duidelijk leerprogramma

goede rijschool

Super fijne rijschool met top instructeurs!!

Super fijne rijschool met top instructeurs!!! Mijn rij instructrice was Anouk en ik kon echt geen beter en liever persoon kunnen bedenken! Ze nemen echt de tijd voor de uitleg en snappen het als je ergens nog niet comfortable mee bent, en helpen jouw op je eigen tempo!! Ik raad echt al mijn vrienden aan om hier te lessen (: ik heb vandaag mijn auto rijbewijs in 1x gehaald!! Nogmaals bedankt Wildenberg maar vooral Anouk, Groetjes Loes (:

Instructors at very different levels

I experienced 3 different instructors at the driving school - not per my request, in my opinion, some are obviously better and more serious than others. For example, my first instructor kept looking at his phone during driving and every lesson would take 1 to 2 pauses, considering the price given, this is very unprofessional. Also only with the last instructor I experienced that we had a structured way of teaching, there is a clear plan about how to work on the topics I'm not good at. I swear to god that some of the points I heard for the first time (just a few lessons before my exam!!!) If we could have a structured and consistent approach from beginning, this would save a lot of time and money!!! In the end I passed for the first time, but at the price of taking almost 130-150 hours, while the first two instructors both decided to register me for exam quite soon --- this again proved my point about lack of consistency. Please take it into account for future students, it seems some instructors do deserve the price of 69 euros per hour, some just don't.

• Would you recommend us? No

Geweldige school, geweldige instructeurs

Goede instructeurs die hun best doen om je met goede rijvaardigheid voor te bereiden!

Goede lessen

Ik heb de lessen als duidelijk, behulpzaam en effectief ervaren. Goede uitleg en de instructrice liet me ook even aan klooien om het zelf te ervaren. Haar feedback was eerlijk, duidelijk en direct.

De wachttijd was wel lang, maar het was het wachten waard. Ik ben super goed geholpen en de lessen waren altijd super goed en ook erg leuk, heb altijd een leuk praatje kunnen maken met mijn instructeur (Willem).

Goede rijschool met goede instructeurs

De instructeurs gaven goede uitleg en stellen je op je gemak. Naast het serieus bezig zijn met het rijden kan er ook gezellig wat gekletst worden.

1x keer geslaagd!

Prima geholpen bij het brommerrijbewijs van onze zoon, waardoor hij snel op examen kon!

Persoonlijk benadering.

Onderwerp: Compliment aan Rijschool Wildenberg Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de uitstekende service en professionele begeleiding die ik heb ervaren bij Rijschool Wildenberg. Het team van instructeurs heeft zich keer op keer bewezen als zeer bekwaam, geduldig en toegewijd. Hun deskundige begeleiding heeft mij geholpen om mijn rijvaardigheden snel te verbeteren en met vertrouwen achter het stuur te zitten. Ik ben vooral onder de indruk van de persoonlijke benadering en de flexibiliteit waarmee mijn lessen werden gepland. Dit heeft mijn leerproces enorm bevorderd en mij in staat gesteld om op mijn eigen tempo te leren. Kortom, Rijschool Wildenberg heeft mijn verwachtingen overtroffen en ik zal het zeker aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar een betrouwbare rijschool.

Prima rijlessen gehad!

Ik ben erg tevreden, heb goede rijlessen gehad en in 1x geslaagd!

Alles goed geregeld, snel gehaald

Korte communicatie en goede lessen!

Aanrader

Ik heb rijlessen gehad van Remco en daar ben ik mega tevreden mee. De rijschool en instructeur zijn erg meedenkend, in wanneer je wilt lessen en hoe de les eruit ziet aan de hand van een thuis situatie. Heb hele gezellige en leerzame lessen gehad. Elke cent en minuut waard geweest! Ik zou rijschool Wildenberg aanraden! Heel erg bedankt aan vooral Remco voor het lessen :) Laura

Geweldige rijschool, superservice

Ze nemen bij rijschool Wildenberg uitvoerig de tijd voor je, plannen goed het traject wat je gaat doorlopen, geven je meer dan voldoende het gevoel vooruit te gaan en luisteren ook naar je. De rijlessen zijn altijd veilig en goed. Je bent goed voorbereid als je examen gaat doen.

Samen leren met een goede sfeer

Ik vond mijn ervaring bij van den wildenberg erg goed. Ik heb mijn auto en motor rijbewijs er gehaald. Er is goede communicatie en ze zetten altijd het beste met je voor.

Lekker duidelijk!!!!!’

Alles word Goed gecommuniceerd en netjes afgehandeld. Ben blij dat ik de keuze voor Wildenberg heb gemaakt. Nogmaals bedankt

Gezellig rijden

Was gewisseld van instructeur vanwege tijden, maar verder was het altijd erg gezellig en goed.

Hele fijne rijschool.

Hele fijne rijschool, ik had met Nick ook een hele fijne rijinstructeur. Flexibel en daar waar het moest konden we schuiven met de les.

Erg fijne rijschool

Les gehad voor de motor. Nico is een top instructeur. Allemaal bedankt!!!!

Warme rij-instructrice, duidelijke lessen en een heel professionele organisatie .

Je wordt met tijd en aandacht geholpen totdat jij er klaar voor bent.

Het is een betrouwbare rijschool, die de volle aandacht en tijd aan jou besteden zodat jij je rijbewijs kan halen.

Hulpvaardig

Fijne rijschool met oog voor de leerling

Hele fijne rijschool!

Ik had best wat angst voordat ik begon, maar daar werd altijd erg prettig rekening mee gehouden en de snelheid van de lessen op aangepast. Mijn lessen met Jorijn waren altijd erg gezellig, maar ook als het nodig was kon hij natuurlijk duidelijk uitleggen wat er verkeerd ging en hoe ik het kon verbeteren. Zeker een aanrader!

Goed geinstrueerd en in één keer eenvoudig geslaagd!

Prettige samenwerking, goede instructeur(s), goed en relatief snel geholpen!

Het administratieve gedeelte verliep niet altijd soepel, de rijlessen en de instructeurs waren prima