Super service

Super snelle en goede service

Super goed geholpen

Heel goed geholpen ben mijn nieuwe auto, ik wilde graag een Suzuki swift en die heb ik nu. Ze hebben me gebeld toen ze er een hadden staan en ben gelijk gaan kijken, en daarna gelijk gekocht. Top bedrijf

Fijne ervaring!

Bextro auto's heeft de aankoop van de auto soepeltjes laten verlopen. De plak af gereden met een goede auto en enorm goed geholpen door Bextro en zijn medewerkers. Communicatie en afspraken waren duidelijk.

Prettige en snelle service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een garage met aandacht voor de klant

Ik heb nu mijn 2de Suzuki Swift gekocht bij Bextro. Mijn 1ste Suzuki Swift heeft mijn dochter. Eric en Terence bieden top service, goeie kwaliteit en ze zijn betrouwbaar. Een aanrader!

Top zaak

Super goede service, ik heb meestal niet zoveel vertrouwen in autohandelaren, maar bij hun kreeg meteen een goed gevoel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel prettig, eerlijk en goede service

Wij kwamen bij jullie zonder afspraak. Werden alsnog goed geholpen. Heel eerlijk in het adviseren. Mijn auto is van binnen nu eigenlijk helemaal nieuw, alles wat er aan gedaan moest worden is gedaan, zonder extra kosten. Ik ben er erg blij en tevreden mee!

Blij met onze suzuki

Wij zijn heel blij met onze suzuki. Bextro auto's heeft hem goed afgeleverd en biedt goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en goede service.

We zijn super goed geholpen met de aankoop van onze suzuki swift. Snelle levering en nog wat extra service gekregen. Vriendelijke eigenaar en medewerkers. We zijn blij met onze auto.

Vriendelijk, correct, goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn autobedrijf met uitstekende service

Fijn auto bedrijf. Veel kennis van de auto’s die er verkocht worden. Uitstekende service.

Komt afspraken goed na

De keuze was een beetje beperkt, maar zijn alsnog geslaagd. we zijn goed en vriendelijk geholpen, en alle afsrpaken zijn prima nagekomen.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super goed geholpen bij het kopen van mijn eerste auto

Bextro auto’s heeft mij een super eerlijke auto verkocht. De auto werd afgeleverd met een grote beurt en 6 maanden garantie. Nadat ik zelf had gezorgd voor een kortsluiting in mijn auto, kon ik gelijk langs komen en hebben ze het onder het kopje service voor mij gerepareerd. Bextro auto’s is zeker aan te raden!

Betrouwbaar

Betrouwbaar adres, geen kleine letters, komen afspraken na, goede service en klantvriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Betrouwbaar, netjes en volledig.

Zeer vriendelijk. Goede uitleg en komt zijn afspraken na. Fijne auto voor onze dochter gekocht.

Alles perfect geregeld

Vakmensen zeer mooie suzuki gekocht voor onze dochter alle dingen wat ze gerepareerd hebben en vernieuwd klopt ook allemaal net bedrijf aanrader.chapeau Erik en Terrence

Snelle vriendelijke service

Zelfs in de vakantieperiode konden we een proefrit maken. Communicatie was goed, vriendelijk en snel. We werden goed op de hoogte gehouden over de voortgang tot de auto klaar was voor de verkoop. Er werd goed de tijd voor ons genomen. We zijn erg tevreden met onze wankoop.

Superauto en service

Wat een fijne service! Ik ben erg tevreden. Goede uitleg gekregen en advies. Ik zou bextro auto's zeker aanbevelen aan mijn vrienden en kennissen! Dank jullie wel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben heel erg blij met mijn suzuki swift

Ik ben heel erg goed geholpen ik ben super blij met mijn auto helle lieve mensen kei blij mee

Deskundig en betrouwbaar.

Alles is goed nagekeken, nieuwe banden erom gekregen. Er zat geen reservewiel en krik bij omdat er een plakset bij. Op vraag is er een reservebank en krik bij gedaan. Het voelde prettig, betrouwbaar.

Professioneel en zeer vriendelijk

Hele prettige zweer, nette auto’s Goede service en uitleg over de aangekochte auto. Klant vriendelijk en denkt mee met de klant. Zeker een aanrader als je opzoek bent naar een nieuwe auto.

Goede service, fijn geholpen

Hele goede service, fijn te woord gestaan en goede uitleg over de auto gekregen.

Uitstekende service!

Blij met mijn aankoop bij Bextro.

Fijne service

Er is goed mee gedacht naar wat we zochten. Ook is er kosteloos heel veel vervangen aan de auto als extra service. Toen er later nog wat kleine dingen waren die minder praktisch waren is ook dit kosteloos en snel gemaakt.

Snelle service op maat!

Goed geholpen met het vinden van een auto die aan mijn voorwaarden voldoet. Eerlijk advies en er wordt echt met je mee gedacht.