Hele goede rijschool

Ze hebben mij goed geholpen

Goede rijschool !

Shout-out naar Henry !!

Inmiddels 2 maanden m'n rijbewijs op zak, maar ik hoor nog steeds hun stemmetjes in mn hoofd met alle handelingen wat ik doe op de weg hahaha! TOP rijschool, leuke gezellige mensen. Dikke aanrader!

Helemaal top!!!

Rijles gehad van Hans echt een top instructeur legt alles goed uit en maakt het gezellig in de auto!

Erg fijne leerschool

Erg fijn, heel erg meedenkend en met hun behulp mijn rijbewijs behaald!

goede begeleiding gekregen om mijn rijbewijs in 1x te halen!

fijne en leuke rijlessen gehad

Een aanrader voor iedereen!

Voor het behalen van het BE rijbewijs heb ik een ontzettende fijne ervaring op gedaan bij rijschool van Zuylen. De leerzame lessen van Janny waren ook nog eens erg gezellig. Kortom een aanrader voor iedereen om hier je rijbewijs te gaan halen!

Goede uitleg mensen zijn vriendelijk en nemen de tyd voor je

De evaring met van zuylen is top

Mocht op voor mijn rijbewijst B-E 29-09-2023 eerst keer helaas gezakt eigen domme fout maar naar flink goeie feedback van thijs en goeie oefening vandaag 07-11-2023 toch mogen slagen voor mijn B-E RIJBEWIJS thijs en rijschool van zuylen super bedankt!!! en daarom raad ik rijschool van zuylen zeker aan vriendelijk groet jeffrey bossong

Top rijschool

C1 lessen gehad. Instructeur legt alles goed uit wat er van je verwacht wordt. Ik ben geslaagd en raad deze rijschool zeker aan.

Deskundige begeleiding voor ieder individu

Bij Van Zuylen heb ik mijn rijbewijs B in één keer kunnen halen. Dat kan niet anders dan voor een flink deel liggen aan de uitstekende en persoonlijke begeleiding van mijn instructeur, Hans. Daarbij was af en toe de blik van andere instructeurs naast me heel nuttig voor mijn ontwikkeling tot zelfstandig automobilist. De RIS-methode helpt je (zoals beloofd) mooi stapsgewijs naar bekwaamheid toe in goed afgebakende, constructieve modules. De sfeer in de auto was erg fijn - dat ga ik wel missen!

Heel fijn!

Ze passen zich goed op elke leerling aan en wat hij/zij fijn vindt en geven alles op een fijne en goede manier aan

supper

top rijschool

Goed geregelde rijschool

Mooie uitgebreide veelzijdige rijschool met amicaal personeel. Mooi afgeschermd eigen terrein met goede voertuigen. Werd administratief heel goed op de hoogte gehouden van diverse informatie en gemaakte afspraken Top. Bedankt voor jullie tijd.

In 1 keer geslaagd voor BE

Hoe kun je minder dan 5 sterren geven, als je in 1x geslaagd bent? De persoonlijke touch, het geduld bij het uitleggen en sowieso de heldere uitleg waren top. En verder voelt het bij van Zuylen als een warm bad, hele fijne sfeer

Heel fijn echt top!

Nemen goed de tijd voor je en een fijne uitleg. Fijne sfeer in de auto

Goede rijschool die je echt leert rijden

Het was een goede ervaring die je niet alleen leert je examen te halen maar ook om hierna de weg op te durven gaan

Fijne lessen voor de C en CE gehad

Zeer goed geholpen met het behalen van mijn be

super fijn geholpen

ik ben erg goed geholpen met het behalen van mijn aanhangerrijbewijs. van zuylen is zeker aan te raden.

Veel geleerd en fijne rij instructeurs denken met je mee en werken 1 op 1 aan je aandachtspunten

Alles snel geregeld en gehaald, Top.

Na het aanmelden kon ik meteen beginnen,alles binnen 1 maand gehaald.

Gezellige en leerzame rijschool voor het behalen van je motorrijbewijs.

⭐⭐⭐⭐⭐

Duidelijke en directe aanpak

Hier mijn E achter B behaald. Hanny heeft mij prima begeleid bij het behalen van mijn rijbewijs. Een duidelijke en directe aanpak in wat je moet doen en hoe je het doet.

Fantastisch en super fijn

Hele fijne instructeurs, een logische methode en makkelijk te zien waar je bent. Ook vragen ze regelmatig of je iets extra wil oefenen wat je lastig vind om dat te verbeteren