Wij hebben op 24/06 een apk keuring uitgevoerd. De auto was afgekeurd op een paar punten. Waaronder een elektrische storing. Er is in overleg met u besloten dat we een basis controle mochten uitvoeren van maximaal 1 uur. Na 1 uur diagnose hebben wij u twee opties geboden. Optie 1 is een houdbare lange termijn oplossing die het probleem zou oplossen dit is de beste maar ook de duurdere optie. Of optie 2 een tijdelijke oplossing wat gericht is op het goedkeuren van de auto, een tijdelijke maar goedkope oplossing. In ons gesprek gaf u aan dat u de auto wil verkopen en er geen geld meer aan uit wil geven. En daarom voor optie twee kiest. De tijdelijke oplossing heeft betrekking op een simpele bypass om het onderdeel werkend te krijgen voor de APK. Daarbij hebben wij heel duidelijk uitgelegd dat dit een tijdelijke oplossing is voor het moment van keuring. De tijdelijke oplossing hebben wij voor u kunnen uitvoeren binnen de afgesproken tijd die wij van u mochten besteden aan de diagnose (1 uur arbeid). Voor deze tijdelijke oplossing zijn geen extra kosten gerekend. Wij hebben totaal 1 uur arbeid berekend van €89,50 ex btw voor de diagnose. Dit naar mijn mening volledig volgens afspraak. Uit ons gesprek merkte ik op dat u niet instaat bent om het woord tijdelijke juist te interpreteren. U dacht dat het een oplossing was die het probleem voor een langere termijn zou oplossen. Ik heb toen uitgelegd dat we dit onderdeel simpel konden aansluiten, maar dat het niet een oplossing voor de lange termijn is. Optie 1 kwam weer ter spraken en hebben wij inhoudelijk het reparatie advies besproken. U deed ons het volgende voorstel, u wilde 50% van de €89,50 gecrediteerd hebben. Ik heb u toen de volgende twee opties geboden: 1 wij crediteren het volledige bedrag, wij maken al onze werkzaamheden ongedaan en u gaat naar een ander bedrijf om de auto te laten keuren. 2 u accepteert de factuur zoals die is. Wij zijn van mening dat we prima hebben gehandeld, wij hebben getracht maatwerk te leveren en mee te denken. Ik ben blij dat u in het vervolg naar een andere garage gaat. Ik wens u het beste. Met vriendelijke groet, Bart van Naarden
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.