Fijn bedrijf met mensen die weten waar ze het over hebben.

Prima ervaring gehad!

Goede service, kundige monteurs, fijn geholpen.

Prima bedrijf met perfecte service.

Komen de gemaakte afspraken keurig na.

Vriendelijk en correct.

Ze doen wat er gedaan moet worden tegen een markt comfort prijs.

Uitstekende service.

Goed contact en snelle uitstekende service.

Super ervaring

Hele mooie BMW gekocht bij Russcher auto's, alleen bleek dat de navigatie niet compatible was met de Nederlandse taal. Dit teruggekoppeld en werd perfect opgelost bij een BMW dealer bij mij in de buurt en betaald door Russcher. Kortom, vanaf eerste bezoek tot oplevering super goed geholpen en zeer tevreden. Mijn volgende auto komt zo goed als zeker weer van Russcher Auto's.

Kwaliteit en goede service

Heb inmiddels 5 auto's in 13 jaar bij Russcher gekocht, wat al aangeeft dat ik zeer tevreden ben met garage bedrijf Russcher

snelle strakke deal

Opnieuw prettige ervaring bij aankoop auto.

Voldoende

Graag eerst overleg voor rep bij kleine beurt

Positief

Ik hou niet van afstand houden en het gevoel hebben dat ik met mensen te maken heb die weten waar ze over praten en dat heb ik bij jullie. Klasse!

Meegaand!

Zeer klantvriendelijk en opgericht de klant tevreden te stellen.Voor mezelf ben ik zeer te spreken over dit bedrijf.

Fijn familie bedrijf met persoonlijke benadering

Fijne rustige mensen zonder teveel poespas en overdreven verkooppraatjes. Mooie selectie aan auto’s die zichzelf verkopen!

Goede en snelle service

Geen wachttijden en alles in goed overleg.

De beste garage in de regio

Zeer klantvriendelijk je wordt altijd direct geholpen en het probleem wordt vakkundig opgelost.

100% servicegericht

Vriendelijke mensen, die er alles aan doen kwaliteit te leveren.

Oplossingsgericht en hulpvaardig

Wij zijn al jaren klant bij Russcher en altijd uitstekend geholpen. Meestal komt een defect met de auto onverwacht en ongelegen maar er wordt altijd geholpen en mee gedacht. Wij zijn super tevreden!

Top bedrijf mensen met hart voor hun werk

Camper gebracht voor groot onderhoud Verlaat de werkplaats pas als hij weer helemaal TOP is mooi team

Heel goede hulpverleners.

Tijdens een heel drukke periode in de garage toch een oplossing vinden om het probleem op te lossen.

Snel en adequate service als je het nodig hebt

Uitstekend, telefoontjes worden snel opgepakt en adequaat op gereageerd . Super! Extra compliment voor de klantgerichte oplossingen van Marcel.

Wel een puntje van kritiek is, Had een zoek opdracht ingevuld op hun web site en dat heeft geen zin. Geen enkele reactie ook niet dat ze deze ontvangen hebben. Dus dat kunnen ze er beter afhalen. Verder mijn tweede auto bij Russher gekocht en deze waren goed en ook fijn afgehandeld.

Gewoon goede service top.

Goeie medewerkers die naar je problemen luisteren, Marcel je hebt een leuk stel medewerkers.

heel goed

hele goede service, bij reparatie altijd een leenauto gebruiken

Duidelijke communicatie, afspraak = afspraak

Ontvangst prettig. Nette zaak, ze nemen de tijd. Afwikkeling perfect, kortom zeer tevreden.

Betrouwbaar, persoonlijk, netjes, fijne communicatie

APK weer netjes verzorgd! Fijne leen auto, goede service, prettige communicatie. Auto was snel weer klaar. Top!

Gewoon zoals het moet zijn

Goede service Juiste prijs Klantvriendelijk