Wij hebben na een lange zoektocht een mooie Audi A4 Avant uit 2010 gekocht bij Autobedrijf Knobben. De verkoop verliep soepel en we kregen een goed inruil voor onze eigen auto. Het bedrijf kenmerkt zicht door een hoog service niveau en afspraak is afspraak. Er werken vriendelijke mensen bij dit autobedrijf. Ik zou zeggen ga zo door!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Na een lange zoektocht naar een gebruikte Audi A4 kwam ik uit bij Auto Knobben. Aangezien dit bedrijf > 100km rijden was heb ik de nodige informatie en inruilprijs via email en telefoon met Stephan afgesproken. Toen de lange reis naar Lemelerveld gemaakt en niet voor niets. De auto zag er perfect uit en de deal was snel gemaakt. Na een paar dagen bleken er toch motorisch wat problemen te zijn en Stephan heeft uitstekend geholpen door dit zo goed mogelijk op te lossen. Ik kan niet anders zeggen dan een TOP service!

Destijds een auto bij Stephan gekocht. Deze auto was ingekocht uit de lease. Echter bleek dat de synchromesh ringen tussen de eerste en tweede versnelling niet goed meer was. Stephan heeft direct aangeboden dit volledig te reviseren. Bij aflevering reed de auto als nieuw. Één woord: KLASSE!

Per ongeluk mijn ervaring vergeten te delen... Ik heb hier een Audi A4 uit 2009 aangeschaft. De auto vertoonde een gebrek waar de verkoper nooit van geweten heeft, nl een hoog olieverbruik. Na wat research bleek dit een vaker voorkomend gebrek van dit motortype te zijn. Het gebrek is verholpen bij een Audi dealer in Heerde, te weten een modificatie aan de motor, en toen dat geen oplossing bood, zelfs een complete motorrevisie. De totale kosten hiervoor liepen in de duizenden euro\'s.. Stephan Knobben heeft mij echter nooit het idee gegeven dat hij hier onderuit probeerde te komen. Het is naar complete tevredenheid opgelost! Stephan, bedankt!! Ik ben blij dat er nog steeds zulke autobedrijven bestaan.

Blij met onze Peugeot!

No nonsense bedrijf, sympathieke verkoper zegt hoe de vork in de steel zit, en komt zijn afspraken na. Er zijn bedrijven die hun waar goedkoper aan de man proberen te brengen, maar heb inmiddels de ervaring dat dit ten koste gaat van de service. Wij hebben iets meer betaald bij Auto Knobben, maar hebben daar ruim voldoende voor terug gekregen! Inmiddels 20.000 probleemloze kilometers met de aangeschafte Audi gemaakt!

O.b.v. prima indicatieve inruilprijs voor mijn huidige auto de lange reis naar Lemelerveld gemaakt en gelukkig niet voor niets: vriendelijk te woord gestaan, gevoel van vertrouwen en dus huiswaarts gekeerd met een prachtige VW Passat, waar we hopelijk nog vele plezierige en veilige kilometers mee gaan maken. Als we dichterbij zouden wonen ging de Passat ook in onderhoud bij Knobben, maar nu houden we hen zeker in gedachten voor de volgende auto.

Het gemiddelde cijfer van mijn review hieronder valt lager uit dan ik gedacht had toen ik alles invulde, dus hierbij mijn bedoelde gemiddelde.

Keurig net bedrijf met goede uitstraling. De auto\'s zien er ook netjes uit. De eigenaar is enthousiast, vriendelijk en meedenkend. Al met plezierzig zaken gedaan!

VOLVO V70 gekocht in 2011. Netjes en goed afgeleverd. Onderhoud laten we ook bij Knobben doen. Geen verassingen. Goede pRijs en kwaliteit. Bij onderhoud altijd de vraag of een leenauto nodig is. Super.

Wij hebben bij auto Knobben eind 2011 een mooie passat variant gekocht, en zijn zeer tevreden over de service. Auto Knobben is echt een aanrader,kleine probleempje met de waterpomp werd netjes en goed opgelost, kortom een goed autobedrijf met aardige eigenaren.

Een echt familiebedrijf(je) waar je als klant netjes, vakkundig en eerlijk wordt behandeld. Kocht hier een mooie en scherp geprijsde V70. Kleine probleempjes werden zonder morren opgelost. Vooral de jonge eigenaar Stephan wil duidelijk dat zijn klanten tevreden zijn en blijven en handelt daar ook naar. Kortom, een aanrader.

Aanschaf nieuwe auto, goede service.

Toppers! Profesioneel, betrouwbaar en kennis van zaken.

Goed bedrijf. Vriendelijk en deskundig, zowel de werkplaats als verkoop. Daarnaast goede prijs/kwaliteit. We hebben er één auto gekocht en twee auto\'s in ouderhoud.