Goed op de hoogte gehouden

Het maken van de afspraak was makkelijk via de site. Op de dag van de afspraak kreeg ik een fijne leenauto mee. Tussendoor werd ik nog even gebeld voor overleg.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede voorlichting van wat er allemaal moest gebeuren

Goede dienstverlening

• Faciliteiten wachtruimte

Transparantie en klantgericht met een goede service

Duidelijke afspraken en zeer vriendelijk. Goede service conform afspraak.

gewoon prima

vertrouwde service

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne service en goed advies

Automaat Audi A6, met 350.000 km preventief laten spoelen. Merk duidelijk dat hij nu soepeler schakelt, geeft vertrouwen vor de komende km. Zeker aan te bevelen.

• Faciliteiten wachtruimte

Zijn erg tevreden de garage dacht goed mee hebben er een nieuwe auto gekocht konden ondanks de problemen met onze oude auto heb daar toch nog in ruilen onze nieuwe auto was snel klaar was voor ons een hele nieuwe ervaring fijn dat er nog auto dealers zijn waar je zo goed word geholpen

Goede service, meedenkend personeel

Ze hebben goed meegedacht bij het oplossen van een probleem aan mijn auto. Ook proberen ze met je mee te denken om een oplossing te realiseren die bij jou past. In mijn geval hebben ze een betere oplossing voorgesteld die iets duurder was, maar beter paste bij mij wensen. denk echter niet, o dit is dan zo'n dure garage. Ze denken ook mee met klanten met een kleinere beurs en stellen geen dure reparaties voor als de auto het niet waard is. Ook mijn vorige auto is bij hen in onderhoud geweest. Destijds bleek dat er bij het monteren van de distributieriem een foutje was gemaakt. Dat kan gebeuren. Renault De Groot heeft dit toen kosteloos hersteld. Ik vond het met name prettig dat de klacht serieus werd genomen en dat men ermee aan de slag ging, zonder vooraf een discussie te hebben over wie wat veroorzaakt zou hebben.

Kundig en klantvriendelijk

Er stond meteen een leenauto klaar. Het probleem is opgespoord en doorgebeld. We werden goed geïnformeerd.

Prima maar dure service

Ik had een kapotte accu. Ze waren redelijk snel ter plaatse om mij op te starten. Het wisselen van de acuu naderhand in de garage was ook prima. Alleen de prijs van de accu vond ik schrikbarend hoog.

• Faciliteiten wachtruimte

vriendelijke en flexibele behandeling van de reparatie

plezierige en vriendelijke behandeling

Altijd open en eerlijk met alles Duidelijke afspraken . Top dus

Top service Kundig met alles Afspraak is afspraak Gewoon een prettig bedrijf

• Faciliteiten wachtruimte

Wij zijn uitermate tevreden over Auto De Groot in Roden.

Al 22 jaar kopen wij onze auto's bij Auto De Groot om hun uitstekende dienstverlening en zeer plezierige omgang.

prima sevice

Prima geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Makkelijk een afspraak te maken. Service auto ophalen en brengen is uitstekend. Telefonisch contact over werkzaamheden/ onkosten kan duidelijker.

zeer goed !

ER WORDT ZEER GOED NAAR JE GELUISTERD. Zeer accuraad. Contact vanuit de balie met mij als klant en v.v. is naar grote tevredenheid. Zoals van ouds.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed advies en prima werk

Ik had een lekke band. Bij De Groot kon ik snel terecht en ik werd er goed geholpen. Het duurde wel vrij lang, maar na een paar uur reed ik met vier prima nieuwe banden weer naar huis.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, open en eerlijk; authentiek

Een betrouwbaar en uitstekend adres voor de aankoop van je auto.

• Faciliteiten wachtruimte

gemoedelijk en geen bijkomende kosten.

aan te raden bedrijf. keurige afhandeling en prima deal gesloten.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Keurig gedaan

Heel tevreden. Alleen jammer dat de leenauto niet doorging. Mijnn vouwfiets kon ook weer gebruikt. Mooi weer, ging prima.

Zorgvuldige onderhoudsbeurt

uitstekend garagebedrijf

plezierig en zeer correct in omgang met de klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Jammer dat jullie nu verder weg zijn

Volgens afspraak

We hebben hier een captur gekocht en de oude auto ingeruild. Dit was online geregeld. Bij ons bezoek aan het bedrijf de zaak beklonken Er moesten een paar dingetjes gebeuren en dit is top uitgevoerd

• Faciliteiten wachtruimte

Alles ging gewoon heel goed vanaf het ophalen thuis van de auto tot het terugbrengen en in de garage zetten. Tussentijds.was er tel. overleg over gevonden problemen.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Deskundig vriendelijk en verzorgd

Over Auto de Groot Roden

Auto de Groot is een BOVAG onafhankelijk autobedrijf met de professionaliteit van een specialist en de betrokkenheid van een familiebedrijf. Naast het onderhouden van alle merken auto’s zijn wij voor de merken Renault en Volvo merk specialist . Voor het aanschaffen van een nieuwe of gebruikte auto bent u bij Auto de Groot aan het juiste adres . U krijgt vakkundig advies en voor u tot aankoop overgaat is een proefrit altijd mogelijk. Bestel bij ons uw nieuwe auto! Als professionele occasiondealer levert Auto de Groot ook actief nieuwe auto’s van alle merken. Tegen voordeligere prijzen en met dezelfde fabrieksgarantie als de merkdealer. Op nieuwe auto’s is dus géén andere garantie van toepassing zoals die door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. Al heel wat bedrijven en particulieren bestelden bij ons hun nieuwe auto. Het voordeel? U profiteert van de goede inruilmogelijkheden en de persoonlijke service die u van ons gewend bent.