goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Net voor de vakantie,nog even vakantiecheck laten uitvoeren aan de auto.\r\nEn nog gratis ook, dat is pas service!!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een dag voor onze vakantie werden we aangereden door een andere auto. Gelukkig heeft Auto Wientjes ervoor gezorgd dat onze vakantie toch door kon gaan. Toen we terugkwamen stond de auto weer gerepareerd op ons te wachten. Prima service bij auto Wientjes, ook bij schade!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan Auto Wientjes B.V. ten harte aanbevelen...ook voor je camper!\r\n\r\nMijn Hymer camper had een probleem met de airco, en men heeft dit keurig en betaalbaar en vriendelijk voor mij opgelost.\r\n\r\nNet terug van 5000 KM vakantie in het zuiden met een ijskoude airco.\r\n\r\nGrt.\r\n\r\nAaldrik

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb 3 weken geleden een auto gekocht bij auto Wientjes B.V. Het ging om een Volvo V70 T4 van 2011. Ik werd zeer gastvrij ontvangen en had het gevoel dat zij begrepen waar het bij mij omging. Niet alleen klantvriendelijk maar ook deskundig in zijn adviezen was de verkoper Harjo Veld. Ik had het gevoeld dat het goed zat en vertrouwd was. Na een proefrit en nog eens checken was de koop snel rond. Een heerlijke auto in ons bezit met een vertrouwd gevoel over garantie en services. Dit autobedrijf is een echte aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf heeft een snelle service tegen redelijke prijs. Hier wordt je nog niet als een nummer behandeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Begin april 2014 heb ik een een Audi A4 gekocht bij dit bedrijf. Vanaf het eerste moment had ik maken met zeer vriendelijke en bekwame medewerkers en een prima service. Het bedrijf zelf ziet er erg professioneel uit en straalt kwaliteit uit.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed, vriendelijk en zeer behulpzaam\r\nBij aanschaf auto was er direct een storing. Gemeld en auto is meteen opgehaald, vervangende auto klaargezet en storing snel en vakkundig verholpen.\r\nGoede persoonlijke service.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niet betrouwbaar. Voor de APK van mijn Skoda bij Wientjes geweest. Kreeg een waslijst aan mankementen. Gevraagd wat noodzakelijk was voor de APK en wat dit zou kosten. De gevraagde specificatie gaf weinig duidelijkheid. €720 zou het moeten kosten. Aangezien ik het niet vertrouwde besloten de auto op te halen. Toen ik dat zei konden ze de auto APK klaar maken voor €260. Te weten dat ik meerdere malen expliciet heb gevraagd om de kosten voor de APK en het grote verschil tussen de eerste prijs (€720) en de tweede prijs (260) vind ik het een onbetrouwbare garage.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben Natasja ik woon in Barendrecht had dit bedrijf via internet gezien\r\nvoor leuk autootje contact gezocht en werd gelijk gebeld door Harjo \r\nheel netjes gesproken en was gelijk de volgende dag er toe gereden\r\nben keurig netjes ontvangen en geholpen, ik was verkocht en voor de auto maar ook\r\nvoor de nette service heb dat nog nooit mee gemaakt, \r\nik ben helemaal blij met me nieuwe auto het was het end rijden \r\nzeker waard en onthou jullie voor in de toekomst zeker weten\r\nen beveel jullie zeker hier in de omgeving aan \r\ntoppie bedankt normaals voor de nette service \r\n\r\ngroetjes Natasja
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen met dit autobedrijf. Er wordt goed advies gegeven na aanleiding van de wintercheck die ik had laten doen. Er wordt een eerlijk advies gegeven over de staat van de auto, en wat de werkelijke kosten zijn.en ik wist vooraf ongeveer wel wat er gemaakt moest worden. Mijn ford escort is al 16 jaar oud, maar is het zeker nog waard om op de weg te houden i.v.m de uitstekende conditie waarin de auto nog verkeerd.nog bedankt voor de warme thee die ik nodig had na de koude regenbui. Dus autowientjes verduent een pluim voor alles.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben er in de zomer van 2013 een auto gekocht. We zijn goed voorgelicht en zijn erg blij met onze aankoop. Zelf zijn wij niet handig met auto\'s dus hebben we al een aantal keer een beroep op de verkopers / monteurs gedaan voor kleine zaken, zoals instellen van de autotelefoon, plaatsen van winterbanden, vervangen van het achterlicht. Iedere keer konden we snel en vaak dezelfde dag al geholpen worden zonder dat we er enig omkijken naar hadden en dit was altijd service van de zaak! Deze manier van omgaan met je klanten vinden wij top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf What you see is what you get. No nonsense, geen snelle pakken maar aanpakken

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, duidelijk, komen gemaakte afspraken na.\r\nVindt het jammer dat je na het betalen van € 13.500 euro voor een gebruikte auto nog € 40,00 euro moet bijbetalen voor het omzetten van een carkit.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig dat ik er gelijk terecht kon om mijn band te repareren

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en deskundig.\r\nPlezierig in de omgang.\r\nTop verkoper.Klant is koning.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het voelt als familie, er wordt actief meegedacht met de klant, men is voorkomend en men is oplossing gericht bezig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg servicegericht en snel handelend. Je krijgt van te voren een reële inschatting van de te verwachtte onkosten. De werkplaats is erg klantgericht en denken goed mee in oplossingen of alternatieven.\r\nMaken erg goed tijd voor de klant vrij!\r\nDaarbij niet onbelangrijk plm. 40% goedkoper dan de vw/audi dealer!\r\n\r\nIk geef nooit een 10 maar Wientjes verdient het!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal TOP ondanks dat ik hier een tweedehands auto gekocht heb\r\nEn nu voor de tweede keer terug ben gekomen met een aantal punten\r\nwat ons niet bevielen is dit onder garantie verholpen\r\nheb voor de periode dat de auto weg was een leenauto gekregen\r\nen onze auto weer gerepareert terug gekregen\r\nzonder enige kosten\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het zoeken van een nieuwe auto bij Autobedrijf Wientjes uitgekomen. Prettige ervaring geweest, ze hebben me niet voor niets langs laten komen en een heel behoorlijk inruilbod gedaan. Uiteindelijk waren we er snel uit. Alles verder netjes afgehandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede eerlijke service voor een goede prijs. Dit in tegenstelling tot de dealer waar ik eerder altijd kwam. Je hoeft ook niet weken te wachten voor een spraak. Erg tevreden mee.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Er is veel aandacht en tijd aan de klachten van mijn auto besteed. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden.

Veenhuizerweg 132

7325 AM Apeldoorn