Prima service en binnen afgesproken tijd

Prima ga zo door

• Faciliteiten wachtruimte

Ik heb persoonlijk een goede ervaringen met de Groot Prima service

Altijd goed service

Prima vakmensen. Denken met je mee. Betrouwbaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Met de heer Kuiper(s) prettig onderhandeld over wintersportbanden. Eerder uitstekende service bij bandenpech/

• Faciliteiten wachtruimte

Aandacht voor auto en persoon

Behalve de goed uitgevoerde beurt is er ook persoonlijke aandacht,er wordt bij een dure beurt eerst gebeld wat het probleem is en of ze het moeten uitvoeren, zo kom je niet voor een verrassing te staan. Er wordt ook een stuk persoonlijke aandacht gegeven waardoor je je thuis voelt, vertrouwd, ben zeer goed te spreken over de service van de Groot. Wim Oosterbeek

Snelle service

Gebeld voor een storing, de man heeft het mij goed uitgelegd en heb gelijk een afspraak kunnen maken.

Alles oke!

Afspraak maken snel. Rekening uitgevoerde werk helder.

• Faciliteiten wachtruimte

De airco werkt weer prima.

De auto heeft een grote beurt gehad en vervolgens is de kapotte condensator van de airco hersteld, na een test. Alles is goed verlopen.

• Faciliteiten wachtruimte

Vlotte service en alles volgens afspraak

Auto voor onderhoudsbeurt en APK gebracht , alles keurig verlopen en auto op tijd volgens afspraak weer klaar .

Gooede snelle service

Op vrijdag middag in de vakantie,nog accuraat en snel geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

naar huis met kapotte auto

Naar De Groot Haren met een kapot ventiel dat rode signaalmeldingen gaf op het dashboard. Dat zou 80 euro kosten. Auto opgehaald, moest 120 euro betalen. Bij het oppompen van de rest van de banden hadden ze een ander ventiel kapotgemaakt, en niet gerepareerd. Daar ook niets over gezegd of geregeld, geen oplossing aangereikt. 'Sorry, hoor, mevrouw'. Ik ging dus naar huis met wederom een rood knipperend signaal, een kapot ventiel en 120 euro lichter. Dit gemeld via de mail. Nooit meer wat op gehoord.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prima, net te garage

Ze houden zich aan de gemaakte prijdppgaaf

• Faciliteiten wachtruimte

service is goed, vriendelijk personeel

jammer, dat de binnenkant van de auto behoorlijk vuil werd afgeleverd. Even met een stofzuiger erdoor was verzorgder geweest. Nu moest ik thuis de bekleding(matten en stoelen ) schoonmaken. De 4 matjes zijn blijkbaar vervangen door andere matjes, vind ik bij nader inzien o.k. maar ik had graag van tevoren geweten dat dit gebeurd was. Nu moest ik bij thuiskomst bekijken wat er gebeurd was.

Uitstekende service en klantvriendelijke benadering

Een goed bedrijf waar je als klant goed geholpen wordt.

Prettige ontvangst en service tot tevredenheid.

Voor de eerste keer in deze garage voor een onderhoudsbeurt.. Goede afspraak over de tijd die nodig is voor de beurt.

De ervaringen zijn prima. Een duidelijke offerte, goede communicatie en overleg en prima uitgevoerde werkzaamheden.

Prima!

Hele goede service en snelle hulp. We wilden met vakantie en auto deed het niet. Op vrijdag middag alles gerepareerd. Wat een super hulp!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Prettig en deskundig.

Over Auto de Groot Roden

Auto de Groot is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Naast het onderhouden van alle merken auto’s zijn wij voor de merken Renault en Volvo merk specialist . Voor het aanschaffen van een nieuwe of gebruikte auto bent u bij Auto de Groot aan het juiste adres . U krijgt vakkundig advies en voor u tot aankoop overgaat is een proefrit altijd mogelijk. Bestel bij ons uw nieuwe auto! Als professionele occasiondealer levert Auto de Groot ook actief nieuwe auto’s van alle merken. Tegen voordeligere prijzen en met dezelfde fabrieksgarantie als de merkdealer. Op nieuwe auto’s is dus géén andere garantie van toepassing zoals die door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. Al heel wat bedrijven en particulieren bestelden bij ons hun nieuwe auto. Het voordeel? U profiteert van de goede inruilmogelijkheden en de persoonlijke service die u van ons gewend bent.