• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met onze 1e auto aardig wat \'technische pech\' gehad maar zodanig goed, lees perfect, geholpen dat we ook onze volgende auto daar gewoon weer gekocht hebben. \r\nDoor onze ervaring al meerdere familie leden en kennissen daar hun auto gekocht! Dat zegt genoeg..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhoud blijft een kwestie van vertrouwen. Voor het eerst een grote beurt aan mijn VW golf 7, bij Garant. Wat een verademing, deskundig, uiterst vriendelijk, goede communicatie en een prettige prijsstelling. Met nog een gratis Mobiliteitsgarantie met Europese dekking. Je merkt wel, een uiterst tevreden -nieuwe- klant. Aanbevelen?, zeker weten!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed, heb het volle vertrouwen in hen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Behulpzaam, vriendelijk en deskundig

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je bent geen nummer maar men kent je bij voor en achternaam en weet exact welke auto van jou is. Open communicatie. Goede prijsopgave vooraf. Denken mee.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt gemaakte afspraken na en denkt mee over aanpassingen aan de auto als deze niet naar wens zijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service \r\nVriendelijke medewerkers \r\nNemen de tijd en luisteren goed
  • Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord super, leenauto, het personeel , hoe je te woord word gestaan door de telefoon ook helemaal super. Fijn hoor.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd aardig, denken met je mee, en de prijzen mogen er zijn.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goed gevoel bij binnenkomst.goede uitleg en vakkundige hulp.aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend, goede service en eerlijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als nieuwe klant erg tevreden begonnen bij dit bedrijf.\r\nMooie occasion gekocht en netjes geholpen.\r\nEchter, toen 12 dagen na het verstrijken van de 3 maanden garantie bleek dat de multiriem en spanrol kapot waren, was de garantie en service ook echt over.\r\nHier zal ik iets meer uitleg over geven.\r\nAangezien ik wat ver weg was en de aard van het mankement niet helemaal duidelijk was, werd me door Garant geadviseerd om dichtbij de diagnose te laten stellen en dan terug te koppelen, om tot een gezamenlijke oplossing te komen.\r\nDiagnose was dat de multiriem en spanrol zover versleten waren dat doorrijden geen optie was.\r\nDit heb ik per email aan Garant laten weten, terwijl ik op reparatie zat te wachten.\r\nToen ik belde om aan te geven dat reparatie was uitgevoerd en vroeg hoe de gezamenlijke oplossing eruit zou kunnen zien, kreeg ik te horen dat dat een lastig verhaal zou worden aangezien de garantieperiode was verlopen en dat de reparatie niet in eigen huis was uitgevoerd. Echter, hier zou overleg over zijn binnen Garant en ik zou er van horen.\r\nDe dag na de reparatie werd ik inderdaad teruggebeld en werd me verteld dat er geen tegemoetkoming/ oplossing mogelijk was omdat de garantietermijn was verlopen en dat de reparatie niet in eigen huis is uitgevoerd.\r\nDit verbaasde mij heel erg, aangezien er \'s middags werd gesproken over een gezamenlijke oplossing en ook werd dat aangegeven toen ik voor een kleinigheidje binnen de garantieperiode bij ze terug was (\"ook na de garantietermijn staan wij voor een goede service en nemen wij onze verantwoordelijkheid\").\r\nUiteraard snap ik dat een elders uitgevoerde (nood-) reparatie de zaak wat gecompliceerder maakt, maar helemaal geen service hierin valt me bijzonder tegen en ben ik ook zeker niet gewend van mijn garage waar ik al jaren met tevredenheid kom.\r\n

Beste Pieter, Zoals u heeft gemerkt zijn wij zeer service gericht en nemen wij wat betreft garantie absoluut de verantwoordelijkheid. Dit heeft u ook zelf kunnen ervaren met de garantiewerkzaamheden die wij voor u in het verleden hebben uitgevoerd. Tijdens ons eerste telefonisch contact hierover hebben wij aangegeven dat wij er graag naar willen kijken wat het probleem is. U gaf aan dat u graag bij uw lokale garage langs wil gaan om te informeren naar een mogelijke oorzaak van het probleem. Achteraf is gebleken dat u vanuit praktische overwegingen zonder overleg met ons had besloten om de auto daar te laten herstellen. Nadat wij de rekening gepresenteerd kregen met het verzoek die te vergoeden hebben wij deze kwestie intern overlegt en ons de vraag gesteld: is het terecht dat wij deze kosten op ons nemen? De garantie termijn is verlopen, wij zijn niet in de gelegenheid gebracht de mogelijke klacht zelf te constateren en overleg van oude onderdelen was niet mogelijk. Op basis hiervan zijn wij tot de conclusie gekomen dat dit een onterechte garantieclaim is en hebben wij hem op die grond afgewezen. Helaas hebben wij blijkbaar hierin niet aan uw verwachtingspatroon kunnen voldoen en is de goede start en het leuke contact teniet gedaan aan deze kwestie. Als u het prettig vindt om hierover nog een keer te praten in een persoonlijk gesprek dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet Bart van Naarden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en vriendelijk berdrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed. Snel en servicegericht.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeergoed

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Direct geholpen. Zeer klantvriendelijk.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Component 61