Prima in orde.

Ik geef nooit meer dan een 8. Dat is voor mij top.

zoals altijd goed!

zoals altijd goede service! topgarage..

Uitstekende service!

In verband met de heersende corola-perikelen werd mijn auto zelfs thuis opgehaald en weer teruggebracht!

goed geholpen

goed geholpen

GE-WEL-DIG

Ze zijn snel, denken mee en leveren wederom een prima service

Zoals altijd, zeer goed.

Slechte communicatie via mail

Als er wat gevraagd word via de mail moet je dagen wachten op antwoord en tussendoor nog maar een mailtje sturen of ze willen antwoorden op de vorige mail.

GOEDE SERVICE

Zoals altijd tevreden.

Goeie garage met fijn medewerkers.

Er is goed met de medewerkers te overleggen, Gewoon kijken in de werkplaats wat er aan je auto gebeurd onder het genot van een bakje koffie.

Prima bedrijf al de derde auto gekocht

Prima ervaring met dit bedrijf

snelle en correcte afhandeling

Heel fijn bedrijf die meedenkt en goed communiceerd over kosten

Ze komen de afspraken na, informeren vooraf wat de kosten zijn en leveren kwaliteit.

Duidelijke informatie

Tussentijds geïnformeerd over extra reparaties. Kostenverhoging duidelijk aangegeven. Keuze ruimte om te weigeren.

Top bedrijf

Bij russcher een andere auto gekocht. Goed uitleg gehad en geholpen door Bert.

Eerlijk bedrijf

Marcel heeft goed meegedacht en advies gegeven na een aanschaf van auto van een ander bedrijf (miskoop) Vervolgens goede keuze kunnen maken in wat te doen

Geweldige werkplaats!

Flexibel, servicegericht en betaalbaar!

Prima geholpen plus goede afhandeling

Net en mooi familiebedrijf.

uitmuntend

Vanaf het eerste moment zéér correct geholpen, duidelijk en to the point. Prettig contact gehad en duidelijke uitleg. Ben als blije klant weggelopen!! Voorbeeldbedrijf voor velen.

Dik voor elkaar!!!!!

Altijd constante service

Goede service en prettig contact

Altijd vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg als er iets extra’s moet gebeuren aan de auto.

Vriendelijk Familie Bedrijf

Prima geholpen met een mooie VW

direct een vertrouwd gevoel

na ontvangst werd direct de auto waarvoor ik kwam binnen gezet omdat het nogal regende die dag ik kreeg vervolgens alle informatie over de auto na een lekkere bak koffie ben ik gaan rijden en was ik direct enthousiast wat een prachtige wagen bij terugkomst ben ik de onderhandeling gestart en ook dat was een prettig gesprek waarbij Rene zeer reëel was resultaat.....ik heb de Audi Q3 gekocht

Vlot en zakelijk. Prima!!

Vlot en zakelijk. Prima!!

Zeer klantgericht, zeer goed gevoel en ervaring bij Russcher auto’s.

Ben altijd zeer correct geholpen. Afgelopen week de auto voor een grote beurt gehad. Had de afspraak al staan maar kon het qua tijd niet redden. Even gebeld en het was geen probleem, kom maar wanneer u kunt die dag. Ik vind dit zeer klantvriendelijk, hoefde namelijk geen nieuwe afspraak te maken. Gewoon Top