Veel geleerd en fijne rij instructeurs denken met je mee en werken 1 op 1 aan je aandachtspunten

Alles snel geregeld en gehaald, Top.

Na het aanmelden kon ik meteen beginnen,alles binnen 1 maand gehaald.

Gezellige en leerzame rijschool voor het behalen van je motorrijbewijs.

⭐⭐⭐⭐⭐

Duidelijke en directe aanpak

Hier mijn E achter B behaald. Hanny heeft mij prima begeleid bij het behalen van mijn rijbewijs. Een duidelijke en directe aanpak in wat je moet doen en hoe je het doet.

Fantastisch en super fijn

Hele fijne instructeurs, een logische methode en makkelijk te zien waar je bent. Ook vragen ze regelmatig of je iets extra wil oefenen wat je lastig vind om dat te verbeteren

Uitstekende Rijschool

Hartstikke goede rijschool zowel C Als CE rijbewijs via Van Zuylen gehaald! Altijd een leuke sfeer in de auto! Goede tips & tricks allebei de rijbewijzen in 1x gehaald! :)

Super!!

Fijne rijschool

Maken waar wat ze beloven

Rijschool van Zuylen maakt waar wat ze beloven. Zeer prettige en deskundige rij-instructeurs die hun begeleiding afstemmen op je persoonlijke behoefte. Ook zijn ze flexibel in de planning en intensiteit van de lessen. Zo wordt je goed klaar gestoomd om met vertrouwen het rij-examen te nemen.

Aardige mensen fijn gevoel

Ik heb met plezier van mijn rijlessen genoten

Kies voor kwaliteit en zekerheid!

Na 15 jaar nu ook mijn BE rijbewijs gehaald! En dit geheel dankzij de kennis en kunde van Zuylen ook deze weer in een keer behaald.

Heel professioneel vriendelijk en ze stellen je heel erg gerust

Super blij echt een aanrader

Rijschool waar je vol zelfvertrouwen naar het examen toe gaat

Echt hele fijne lessen gehad van Adelmo. Hij weet hoe hij je gerust kan stellen en vooral hoe je vertrouwen kunt hebben in jezelf. Wat erg belangrijk is en vooral als je achter het stuur zit. Je krijgt eerlijk advies over het aantal lessen dat je nodig hebt tot je examen, zodat je er ook echt klaar voor bent. Echt super bedankt!!

Goed geregeld

De lessen zijn goed en de planning zit ook goed in elkaar

Leerzaam en plezierig

Ik heb mijn BE en C rijbewijs gehaald bij rijschool van Zuylen. De lessen zijn serieus en na de les wordt er altijd herhaald wat goed ging en waar je op moet letten. Ook wordt er elke les gelachen.

Super fijne samenwerking gezellige instructeurs!

Hans en Frank zijn altijd super fijn en gezellig om mee te lessen. Echt onwijs bedankt! ❤️

Goede begeleiding

Goede begeleidind en tips waar je wat mee kan doen.

Super fijn!

Vriendelijke en bekwame rij-instructeur(s)! Met vertrouwen en plezier motorrijlessen gevolgd, absoluut een aanrader.

Perfecte kleine rijschool met goed en nieuw materiaal.

Dit is vooralsnog de enige rijschool met een Auto voor C1 automaat.

Super goed!

Vanaf dag één al een super chille ervaring met motorrijles. Goede ervaring met onder andere Mike van Zuylen. Legt alles heel goed uit, op een laagdrempelige manier. Kan lachen met hem en heeft veel geduld voor ‘leerlingen’. In een keer geslaagd en een top ervaring rijker. Bedankt!!!

Heel goed en gezellig

Ik vindt het gezellig en leer heel veeel blijf er terug komen

Geweldige groep mensen die zich echt inzetten om je te helpen met het behalen van je rijbewijs!

Ik kan niet anders dan zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de instructeurs, het wagenpark en de wijze van lesgeven. Daarnaast grote flexibiliteit met het zoeken van datums en rijexamen.

top

Fijne rijschool

Ik heb mijn motor rijbewijs gehaald dankzij het team bij rijschool Van Zuylen. Vriendelijk personeel en fijne communicatie. Nemen de tijd voor je, leggen het ook duidelijk uit. Geven kleine tips om zo iedere keer met kleine stappen voorruit te gaan. Ik raad rijschool Van Zuylen iedereen aan! Team Van Zuylen, nogmaals bedankt!!

Zeer deskundig en goede aanpak op maat.

Zeer prettige ervaring gehad met deze rijschool. Professionele vriendelijke instructeur, duidelijke uitleg, goede planning, zeer hulpvaardig, schoon bedrijf, mooi wagenpark met nieuwe wagens, vrachtwagens etc. Goede aanpak gehad om meteen te kunnen slagen voor mijn C1 examen. Dus voor mij zeker 5 sterren!

Kromstraat 113 5345 AB Oss