Goed, zoals het hoort!

Goede service!

Goede en pragmatisch-realistische service

Woonachtig in Landgraaf, Zuid-Limburg en een auto gekocht met BOVAG garantie. Het was soms een uitdaging om het transport voor reparaties geregeld te krijgen. Daar zijn wij in overleg steeds goed uit gekomen: soms met leenauto, soms met ophalen en andere oplossingen. De flexibiliteit en transparantie van de Reuvers werkplaats geeft daar zeker bij geholpen voor het wederzijdse begrip. Dank daarvoor!

Zeer goede Garace en sn snelle service

Zeer goede Garace en goede service

Wordt altijd netjes geholpen

Perfecte service.

Helemaal tevreden, klantvriendelijk, heldere communicatie.

Geweldig bedrijf

Vriendelijk in omgang Service gericht Onderhandelbaar Netjes Verstand van zaken Eerlijk Snel

Net bedrijf met goede service.

Heb hier al vaker een auto gekocht dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Ze hebben er goed en vriendelijk personeel werken en de service vind ik er erg goed.

kan beter.

ondanks de kou, s morgens om tien uur, werd me niet aangeboden om naar huis te brengen.

Top werk, herstel en doorgaan

Wederom top werk geleverd, het probleem dat is ontstaan mbt koelvloeistof lekkage goed opgelost, binnen de garantie.

Alles volgens afspraak . En snel geregeld.

Snel en alles goed geregeld. Duidelijk

Heel goed.

Al jaren een auto en klant bij Reuvers.

Gewoon een geweldig goede garage en uitstekende service

Garage Reuvers werd mij aanbevolen sinds ik in Losser woon en ik moet zeggen dat het goed bevalt, uitstekende service en kwaliteit en niet te vergeten vriendelijk personeel.

Het probleem goed verholpen

Er waren 3 led lampjes en daarom hebben ze de hele achterlicht vervangen. En na vragen van mijn kant hebben ze kentekenplaat verlichting ook vervangen

Top service!

Ik heb een jaar geleden een auto gekocht bij Reuvers.Het is al een iets oudere auto maar er werd 1 jaar garantie gegeven.In het jaar heb ik 3 keer gebruik moeten maken van de garantie.Elke keer erg goed geholpen en ook geen discussie of iets onder de garantie viel of niet.Top service.Ik kan auto Reuvers aanbevelen!

Uitermate tevreden over de verleende service

Vriendelijk en vlot geholpen. Leenauto stond klaar. Mijn auto moest naar de dealer ivm terugroepacties. Is door Auto Reuvers allemaal keurig geregeld. Ben zeer tevreden over de gehele afhandeling.

Zoals altijd, net en snel geholpen!

Gewoon goed!

Optimale dienstverlening

Afspraak is eenvoudig te maken, vervolgens is de dienstverlening naar grote tevredenheid uitgevoerd.

Een no nonsense bedrijf en afspraken worden altijd nagekomen .

Sinds juli 2022 klant bij Auto Reuvers Losser terwijl ik in Apeldoorn woonachtig ben. Men zegt dat ik een perfectionist ben zeker op het gebied van auto’s , Auto Reuvers heeft mij nog nooit teleurgesteld men heeft altijd een luisterend oor en de eventuele puntjes aan mijn Volvo S60 welke ik bij Auto Reuvers gekocht heb zijn altijd na tevredenheid opgelost. Inmiddels tweemaal een onderhoudsbeurt laten uitvoeren bij Auto Reuvers men heeft alle expertise en techniek in huis om dit voor ieder merk uit te voeren, de prijs is oké, afspraken worden nagekomen en het halen of brengen van de auto is geen probleem.

Top garage

Altijd nette en goede service! En afspraak is afspraak!

goede service

Goede en snelle service

Helemaal goed!

Goede praktische en vriendelijke mensen. Denken goed mee in oplossingen, niet alleen de gemakkelijkste duurste oplossingen.

Prima geholpen..

Vriendelijke benadering, no nonsens bedrijf. Ik blijf hier komen..

Zeer Goed

Netjes snel goed

Vriendelijk

Voldoende goed geholpen met reparatie. Communicatie mag beter.

Enschedesestraat 32 7582 AG Losser