Perfecte kleine rijschool met goed en nieuw materiaal.

Dit is vooralsnog de enige rijschool met een Auto voor C1 automaat.

Super goed!

Vanaf dag één al een super chille ervaring met motorrijles. Goede ervaring met onder andere Mike van Zuylen. Legt alles heel goed uit, op een laagdrempelige manier. Kan lachen met hem en heeft veel geduld voor ‘leerlingen’. In een keer geslaagd en een top ervaring rijker. Bedankt!!!

Heel goed en gezellig

Ik vindt het gezellig en leer heel veeel blijf er terug komen

Geweldige groep mensen die zich echt inzetten om je te helpen met het behalen van je rijbewijs!

Ik kan niet anders dan zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de instructeurs, het wagenpark en de wijze van lesgeven. Daarnaast grote flexibiliteit met het zoeken van datums en rijexamen.

top

Fijne rijschool

Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald dankzij het team bij rijschool Van Zuylen. Vriendelijk personeel en fijne communicatie. Nemen de tijd voor je, leggen het ook duidelijk uit. Geven kleine tips om zo iedere keer met kleine stappen voorruit te gaan. Ik raad rijschool Van Zuylen iedereen aan! Team Van Zuylen, nogmaals bedankt!!

Zeer deskundig en goede aanpak op maat.

Zeer prettige ervaring gehad met deze rijschool. Professionele vriendelijke instructeur, duidelijke uitleg, goede planning, zeer hulpvaardig, schoon bedrijf, mooi wagenpark met nieuwe wagens, vrachtwagens etc. Goede aanpak gehad om meteen te kunnen slagen voor mijn C1 examen. Dus voor mij zeker 5 sterren!

Goed luisteren en rustig blijven wat op school niet m’n sterkste vak was moet je hier wel doen en je ze helpen je zo aan een rijbewijs

Rijschool Van Zuylen heeft mij - beginnend camperaar - op professionele èn prettige wijze voorbereid

Ik ben heel content met de werkwijze van Rijschool Van Zuylen. Het is een overzichtelijke, goed georganiseerde rijschool met deskundige en vriendelijke instructeurs. De leswagen is een comfortabele Iveco met automatische transmissie. Geen onhaalbaar aanbod van eendaagse cursus direct gevolgd door rijexamen. Ik heb hier veel geleerd en mijn C1 examen gehaald. Warm aanbevolen!

Goede rijschool met prima begeleiding

Zowel de instructeurs, de motoren als de overige materialen zijn prima in orde. Erg prettig dat je een helm, handschoenen, laarzen en een motorpak zonder meerkosten kunt lenen. De app waarin je vorderingen worden bijgehouden is daarnaast duidelijk en overzichtelijk. Adelmo en Maik bedankt en wie weet tot ziens!

Zeer goede rijschool met prettige instructeurs

Fijne lessen gehad

vriendelijk, behulpzaam en deskundig

De instructeurs zijn behulpzaam en nemen de tijd om goed uit te leggen hoe alles werkt. Ze hebben veel handige truckjes die handvaten geven. Daarnaast zijn ze oprecht geïnteresseerd in je en denken ze erg mee om te kijken wat voor jou het beste werkt.

Fantastische ervaring met geweldige begeleiding!

Wat een ervaring motorrijden. In het begin ontzettende spannend; wat staat er allemaal te gebeuren en kan ik het wel? Jazeker kan ik het, dankzij de geweldige begeleiding van de rij-instructeurs. Ze zijn serieus, hebben humor, denken met je mee en geven goede feedback. Ik had oprecht iedere les weer iets geleerd en met plezier gereden.

Fijne lessen gehad, veel geleerd.

Duidelijk en eerlijk. Fijne lessen gehad.

Gezellig en goed gelest

Ik heb fijn gelest bij Van zuylen. Goed ondersteund in mijn zwakke punten en er is realistisch geweest over mijn voortgang.

Fijne rijschool!

Leerzame rijlessen gehad bij van Zuylen, fijne instructeurs en auto om in te lessen. Tijdens de lessen is er een ontspannend sfeer en wordt er veel geleerd.

Door van Zuylen kan ik vol vertrouwen de weg op.

Ik kwam bij van Zuylen met enorme faalangst door een nare ervaring met een andere rijschool. Door de goede begeleiding heb ik het vertrouwen in mijzelf en het rijden teruggevonden. Echt een aanrader.

Een rijschool met aandacht

Ervaren rijinstructeurs, goede sfeer

fijne rijschool

fijne rijschool

Toprijschool!!

Vriendelijke, leuke, aardige instructeurs en medewerkers. Heb veel geleerd hier!!

Fijne rijschool

Goede rijschool

zeer goede rijschool, aardige mensen en vooral een leerzame ervaring!

Super gezellig team en nog bedankt voor alle service en fijne lessen

Top !!!!

Goede rijschool

Frank is een goede instructeur, toch leuke lessen

Duidelijk uitleg over verloop van de lessen, handige app voor het plannen van de lessen.

Kromstraat 113

5345 AB Oss