De gezellige rijlessen met Nancy!

Ik had rijles van Nancy, voor dat ik Nancy had, had ik minder leuke ervaringen met rij instructeurs, Nancy heeft me veel meer zelfvertrouwen gegeven op de weg! Waardoor ik het heb kunnen waar maken om me rijbewijs te halen! Nancy is een suuper leuk gezellig mensen mens, waar mee je makkelijk 1,5 uur vol lult, wat mega fijn is want, ik had al weer een ongemakkelijke 1,5 uur in de week in me hoofd…. wat totaal niet is, ik ging met plezier rijlessen! Ik ga Nancy missen want wat is dat een leuk mens!! Ik wens haar echt het beste in de toekomst. Groetjes Angelina <3

Top rijschool!!!

1e x meteen geslaagd! Ik stond er zelf van te kijken en ik dank dit echt aan deze super professionele rijschool. Lessen, auto's, instructeurs zijn allemaal van n hoge kwaliteit. Goede aandacht en instructies met veel geduld, kennis en vakkundigheid. Beste rijschool om in 1x te slagen!

In één keer geslaagd

Super fijne motor lessen gehad van Nico bij rijschool Wildenberg!

Voor AVB en AVD in 1x geslaagd!

Rijschool Wildenberg heeft mij heel goed begeleid in het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had nog nooit op een motor gezeten. Maar vanaf de 1ste proefles die zo gemoedelijk en gezellig begon ben ik er meteen mee aan de slag gegaan. Hele vriendelijke rijinstructeurs die je een goed en vertrouwd gevoel gaven. Ik ben begonnen met Gerard. Die heel kalm en gemoedelijk mij ontvangen heeft. Door vakantie ben ik daarna doorgezet naar Nico. Die echt van aanpakken hield maar wat mij enorm heeft geholpen om vertrouwen te krijgen in de motor. Nico heeft mij voor AVB en AVD in 1x kunnen laten slagen. En daar ben ik hem heel dankbaar voor. De communicatie met de rijschool is ook heel duidelijk via een app. En telefonisch ook altijd heel vriendelijk bereikbaar. Dus als je ooit je motorrijbewijs wilt halen en alles in 1x zou ik gaan voor Rijschool Wildenberg. Echt een aanrader. Nogmaals bedankt allemaal en wie weet treffen we elkaar nog op de weg. :)

Helemaal Super

Rijbewijs A gehaald bij rijschool v/d Wildenberg . Fijne rijschool , zijn super tegen hun klanten ! Instructeur Nico is in 1 woord helemaal GEWELDIG !!! Super duidelijk in zn uitleg , let op alles , zodat je goed voorbereid op examen kan , of t nu AVB of AVD is . Dank je wel Nico je bent super instructeur !!!

Goede ervaring AM rijbewijs in 1x gehaald

Aanrader.

Super fijne en gezellige rijlessen met Nancy!

Ik heb met veel plezier lessen gevolgd en ik zou het zeker aanraden.

Fijne rijschool denkt met de klant mee.

hele fijne rijschool en altijd veel plezier gehad met lessen!!

altijd hele fijne lessen gehad op een fijn tempo!

Gezellige manier van opleiden

Ik heb mijn rijlessen bij Erik gehad en het was nooit stil in de auto. Er was altijd wel iets te kletsen terwijl ik ondertussen opgeleid werd. Voor mij heeft dit ervoor gezorgd dat ik minder wordt afgeleid van kletsende medepassagiers. Daarnaast voelde ik me altijd op mijn gemak en heb niet het gevoel gehad dat ik geen domme vraag kon stellen. Wildenberg heeft mij op een fijne manier opgeleid, dankjewel hiervoor.

Het is een hele fijne rijschool met aardige mensen!

Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald bij Wildenberg, en vanaf dag 1 merkte ik al dat het een fijne rijschool was.

Fijne rijschool

Goed rijschool met fijne motor (in mijn geval) instructeurs die de lat hoog leggen waardoor je met vertrouwen het examen in gaat. Ook de backoffice en de planning app werken top! In mijn geval in 1x geslaagd!

Een super fijne rijschool die de tijd en begeleiding geeft die nodig is om goed op examen te kunnen.

Ik ben erg blij dat ik voor rijschool Wildenberg heb gekozen. Ondanks de lange wachttijden was het 100% de moeite waard. Ze nemen de tijd voor een leerling, er is goede communicatie (ook over wanneer je wel mag startten bijvoorbeeld) en ze werken middels een fijne methode. Mijn instructrice was Nancy, en ik kan niks zeggen dan op en top. Fijne feedback en leuke gesprekken in de auto.

Goed duidelijke uitleg fijne mensen.klaar

BE rijbewijs gehaald

Ik heb hier mijn BE rijbewijs gehaald en erg prettig les gekregen. Fijne instructeurs en aardig personeel, bedankt allemaal!

Hele fijne begeleiding

Ik was erg tevreden over de werkwijze van de instructeurs die mij hebben begeleid (Mart en voor 2 lessen Nico). Als ik iets fout deed of beter kon doen bleef de sfeer altijd luchtig. Er werd gecorrigeerd waar nodig maar toch kreeg ik de ruimte om het op mijn tempo te doen, en ik denk dat dat erg belangrijk is om niet het zelfvertrouwen te verliezen op de motor.

fijne rijschool

fijne rijschool

Super fijne rijschool

Team Wildenberg Valt niets op aan te merken Zeer tevreden over. Nico bedankt. Voor de goede uitleg en de tijd samen Correct en recht vaardig jullie allemaal BEDANKT M V G Geert Jan

Zeer goede rijschool!

Fijne rijschool, hele leuke instructeur. Ik ging met veel plezier naar mijn rijlessen. We hebben veel kunnen lachen en als er iets was werd het meteen geregeld!

Goede rijschool, goede en rustige instructeur.

Voor deze rijschool is gekozen omdat het een grote rijschool is met vele mogelijkheden. Ervaren instructeurs die ook les kunnen geven aan mensen met een beperking. Fijne lessen gehad met een goede opbouw en een geduldige instructeur die mij vertrouwen heeft gegeven.

Ik had een goede ervaring met de rijschool

De rijschool was goed en de instructeurs geven duidelijk uitleg.

Duidelijk en relaxed.

Ik heb mijn bromfiets examen gehaald en was hier goed op voorbereid door Wildenberg. De lessen waren duidelijk en rustig.

Hele leuke rijschool met duidelijke en vriendelijke instructeurs

Erg genoten van alle lessen! Goede duidelijke en gezellige instructeurs die er echt voor je zijn.

Professioneel

Dank voor het laten behalen van mijn rijbewijs.

Prima heldere uitleg

In een paar lessen, de benodigde handelingen geleerd die voor het praktijk examen nodig zijn. Lessen van 2 instructeurs gehad en beide legde de handelingen goed uit, en de lessen sloten goed op elkaar aan.

Piuslaan 28

5614CM Eindhoven