Grote Klasse, bijzonder fijne service !

Ik werd meteen geholpen met een aantal vragen die ik had, meeste bedrijven zijn tegenwoordig gehaast en voel je jezelf als een nummer behandeld, hier had een gevoel van persoonlijk, open en oprecht contact. Vertrouwen dat is wat ik meteen had, en ik weet gewoon dat het klopt. Fijne verkoper. Met plezier een auto gekocht. Hartelijke Groet Ben

Zeer klantvriendelijk

Medewerkers zijn behulpzaam en denken mee met de klantvraag!

Zeer vakkundig.

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Duidelijk helder en volgens verwachting! Top bedrijf en super werkplaats

Perfecte service.

Een geval garantie op mijn Audi Q3 (niet bij jullie aangeschaft) maar wordt kosteloos opgelost.

Perfecte service.

goed overleg en opdracht correct uitgevoerd

altijd vlotte hulp en correcte medewerking. Fijn bedrijf, goed personeel.

Prina

Top !!!

Uitstekende service.

Zeer goed geholpen en meedenkend in het onderhoud van mijn auto.

Prima aflevering. En, storingen na aankoop worden in goed overleg keurig en naar tevredenheid opgelost.

Afspraken worden nagekomen.

De afspraken zijn niet alleen voor het tijdstip maar gelden ook voor de verwachte duur en kosten van de werkzaamheden. Ik ervaar dat als heel plezierig .

fijn geholpen maar kost wat

Ik ben bij Russcher auto's B.V. uitstekend.

Deskundige hulp erg tevreden!

Prettige afhandeling

Ik heb een mooie Transit gekocht, de auto moet omgebouwd worden en heeft een tijd bij de heren gestaan in afwachting op de ombouw. De heren gaan zeer coulant om met de tijd die dit vergt. Dank daarvoor