen en banden zodat u met al uw vragen bij hun terecht kan. Onze verkoop van aanhangwagens, paardentrailers en koetsen is aanwezig van maandag t/m vrijdag van 8 uur – 17 uur en zaterdags van 10 uur – 15 uur. Heeft u specifieke wensen over het uiterlijk en de functionaliteit van uw aanhangwagen, aarzel dan niet om deze met ons te bespreken. Dankzij onze specialistische kennis hoeven we maar zelden ‘nee’ te verkopen.