goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Komt de afspraken correct na, vlotte persoonlijke service.\r\nMen reageert wel traag of niet op mail, dus als je een auto ziet van je keuze, bellen of direct bezoeken maar niet mailen. Anders loop je het risico dat hij al weg is. Goede prijzen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en snelle service. Erg klantvriendelijk

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nu 2 keer geweest wegens een storing. Super service, vriendelijk personeel. Geen gedoe over terugkomen maar gelijk geholpen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zou er zo weer een auto kopen!\r\n\r\n15 maart 2017 een tweedehands Hyundai Tucson gekocht voor een zeer redelijke prijs,scherper dan alle andere die ik op gaspedaal.nl ben tegengekomen en met betere voorwaarden. een mooie prijs voor mijn Citroen Picasso gekregen die ik bij hun kon inruilen. \r\n\r\nEddy en zijn collega waren meedenkend over garanties en het verzekeren van de auto + een top service mbt het na sluitingstijd aanwezig willen zijn om een proefrit te maken op vrijdagavond! aangezien ik uit Heemskerk kom was ik daar heel erg te spreken over.\r\n\r\nEen heel net bedrijf met eerlijke en vriendelijke mensen in dienst. zeker een aanrader.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top caddy gekocht alles wat we afgesproken hadden was gedaan

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende service..Ook buiten kantoortijden.. \r\nTijd en moeite.. Geen enkel bezwaar.. \r\nMeedenken, advisering en alle ruimte voor mij als klant\r\n\r\nHeel blij met de aankoop van een hele fraaie Audi A6..

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week bij Wientjes voor vervangen van remblokken en riemschijven geweest. Mij auto maakte ineens zoveel herrie met remmen dat ik spontaan ben doorgereden naar Wientjes. Ik werd vriendelijk aan de receptie verwelkomt en met koffie verwend. De medewerker van de werkplaats \r\ngaf me later in de werkplaats een helder uitleg van het probleem en een prijsindicatie. Ik ben al jarenlang klant bij Wientjes en dat zal ik zeker blijven. Deskundige en vriendelijke medewerkers daar bij Wientjes en de prijs is ook altijd scherp. Helemaal top dus 👍

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We hebben een ford focus gekocht. 30-12-2016 opgehaald alles naar tevredenheid afgerond stapten we in de auto . De snelweg op bij apeldoorn stond er op de display nog 2 kilometer te rijden en dan maar hopen dat je een tankstation kan halen .ZEER SLECHTE SERVICE terwijl we met de proefrit hadden aangegeven dat de tank bijna leeg was,en als de koop doorging wel even iets bijgetankt moest worden zodat we niet bij de eerste pomp moesten tanken.Jammer want de auto was voor de rest netjes afgeleverd

Beste Lubbert, Fijn dat u ondanks deze vervelende ervaring nog alle vertrouwen in ons bedrijf heeft! Wij kunnen ons voorstellen dat deze ervaring erg vervelend is geweest voor jullie. Dit is niet de normale gang van zaken en wij vinden het dan ook erg jammer dat ondanks onze uiterste zorg voor een aflevering van een auto, de tank aan onze aandacht is ontglipt. Wij zullen u voor het geleden ongemak per post wat toezenden. Team Auto Wientjes

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben een Ford Focus gekocht bij auto Wientjes.\r\nDoor Harjo zijn wij geweldig begeleid bij de aankoop.\r\nAlle handelingen en info werden duidelijk beschreven.\r\nHarjo is een prettige verkoper die alles open en eerlijk voordraagt en ook in oplossingen denkt.\r\nHoe de auto is moet nog blijken maar gezien de service en klantvriendelijkheid kunnen we dan altijd aankloppen bij deze garage.\r\nBedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service na een aankoop auto elders heeft Pim netjes en goed bekeken helemaal.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette mensen, aanbod ziet er strak uit en je word netjes geholpen, er word niks aangesmeerd en je krijgt goeie tips mee. Kortom top!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie deal voor een mooie wagen gemaakt. Bij aflevering stond hij netjes gewassen klaar.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een hele leuke VW Polo gekocht bij Wientjes! Goede service, eerlijk advies en handige tips. Kortom, een bedrijf dat ik iedereen aanraad.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf goede service afgelopen week BMW gekocht! kortom goed geholpen Door de medewerkers.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeker goeie service., goeie koffie ook en uiterst behulpzaam

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen Zaterdag een occasion gekocht bij Auto Wientjes in Apeldoorn. Op prettige wijze geholpen door de verkoper. Omdat ik de auto direct wilde meenemen werd terplekke een achterlamp met een barstje vervangen, ook netjes tekst en uitleg gekregen over onderhouds interval en verzekering. Mooie occasion gekocht voor een nette prijs en een plezierige ervaring.\r\nAanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontzettend goed meegedacht met kopen van een auto. Super geholpen. Ben er erg blij mee. Topbedrijf, al jaren lang trouwe klant.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag mijn Range Rover opgehaald . Deze ´blind´ gekocht vanuit het buitenland. De auto was zoals Harjo Veld hem had omschreven. Dit is de 2e Range Rover die ik hier koop, en weer een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het enige minpuntje was, dat ze zo´n 5 liter brandstof hadden bijgevuld, maar daarbij hadden ze de brandstof beveiliging hadden ingeschakeld. Voor de rest, auto netjes gewassen, schoon afgeleverd, en keurig volgens het boekje. Top in mijn beleving.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service,vriendelijk en professioneel.\r\nEn bij het ophalen na APK en onderhoudsbeurt stond de auto brandschoon op ons te wachten! Top!\r\n25-5-2016

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Slechte ervaring.\r\nVandaag naar binnen gelopen wegens intresse in een BMW X3 wat hier te koop staat aangeboden.\r\nNa de auto te hebben bekeken gevraagd of ze aan inruil doen, dit was het geval.\r\nDe verkoper is mijn auto gaan beoordelen en na mijn mening veeel te laag ingeschat.\r\nDe bmw die ik wil inruilen heeft ten opzicht van de X3 100 000km minder gelopen, is 2 jaar jonger en is bijna vol opties.\r\nOnze auto is in nieuwstaat wat de x3 absoluut niet was. (Lees steenslag en dergelijk)\r\nDe verkoper schatte de waarde van mijn huidige bmw op 6000 euro waar andere bedrijven waar ik ook geweest ben hem op 9000 euro schatten.\r\n\r\nKortom .. hier zet ik geen stap meer naar binnen.\r\n

Beste E, Uiteraard vinden wij het erg vervelend dat u 150 dagen geleden elders een auto heeft gekocht die niet aan uw wensen voldoet. Echter voldoet uw geïmporteerde auto niet aan de hoge kwaliteitseisen van Auto Wientjes, vandaar ons bod op basis van een handelswaarde.