Ik ben bij Russcher auto's B.V. uitstekend.

Deskundige hulp erg tevreden!

Prettige afhandeling

Ik heb een mooie Transit gekocht, de auto moet omgebouwd worden en heeft een tijd bij de heren gestaan in afwachting op de ombouw. De heren gaan zeer coulant om met de tijd die dit vergt. Dank daarvoor

Goed!

Goede service en contact. Komen afspraken goed na en nemen de tijd voor je vragen te beantwoorden

Tot nu aan toe goede ervaring

Nette Garage, goed werk, goede service

Prima niets op aan te merken, kom zeker weer voor verdere beurten

Zie boven

Zoals altijd uitstekend!!!!

Goede service en afspraak is afspraak

Wij hebben in 2020 de auto gekocht bij dit bedrijf. Goeie service, duidelijke afspraken en fijn team. Sinds dien de auto er ook in onderhoud en nog steeds super tevreden op alle fronten. Aanrader dus!

Fijne garage met fijne mensen. Service is altijd goed .

Een garage die je kan vertrouwen

Goed geholpen , kundige monteurs

Altijd tevreden weer naar huis

Ben me bewust dat als ik naar Staphorst moet, dat het geld kost, maar de service is prima en de koffie heerlijk.

Fantastisch. Ik ken mijnheer M. Oedzes al jaren als een goede vakman.

Bij grote reparaties altijd bellen met de klant. Een onderneming om bij terug te komen.

Afspraak is afspraak

Vorige week hier onze auto ingeruild. Verkoper is kundig en weet waar hij over praat. Alle gemaakte afspraken worden netjes nagekomen en vastgelegd op de factuur. Auto is keurig netjes afgeleverd. Kortom aanrader!

Goede service en goed meedenken met de klant

Goede service en goede oplossingen in overleg en met meedenken met de klant.

Helemaal top

Na slechte ervaringen bij verschillende merk dealers ben ik met open armen ontvangen door Bert. Na een proefrit een deal kunnen sluiten en week later stond de auto zoals afgesproken helemaal klaar. Mijn complimenten en ik zou andere mensen zeer aanraden om zaken te doen met Russcher auto’s!

Service is super

Goed geholpen met goede uitleg van servicebeurt

Bedrijf dat zorgvuldig te werk gaat en je gastvrij ontvangt.

Fijn bedrijf en veel vakmanschap in huis.

Goede service en vakkundig personeel.

Top bedrijf

vriendelijk goede service meedenkend mooie werkplaats

Uitstekend geholpen!

f

Fijne eerlijke garage waar je goed en correct wordt behandeld

Fijne garage waar je eerlijk wordt behandeld. Er worden niet zomaar handelingen aan je auto gedaan zonder dat je daarvoor er over bent ingelicht. Eerst even met de klant overleggen wat je wil en dan pas stappen ondernemen.

Goede service!

Fijn bedrijf

Hier mijn bus gekocht en nu ook in onderhoud. Voor het eerst een garage waar ik mij niet bedonderd voel. Ik blijf hier zeker terug komen.

super

word gelijk geholpen met lekke band, super super

Zoals al vele jaren zeer correct. Goed geregeld. De auto ging een hele dag naar de garage voor APK. de jaarlijkse beurt en banden wissel. Een monteur neemt de auto 's morgens mee en brengt hem 's avonds terug. Goed geregeld. Als extra service had de auto nog wel gewassen kunnen worden?

Prima kennis kunde en service

Industrieweg 51

7951 TA Staphorst