Hele fijne rijschool.

Hele fijne rijschool, ik had met Nick ook een hele fijne rijinstructeur. Flexibel en daar waar het moest konden we schuiven met de les.

Erg fijne rijschool

Les gehad voor de motor. Nico is een top instructeur. Allemaal bedankt!!!!

Warme rij-instructrice, duidelijke lessen en een heel professionele organisatie .

Je wordt met tijd en aandacht geholpen totdat jij er klaar voor bent.

Het is een betrouwbare rijschool, die de volle aandacht en tijd aan jou besteden zodat jij je rijbewijs kan halen.

Hulpvaardig

Fijne rijschool met oog voor de leerling

Hele fijne rijschool!

Ik had best wat angst voordat ik begon, maar daar werd altijd erg prettig rekening mee gehouden en de snelheid van de lessen op aangepast. Mijn lessen met Jorijn waren altijd erg gezellig, maar ook als het nodig was kon hij natuurlijk duidelijk uitleggen wat er verkeerd ging en hoe ik het kon verbeteren. Zeker een aanrader!

Goed geinstrueerd en in één keer eenvoudig geslaagd!

Prettige samenwerking, goede instructeur(s), goed en relatief snel geholpen!

Het administratieve gedeelte verliep niet altijd soepel, de rijlessen en de instructeurs waren prima

Super fijne rijschool

Hele fijne rijlessen gehad en in 1 keer geslaagd! Super fijn!

Top rijschool

Een echte aanrader

Fijne rijschool

Hier les gehad voor aanhangwagen, top begeleid

Goede opleider!

1e keer geslaagd! Goede, leerzame, maar zeker ook gezellige lessen gehad. Ze houden rekening met persoonlijke situaties. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen

Super begeleiding

Mijn ervaring is dat ze bijzonder goede rij instructeurs hebben.. duidelijke uitleg.. in alle rust om jou zo goed mogelijk te kunnen begeleiden naar jou examen.! Hierdoor mijn bijzondere verrichtingen En mijn rij examen in 1x behaald.!! Nogmaals bedankt hiervoor.!! Vriendelijke groet Hans Liebreks

Na proefles goed advies over hoeveel lessen nemen voor BE rijbewijs

Goede tips zijn gedeeld om het examen in een keer te halen

Een fijne rijschool met de juiste begeleding

De weg richting mijn rijbewijs heb ik erg prettig ervaren. Rij instructrice Nancy neemt de tijd en geeft de juiste persoonlijke adviezen om vertrouwen in de auto en op de weg te creëren. De tussentijdse toets die Wildenberg aanbiedt geeft extra inzicht in je rijvaardigheden. Het inplannen van rijlessen ging gemakkelijk en snel. Bedankt Nancy voor de fijne en leerzame tijd!

Een rijschool die ik iedereen wil aanraden

Het is een rijschool die eerlijk en transparant is waar ik alleen maar een positieve ervaring mee heb gehad. De rij instructeur (Nico) is geduldig maar gaat tegelijk gedisciplineerd te werk. Hij legt alles duidelijk uit. Deze rijschool is een echte aanrader.

De gezellige rijlessen met Nancy!

Ik had rijles van Nancy, voor dat ik Nancy had, had ik minder leuke ervaringen met rij instructeurs, Nancy heeft me veel meer zelfvertrouwen gegeven op de weg! Waardoor ik het heb kunnen waar maken om me rijbewijs te halen! Nancy is een suuper leuk gezellig mensen mens, waar mee je makkelijk 1,5 uur vol lult, wat mega fijn is want, ik had al weer een ongemakkelijke 1,5 uur in de week in me hoofd…. wat totaal niet is, ik ging met plezier rijlessen! Ik ga Nancy missen want wat is dat een leuk mens!! Ik wens haar echt het beste in de toekomst. Groetjes Angelina <3

Top rijschool!!!

1e x meteen geslaagd! Ik stond er zelf van te kijken en ik dank dit echt aan deze super professionele rijschool. Lessen, auto's, instructeurs zijn allemaal van n hoge kwaliteit. Goede aandacht en instructies met veel geduld, kennis en vakkundigheid. Beste rijschool om in 1x te slagen!

In één keer geslaagd

Super fijne motor lessen gehad van Nico bij rijschool Wildenberg!

Voor AVB en AVD in 1x geslaagd!

Rijschool Wildenberg heeft mij heel goed begeleid in het behalen van mijn motorrijbewijs. Ik had nog nooit op een motor gezeten. Maar vanaf de 1ste proefles die zo gemoedelijk en gezellig begon ben ik er meteen mee aan de slag gegaan. Hele vriendelijke rijinstructeurs die je een goed en vertrouwd gevoel gaven. Ik ben begonnen met Gerard. Die heel kalm en gemoedelijk mij ontvangen heeft. Door vakantie ben ik daarna doorgezet naar Nico. Die echt van aanpakken hield maar wat mij enorm heeft geholpen om vertrouwen te krijgen in de motor. Nico heeft mij voor AVB en AVD in 1x kunnen laten slagen. En daar ben ik hem heel dankbaar voor. De communicatie met de rijschool is ook heel duidelijk via een app. En telefonisch ook altijd heel vriendelijk bereikbaar. Dus als je ooit je motorrijbewijs wilt halen en alles in 1x zou ik gaan voor Rijschool Wildenberg. Echt een aanrader. Nogmaals bedankt allemaal en wie weet treffen we elkaar nog op de weg. :)

Helemaal Super

Rijbewijs A gehaald bij rijschool v/d Wildenberg . Fijne rijschool , zijn super tegen hun klanten ! Instructeur Nico is in 1 woord helemaal GEWELDIG !!! Super duidelijk in zn uitleg , let op alles , zodat je goed voorbereid op examen kan , of t nu AVB of AVD is . Dank je wel Nico je bent super instructeur !!!

Goede ervaring AM rijbewijs in 1x gehaald

Aanrader.

Super fijne en gezellige rijlessen met Nancy!

Ik heb met veel plezier lessen gevolgd en ik zou het zeker aanraden.

Fijne rijschool denkt met de klant mee.

Piuslaan 28 5614CM Eindhoven

402119942