Hartstikke goed.

No nonsens bedrijf.

Ik ben correct en netjes geholpen.

Uitstekende dienstverlening!

Prima dealer, uitstekende dienstverlener, weet klanten te binden en komt afspraken na! Zeker aan te bevelen!

Zeer goede service

Na aankoop van de auto een paar kleine gebreken gehad. Alles is kosteloos verholpen onder de garantie. Zeer nette service.

Ik werd direct geholpen!

Na gemeld te hebben dat een reparatie 2 jaar geleden niet geheel naar tevredenheid was uitgevoerd heeft Reuvers dit keurig opgelost en tevens kosteloos hersteld.

Zeer goed geholpen

Top weer

Voorlamp kapot.. weer snel gegereld.

Klantvriendelijk en uitstekende service!

Auto Reuvers zoekt altijd naar een passende oplossing. Ze komen afspraken na en lossen problemen vakkundig op.

Goed geholpen en de auto is snel klaar

Zoals gebruikelijk weer erg tevreden!!

Vriendelijk en klantgericht!

Snelle service

Snelle service , kan er altijd terecht

Snel en goed geholpen.

Vriendelijk en staan altijd klaar voor je

Ze denken met je mee als je een probleem hebt met je auto. Proberen dit altijd op korte termijn op te lossen. Mijn ervaring met auto Reuvers is altijd goed.

Snelle service.

Goed, zoals het hoort!

Goede service!

Goede en pragmatisch-realistische service

Woonachtig in Landgraaf, Zuid-Limburg en een auto gekocht met BOVAG garantie. Het was soms een uitdaging om het transport voor reparaties geregeld te krijgen. Daar zijn wij in overleg steeds goed uit gekomen: soms met leenauto, soms met ophalen en andere oplossingen. De flexibiliteit en transparantie van de Reuvers werkplaats geeft daar zeker bij geholpen voor het wederzijdse begrip. Dank daarvoor!

Zeer goede Garace en sn snelle service

Zeer goede Garace en goede service

Wordt altijd netjes geholpen

Perfecte service.

Helemaal tevreden, klantvriendelijk, heldere communicatie.

Geweldig bedrijf

Vriendelijk in omgang Service gericht Onderhandelbaar Netjes Verstand van zaken Eerlijk Snel

Net bedrijf met goede service.

Heb hier al vaker een auto gekocht dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Ze hebben er goed en vriendelijk personeel werken en de service vind ik er erg goed.

kan beter.

ondanks de kou, s morgens om tien uur, werd me niet aangeboden om naar huis te brengen.

Top werk, herstel en doorgaan

Wederom top werk geleverd, het probleem dat is ontstaan mbt koelvloeistof lekkage goed opgelost, binnen de garantie.

Alles volgens afspraak . En snel geregeld.

Snel en alles goed geregeld. Duidelijk