Prima service, probleem naar behoren opgelost

Ik ben keurig geholpen en de storing is opgelost

altijd klantvriendelijk

bij problemen waar je ook bent altijd bereid om te helpen .

Vlotte en goede service

Correcte afhandeling en een betrouw baar product

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goede service en vriendelijke behandeling

Wordt goed op gevangen. Vriendelijke uitstraling. De service vindt ik prima

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Gezellig

Mijn auto is in goede handen. Altijd leuk om te komen. Mooie wagen van lego op de balie, knipoog

Zeer goede service

Geven een goede service en staan je altijd netjes te woord. Vragen aan je of er nog punten zijn die nagekeken moeten worden en geven hier ook deskundig aandacht aan en advies over. Je wordt netjes gebeld indien er iets vervangen moet worden en dit wordt in goed overleg opgepakt. Er stond vervangend vervoer klaar en de auto was gereed binnen het besproken termijn.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Geweldige service en vriendelijke personeel

Mijn 308 gti had helaas een aantal mankementen. Na dit aangegeven te hebben werd het direct opgepakt en serieus genomen. Autobedrijf tensen is echt een aanrader!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Na binnen komst direct een goeden indruk en rust

Snelle en goede dienstverlening

Ik werd goed geholpen, wat was afgesproken, werd ook keurig nagekomen

Zeer goed bedrijf

• Reden bezoek: N.v.t.

Vriendelijke en gastvrije vakmensen.

Mijn ervaring bij het kopen van mijn nieuwe auto is mij bijzonder goed bevallen. De mensen zijn vriendelijk en zeer deskundig en gaven mij direct een goed en vertrouwd gevoel. De auto werd met een uitvoerige uitleg zeer netjes afgeleverd. Alles ging zoals afgesproken.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top bedrijf voor mijn auto goed de vak mens

kom al jaar bij Tensen Enkhuizen en altijd goed hulp gehad zijn altijd om je te help als je auto het ff niet doe

Fantastie's

Heb hele goede ervaring.leuk en behulpzaam personeel.klantvriendelijk.top bedrijf.

• Service N.v.t.

Altijd klantvriendelijk

De kosten worden wel hoog het laatste jaar. Hopelijk nog een paar jaar plezier met de Peugeot

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Altijd hulpvaardig en bereid tot meedenken

De telefonist zoekt altijd naar een oplossing. Toevallig ook de eigenaar, een fijn mens die met fijne humor de mensen te woord staat. De rust zelve

Gewoon goede service.

Uiterst vriendelijke en correcte bediening. Komen afspraken na.

Heel tevreden

Zo vertrouwd. En super service door mijn auto op te halen en terug brengen door mijn ziekte. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Apk klaar. Goed advies voor vakantie. Heel blij mee.

Een goed bedrijf!

Ik ervaar autobedrijf Tensen als een vakkundig, betrouwbaar en bijzonder klantvriendelijk bedrijf, een absolute aanrader! Onze laatste afspraak, twee weken geleden, was snel gemaakt en toen ik me een aantal dagen later realiseerde dat ik zelf niet kon was ook de nieuwe afspraak weer vlot geregeld door dezelfde vriendelijke dame. Een eerlijke prijsopgave vooraf die uiteindelijk zelfs nog meeviel. Ook onze dochter heeft nu een tweedehands auto gekocht via autobedrijf Tensen, nog steeds naar volle tevredenheid! Het is voor ons niet naast de deur maar we hebben de afstand er graag voor over.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Afspraak goed geregeld, vervangende auto, afspraken worden nagekomen en persoonlijke aandacht.

Aardige mensen vriendelijk personeel

Kan een leen auto mee erg fijn. Mag in termijn betalen als de kosten hoog zijn .

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Superrr garage waar ik al jaren kom..

Onze Picasso gaat er altijd graag heen, en komt altijd tevreden terug van zijn bezoekje..

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Service vriendelijk deskundig en meedenken

Betrouwbaar en deskundig.

Vriendelijk, meedenkend, goede kwaliteit prijs verhouding, goede service .

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Aardige mensen, goed advies.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Snel en vriendelijke geregeld.

Snelle diagnose. Direct onderdelen besteld en volgende dag gerepareerd. Ter vervanging gebruik kunnen maken van leenfiets en daarna een auto. Top geregeld.

Over Auto Tensen - Enkhuizen

Welkom bij PCA Dealer Auto Tensen Enkhuizen Auto Tensen Enkhuizen is een merkspecialist voor Peugeot en Citroen in Noord-Holland. Wij verwelkomen u graag. U kunt bij ons terecht voor service en reparatie aan uw auto, tevens adviseren wij u graag bij de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto. Werkplaats: - APK €17,50 alle merken - Banden service - Kleine beurt - Grote beurt - Camper en bedrijfswagen - Distributieriem - Ruitreparatie - Autoschade - Ad blue - Olie Autohopper: - Verhuur van personenauto - Verhuur van (verhuis)bus - Shortlease Extra: - Verzekering - Lease - Financiering - Autoreiniging Kom langs op de Dolfijn 4 in Enkhuizen en aanschouw onze showroom!