TOP SERVICE !

wat een TOP service! ik ben inmiddels al 30 jaar klant (sommige huwelijken duren korter :) )en heb nog nooit de behoefte gehad om ergens anders te kijken. overmorgen hebben mijn gehandicapte vriendin en ik een uitvaart in Bergen op Zoom (170km). Ik heb Bart gevraagd om een twinnyload te huren zodat haar roltoel EN een tante mee kunnen. om de rolstoel mee te nemen moet de achterbank van mijn eigen opel corsa plat maar dan kan haar 75jarige tante niet met ons meerijden. kom ik vanmiddag bij het bedrijf en ik stond perplex van Bart zijn aanbod. hij vertelde mij dat ik een auto mocht uitkiezen. ik koos voor de dacia duster waarop hij hem uit de showroom reed, mij de keycard overhandigde en mij vertelde dat ik deze auto KOSTENLOOS !! mee mocht nemen. woehoeeee....waar vind je deze service nog anno 2024. dit verdiend een review van 5 sterren met een hele dikke +.

Ontevreden gevoel na communicatiefout

Auto langs gebracht voor een APK keuring. Een 'complex' motorisch probleem werd vastgesteld. De garage heeft ons een tijdelijke oplossing geboden om de auto door de keuring te krijgen, zodat de kosten beperkt bleven. De auto is goedgekeurd, maar een oplossing is uitgebleven. Wij balen ontzettend van deze 'communicatiefout'. Het probleem bleek echter niet complex en binnen een korte tijd op te lossen. Wel een (vrij hoge) rekening ontvangen voor een oplossing die wat ons betreft helaas niet geboden is. Helaas komen wij niet terug bij deze garage!

Wij hebben op 24/06 een apk keuring uitgevoerd. De auto was afgekeurd op een paar punten. Waaronder een elektrische storing. Er is in overleg met u besloten dat we een basis controle mochten uitvoeren van maximaal 1 uur. Na 1 uur diagnose hebben wij u twee opties geboden. Optie 1 is een houdbare lange termijn oplossing die het probleem zou oplossen dit is de beste maar ook de duurdere optie. Of optie 2 een tijdelijke oplossing wat gericht is op het goedkeuren van de auto, een tijdelijke maar goedkope oplossing. In ons gesprek gaf u aan dat u de auto wil verkopen en er geen geld meer aan uit wil geven. En daarom voor optie twee kiest. De tijdelijke oplossing heeft betrekking op een simpele bypass om het onderdeel werkend te krijgen voor de APK. Daarbij hebben wij heel duidelijk uitgelegd dat dit een tijdelijke oplossing is voor het moment van keuring. De tijdelijke oplossing hebben wij voor u kunnen uitvoeren binnen de afgesproken tijd die wij van u mochten besteden aan de diagnose (1 uur arbeid). Voor deze tijdelijke oplossing zijn geen extra kosten gerekend. Wij hebben totaal 1 uur arbeid berekend van €89,50 ex btw voor de diagnose. Dit naar mijn mening volledig volgens afspraak. Uit ons gesprek merkte ik op dat u niet instaat bent om het woord tijdelijke juist te interpreteren. U dacht dat het een oplossing was die het probleem voor een langere termijn zou oplossen. Ik heb toen uitgelegd dat we dit onderdeel simpel konden aansluiten, maar dat het niet een oplossing voor de lange termijn is. Optie 1 kwam weer ter spraken en hebben wij inhoudelijk het reparatie advies besproken. U deed ons het volgende voorstel, u wilde 50% van de €89,50 gecrediteerd hebben. Ik heb u toen de volgende twee opties geboden: 1 wij crediteren het volledige bedrag, wij maken al onze werkzaamheden ongedaan en u gaat naar een ander bedrijf om de auto te laten keuren. 2 u accepteert de factuur zoals die is. Wij zijn van mening dat we prima hebben gehandeld, wij hebben getracht maatwerk te leveren en mee te denken. Ik ben blij dat u in het vervolg naar een andere garage gaat. Ik wens u het beste. Met vriendelijke groet, Bart van Naarden

Prima garage goede service!

Zeer prettige mensen om mee te werken ,afspraak is afspraak

Top garage met heel fijn personeel

Service is prima. Mooie auto,s tegen scherpe prijs

Geweldig bedrijf eerlijk en oprecht

Wij hebben inmiddels 2 auto's bij dit bedrijf gekocht. Goed contact altijd een vast contactpersoon en het feit dat Daan alle tijd voor je neemt. Het laten controleren van de auto door een onafhankelijke bedrijf is ook geen probleem. Hij stelt zijn garage beschikbaar voor de controle. Ik raad iedereen aan bij dit bedrijf langs te gaan. Top bedrijf hoop dat dit nog jaren zo blijft.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een zeer tevreden klant

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top en snel service ! Na online afspraak te hebben gemaakt,werd ik teruggebeld. Mij werd verteld dat de apk ong half uur duurt en ik ook kan wachten daar. Ik zou het iedereen zeker aanraden !

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanaf de aanschaf van mijn auto (de eerste keer bij deze garage) tot nu, ben ik zeer tevreden met Autobedrijf Garant. Vaste contactpersoon. Zeer goed inlevingsvermogen, deskundig advies en altijd vriendelijk. Voel mij echt een gewaardeerde klant. Mijn volgende auto zal (normaliter) ook daar gekocht worden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, altijd bereid om te helpen en waar nodig denken ze mee met eventueel besparende kosten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service, eerlijk en transparant.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring! Vriendelijk en meedenkend personeel.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Los van mijn persoonlijke band (familie) zeer goede ervaring.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto had wat achterstallig onderhoud en moest gekeurd worden voor de APK. Ik belde dit bedrijf om wat informatie in te winnen en te vragen of ze ook eerst konden kijken wat er moest gebeuren. Ze hebben heel netjes eerst alles nagekeken en me geïnformeerd over de kosten. Ze hebben me altijd vriendelijk geholpen en alle informatie gegeven die ik nodig had om te kunnen beslissen wat ik wilde doen met mijn (oudere) auto. Ik ben heel tevreden met de service en klantgerichtheid van dit bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al jaren een zeer tevreden klant! Meedenken waar kan, oplossingen zoeken indien nodig. Zelfs doorverwijzen naar een specialist wordt gedaan. Goed bezig mamnen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaringen al meer dan 20 jaar met dit bedrijf. Klant is nog koning en de SERVICE is voortreffelijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd weer top service en snel klaar. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zoals altijd prima service door een betrouwbaar bedrijf met super medewerkers!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service . Aardig personeel en niet duur . Eerlijk en betrouwbaar . Fijne garage dus

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn al jaren trouwe klant en zijn tevreden met de werkzaamheden, het meedenken en de service.