Betreft bandenwissel. Kun je op wachten in het genot van een kopje koffie.

• Reden bezoek: N.v.t.

Super fijne garage , netjes geholpen Snel gedaan en heerlijk kopje koffie

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

prima geholpen door auto Tensen bij het onderhoud van mijn al wat oudere Peugeot 508 SW RXH!

Arjan Reus heeft altijd een vriendelijk woord voor mij als klant en de reparaties en het onderhoud van mijn Peugeot 508 SW RXH worden altijd goed afgestemd en zijn altijd tip top uitgevoerd!

Persoonlijke topservice

Wat een top-garage is dit. Persoonlijke aandacht, meedenken met wat de klant wil. Eerlijk en oprecht.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd goede service bij Tensen als familie al 60 jaar klant. Ga zo door.

Top cervice

Probleem met kachelventilator welke heel snel vervangen is

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Dienstbaar en professioneel afgeleverde werkzaamheden

In goed overleg is er altijd een afspraak met de werkplaats te maken die voor beide partijen goed uitkomt. Over de kwaliteit van het onderhoud niets dan lof. Bij een klacht wordt altijd uitgebreid verteld wat er aan de hand is, wat gedaan moet worden en wat het gaat kosten. Bij dure onderdelen wordt gekeken of er een goedkoper alternatief is zonder afbreuk aan de kwaliteit van het onderdeel. Word altijd zeer vriendelijk ontvangen.

Super snelle service !!!

Super snelle service !!! Probleem tot volle tevredenheid en volgens afspraak opgelost !!!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Eerlijk en goede hulp en advies. Fijne sfeer in de garage. Ben erg tevreden.

Geweest voor apk. Werd netjes behandeld. Wisten goed advies te geven en hadden veel kennis over mijn auto en de problemen die helaas naar boven kwamen bij de apk. Fijne garage!

Goeie en duidelijke service

Kwam voor de aanschaf van een nieuwe auto. Duidelijke uitleg en mijn wensen werden begrepen en samen een goeie prijs kwaliteit auto uitgekozen.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Een goede en relaxte ervaring zonder poespas

Ik ben al vele jaren klant bij garage Tensen en ben altijd goed geholpen en geadviseerd, waardoor er een vertrouwensband is ontstaan. Het is een kleinschalige vakgarage met een persoonlijke behandeling waar onze voorkeur naar uitgaat.

Plezierig

Fijn en direct geholpen

Perfect. Als altijd.

Geweldige service van Auto Tensen. Heel deskundige dienstverlening en bovendien erg aardige mensen.

Excellente service.

Arjan en zijn team staan altijd klaar. Fijn bedrijf om klant van te zijn.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Alles werd prima afgehandeld.

De auto is weer in goede staat.

Klantgerichte service .

Tijdens telefonische melding van een storing , wordt er meteen meegedacht om dit zo goed mogelijk op te lossen .

Goede voorlichting

Afspraak klopt altijd

Altijd vriendelijk en vakkundig

Het personeel is altijd vriendelijk. De reparaties altijd goed. Als we problemen hebben met de auto wordt er altijd snel naar gekeken. En belangrijker nog wordt het snel verholpen

Super snel geholpen

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Top bedrijf en zeer persoonlijk

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Deskundig maar soms aan de prijs

Iedere auto heeft onderhoud nodig en ook wel eens buiten de geplande beurten in. Dit wordt altijd vlot en kundig opgepakt. Vaak zijn de kosten gepland en/of ongepland onderhoud zoals verwacht maar soms erg hoog. Wellicht is dit vaste prik bij gerenommeerde merk garages. Over het algemeen zijn wij erg tevreden.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Uitstekende service, alert en realistisch.

Gewoon een garagebedrijf die weet wat voor jouw als klant belangrijk is. Goed contact en denkt met je mee, kennis van zaken en afspraak nakomen. Top!

Service gericht

Al meer dan 25 jaar mijn dealer veel auto’s gekocht en ingeruild altijd keurig netjes behandeld.uitstekende monteurs die hun vaak verstaan….. en eerlijk in reparatiekosten….

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Staat gelijk voor klaar

Over Auto Tensen - Enkhuizen

Welkom bij PCA Dealer Auto Tensen Enkhuizen Auto Tensen Enkhuizen is een merkspecialist voor Peugeot en Citroen in Noord-Holland. Wij verwelkomen u graag. U kunt bij ons terecht voor service en reparatie aan uw auto, tevens adviseren wij u graag bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto. Werkplaats: - APK €17,50 alle merken - Banden service - Kleine beurt - Grote beurt - Camper en bedrijfswagen - Distributieriem - Ruitreparatie - Autoschade - Ad blue - Olie Autohopper: - Verhuur van personenauto - Verhuur van (verhuis)bus - Shortlease Extra: - Verzekering - Lease - Financiering - Autoreiniging Kom langs op de Dolfijn 4 in Enkhuizen en aanschouw onze showroom!