Beste rijschool in Eindhoven

Yess. Ik ben vandaag geslaagd voor mijn examen! Bedankt Wildenberg en speciaal mijn instructeur, René v Antwerpen! Ik had geen enkele ervaring met auto's, had nooit eerder leren rijden en ik kom uit (en ben opgegroeid in) Suriname, dat een totaal andere benadering van weggebruikers heeft en aan de linkerkant rijdt. Renee heeft me niet alleen geleerd hoe ik een auto moet rijden, maar ook mijn zelfvertrouwen opgebouwd om alleen te kunnen rijden. Ik ben blij dat ik voor deze rijschool heb gekozen.

Top rijschool, in 1 x geslaagd

Ik ben in februari gestart, communicatie is top. Ik heb les gehad van Nico, ik heb veel van hem geleerd en heeft een fijne manier van lesgeven. Resultaat: in 1 x geslaagd dat zegt genoeg over Wildenberg en Nico. Kortom fijne rijschool en erg naar m’n zin gelest.

Ik heb voor de aanhanger rijlessen 3 instructeurs gehad. Alledrie waren ze echt top en gaven ze heel goed hun tips mee. Het is gaaf om te zien dat ze alledrie hun kwaliteiten hebben en ze alledrie echt hun bijdrage hebben geleverd aan mijn rijbewijs. Ook de organisatie eromheen is top. Alles was snel en goed geregeld. Een aanrader!

Goed en leerzame lessen

Motor rijlessen gehad van Nico. Erg leerzaam en duidelijk, beide examens dan ook in één keer gehaald!

Top !!

Duidelijke afspraken. Goede instructeur.

Goed directe begeleiding

Ik heb met Jorijn gelest en hij heeft mij goed begeleid en is hierbij direct geweest waar nodig en heeft mij rustig alle stappen van het auto rijden uitlgegd

Zeer fijn

Meedenkende rijschool

Super professioneel

Super fijne lessen gehad bij Nico!

Rustige kundige rijlessen

Prima instructeurs.

Heel tevreden en heel fijn gelest!

Fijne rijinstructeur, duidelijk plan en zien goed hoe de vooruitgang verloopt!

Top rijschool

Fijne instructeurs, goede begeleiding en daardoor de 1e keer geslaagd!

Goede begeleiding naar het rijexamen toe

Ik vond rijlessen altijd spannend maar ik ben goed geholpen en uiteindelijk gewoon in een keer geslaagd

Fijne rijschool Willy bedankt!

Fijne rijschool eerste keer geslaagd. Wij kwamen hier via een andere rijschool Terecht omdat die ineens stopte dat was even schrikken. Maar gelukkig alles goed gekomen. Ik zou deze rijschool zeker adviseren.

Alle was goed. Ik slaagde voor het examen de eerste keer

Zeer professioneel en kundig!

Onze zoon heeft enorm fijn les gehad. Een top instructrice die een heel goede basis heeft gelegd voor alles dat komt kijken bij het aanleren van een goede rijstijl en rijvaardigheid. Er wordt heel prettig gecommuniceerd en alle zaken mbt de rijlessen zijn overzichtelijk in een app verwerkt. Zeer kundig en professioneel allemaal en enorm fijne auto om in te lessen volgens onze zoon.

Prettige communicatie, fijne lessen

Ik vind t een prettige ervaring gehad waardoor ik voor de eerste keer geslaagd ben voor mijn rijbewijs.

Snel aan de slag en met vertrouwen op de weg

Ik heb als eerst een proefles voor de motor gevolgd en was zeer tevreden. Ik kon daarna gelijk aan de slag, heb een pakket gekocht en vast lessen gehad van Nico. Goed naar mijn zin gehad tijdens het lessen en alles in één keer gehaald, dat zegt dus wel wat over een rijschool. Zeker een aanrader.

Met plezier veel en goed geleerd bij Wildenberg

Bij deze rijschool zat toen ik mij inschreef een lange wachttijd, maar toen er eenmaal een instructeur beschikbaar was ging het snel. Al vanaf les 1 heb ik heel veel plezier gehad in de auto. Samen met een superleuke instructeur heb ik vele kilometers gemaakt ter voorbereiding op het examen. Ik heb een superfijne ervaring gehad bij deze rijschool en kan hierdoor de rest van mijn leven veilig de weg op. De instructeurs geven je goede aandacht en begeleiden je persoonlijk op het traject richting het examen. Je kunt ook altijd terecht voor vragen of advies, en omdat deze mensen superaardig zijn ben ik ook nooit bang geweest om iets te vragen. Dus superbedankt Wildenberg, ik ga dit zeker nooit vergeten! :)

Fijn maar wel duur

Het is echt een hele fijne rijschool en goeie rijinstructeur maar het is alleen duur maar tegenwoordig is alles duur

Leuke lessen, veel geleerd.

Gezellige lessen gehad met mijn instructeur, er werd goed naar mij geluisterd en ik werd goed begeleid.

Fijne rijschool met een fijne structuur!

Heb hier leuke lessen gehad bij een instructeur die me echt verder wou helpen. De structuur waarin ze de rijlessen opbouwden, heeft mij heel erg geholpen!

Professioneel en persoonlijk

Zeer kundige instructeurs, duidelijke uitleg, coachend. Gastvrij en gezellige sfeer binnen het bedrijf, persoonlijke aandacht, vriendelijk en gerustellend.

Heel blij met rijschool Wildenberg

Snel geregeld, competitief geprijsd , goed lerares

Hele fijne rijschool!

Alles goed geregeld en ik ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd! Ik had een aardige en behulpzame instructrice waarmee ik altijd leuke gesprekken kon voeren. Al met al dus een zeer goede ervaring!

Hele fijne instructeurs en kantoorpersoneel

Vriendelijke en duidelijke uitleg en op kantoor veel bereidheid om mee te denken in de planning

Piuslaan 28

5614CM Eindhoven