Heel goede service

Meedenken

Betrokken professionals

Weer erg goed geregeld, kreeg leenauto mee, kwam iets later terug maar uiteraard was dat geen probleem. Probleempje met de auto, bleek nog garantie en dat wordt super correct opgelost, goed werk weer.

Betrouwbaar en goed!

Zeer goede ervaring met Russcher auto’s, staan voor kwaliteit. Gratis leenauto, geen gedoe en een eerlijke prijs.

Komt afspraken na

Zoals altijd alles perfect voor elkaar

Uistekend

Bij onderhoudsbeurten en eventuele reparaties iedere keer adequaat geholpen.

Top bedrijf waar de klant nog koning is.

Super net bedrijf werken keurig en correct en er is altijd overleg bij onvoorziene werkzaamheden,wij zijn al 15 jaar klant hier.

Mooi bedrijf met kundige medewerkers en goed advies

Russcher auto's heeft hele mooie producten met een ruim assortiment waardoor ze ons heel goed konden helpen en adviseren bij de keuze voor de juiste auto

Snel en duidelijk

Goede service en zeer vriendelijk er wordt goed gecommuniceerd

Altijd top en vlot geholpen in de werkplaats.

zeer deskundig en klantvriendelijk

altijd klantvriendelijk, met je meedenken en zeer deskundig in hun oplossingen

Goede service en vriendelijk

Een goed bedrijf waar tijd voor je wordt genomen. Camper netjes afgeleverd.

Altijd tevreden

Snelle goede en duidelijke service

Prettig contact, deskundige medewerkers, perfecte service!

Voor een onderhoudsbeurt van mijn Audi voor het eerst bij Russcher Auto’s in Staphorst geweest. Prettig contact met Marcel, chef van de werkplaats. Blij verrast dat Russcher ook ‘gewoon’ in de systemen van Audi kan kijken. Ze kunnen precies zien welk onderhoud mijn Audi in het verleden heeft gehad, en welk onderhoud nodig is. Onderhoudsbeurt geheel conform afspraak uitgevoerd voor een zeer concurrerende prijs. Kers op de taart: voor het eerst werkt het start-stop systeem van mijn Audi weer perfect, dit was de officiële Audi dealer nog nog nooit gelukt. Het begin van hopelijk een lange relatie met Russcher auto’s!

prima service

vlotte manier van werken en efficiente planning

Door negatieve ervaring met Niesmann dealer elders in het land hier aangeklopt. Kan alleen maar zeggen dat ik op een zeer prettige manier geholpen ben.

Top bedrijf

eerlijke mensen, geen gladjakkers zoals regelmatig in autoland. mooi bedrijf, goeie service

Goede service en snelle afhandeling

Prettige communicatie en professionele hulp

communicatie Uitstekend!

Leuke sfeer denken eem voor een goede oplossing.

Goed advies, bereidwillig en goede uitleg bij aflevering

Goed advies bij de zoektocht naar een nieuwe bedrijfswagen, kennis en expertise in huis en bij aflevering werd alles goed uitgelegd. Aanrader!

Zeer fijne en servicegerichte onderneming!

Denken echt mee met de klant

Top bedrijf

Wij zouden vrijdag winterbanden krijgen op de auto, maar doordat we naar Duitsland gingen konden we direct terecht toen we dinsdag belden, top service!

Duidelijke goede afspraken

De veiligheidsgordel in de auto was stuk en in goed overleg is dit op een snelle en efficiënte manier opgelost.

prima service

alles oke

Probeer dit hoge niveau vast te houden!

Marcel is de verpersoonlijking van hoe klantenservice in een werkplaats zou moeten zijn: fantastisch!!

Fijn bedrijf met mensen die weten waar ze het over hebben.

Prima ervaring gehad!