Alle reparaties is niet gelukt

Mijn Audi had lekkage en vermogen probleem Ik heb de auto vroeg daar gebracht en om 17:00 uur terug gekregen kunnen ze niet repareren ze hebben van alles geprobeerd maar de vermogen blijft gewond weg kunnen ze niet maken en de brandstof lekkage hebben ze ook gemaakt nieuw leidingen 3stuk van 15cm maar de auto lekt nog steeds eerste keer moet ik 35,- betalen voor 1 leiding en de tweede keer moet ik 187,- voor 3 leidingen van 15 cm volgens heb ik opnieuw contact genomen dat lekt nog steeds brandstof en moet ik weer terug komen voor de 3e reparaties heb ik niet gedaan en heb ik de auto bij andere garage gebracht daar concludeert dat de lekkage komt door andere oorzaken en totaal heb ik bij de Vullings garage 779.- +/- en alle reparaties is niet gelukt !! Kom ik nooit meer terug met alle review van 9.7

Erg slecht

Opel zafira gekocht was achteraf van alles mis mee. Natuurlijk teruggegaan maar helaas zonder goede oplossing.

Ongehoord....

Klacht kenbaar gemaakt middels Kiyoh (lees onderstaand) Na een paar weken werd ik gebeld door een medewerker van Vullings die meteen begon te vertellen hoe vervelend zij dit wel niet vonden. En bleef alleen daarover doorzagen zonder te informeren hoe de klant (ik dus) dit heeft ervaren. Na een 20 minuten heen en weer gesteggel hing de man op met de mededeling het nog eens tegen het licht te gaan houden. Ik vraag me nu af hoe lang duurt dat "tegen het licht houden" en wat betekent zoiets in geval van garage Vullings. We zijn nu twee maanden verder en vervolgens niets meer gehoord. Na twee uur aan de auto te hebben gewerkt, 65 euro armer, en een heel onsamenhangend verhaal over een raam dat vanzelf open gaat. Onderweg naar huis bleek het niet was verholpen, na telefonisch contact een voorstel gekregen de raammotor te vervangen, kosten 450,- euro. (want die zou stuk zijn) Bij nader onderzoek door een andere garage bleek dat er corrosie was opgetreden in een schakelaar, een spuitje siliconen deed het werk. (zelfs werkte het raam zoals het hoorde). Opgelost dus. Vullings is niet geïnteresseerd in de klant, is wel goed in een verhaaltje houden en een rekening opmaken.

Zeer slecht, ondeskundig!!

Heb een jaar geleden een Opel Crossland X gekocht.

Ik ben zeer tevreden over dit autobedrijf. Auto is keurig afgeleverd zoals het hoort. Ik rij met volle tevredenheid.

Slechte service

Een half jaar geleden hebben wij een relatief nieuwe occasion gekocht bij Auto Vullings. Binnen het half jaar ging de versnellingsbak kapot en werd de auto afgesleept. Maar gaf Opel Vullings opeens niet meer thuis. Ben al meer dan 30 jaar overtuigd Opel rijder maar diep, diep teleurgesteld in dit bedrijf.

Ommezwaai

Ik kom al meer dan 30 jaar bij Opel Vullings in Oirschot. Sinds kort is dit bedrijf overgenomen. De vertrouwde gezichten aan de balie en de verkoop zijn bijna allemaal weg. De klantvriendelijkheid is fors verminderd. Klantgericht is gewijzigd naar Factuurgericht. Afspraak is afspraak is ook naar de achtergrond verdwenen. Erg jammer

De vestigingsmanager is niet zo als het hoort te zijn.

Verkoopprijzen van een auto zijn hoger dan op de site staat er komt afleverkosten bij. En de taxatie die je invult voor inruil is een stuk lager .

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk bedrijf klant vriendelijk

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

voldoende, een redelijke ervaring

Wij ervaren het contact als prettig en zakelijk correct.

goede service, goed behandeld

Al vele jaren klant en niets dan lof !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Goed. De auto werd deze keer zelfs gewassen afgeleverd na een onderhoudsbeurt! Goed overleg (vooraf) over kosten en te ondernemen onderhoudsacties.

goede service, goed behandeld

Het is een gezellig team die de klant op nummer 1 zet.

goede service, goed behandeld

Alleen maar goed en nog beter! Op tijd goede afspraken maken, goede terugkoppeling, vakkundig personeel, open sfeer, aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

Vriendelijk, correct, eerlijk en deskundig is onze ervaring na drie jaar als klant bij garage Vullings.

Bestseweg 47 5688 NP Oirschot