Topservice en klantvriendelijkheid!

Altijd behulpzaam, meedenken, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Altijd uitstekende service

Altijd uitstekende service

vriendelijk en snel

Wij worden altijd snel en vriendelijk geholpen.

Klantvriendelijk

Een uiterst klantvriendelijke, vlotte en deskundige afhandeling van problemen.

Goed en snel

Bandenwissel.

goed geholpen, snel en redelijke prijs

goed geholpen, snel tegen redelijke prijs.

Hele goede service

Na aankoop van de auto waren er nadien toch enkele mankementen. Ondanks dat dat niet prettig was, bleef de service top. Ophalen, leenauto, reparatie ect. Kreeg hem nadien gemaakt, en gewassen weer terug.

Soepel en duidelijk

De auto mooi tussendoor uitgelezen en een afspraak gemaakt daarna prima geholpen en duidelijk gecommuniceerd.

Prima geregeld zoals altijd

Prima service en vriendelijk personeel

Top service.

Mijn auto wilde niet meer goed starten. Ik heb Reuvers gebeld en kon direct langs komen. Ze hebben mijn auto direct bekeken en een nieuwe accu geplaatst. Binnen 15 á 20 minuten kon ik weer gaan met de auto die het deed. Echte top service, bij Reuvers zijn ze snel en vriendelijk!

Snel geregeld en goede kwaliteit.

Snel geregeld!

Goed. En. Snel

Uitstekende service

de klant is hier nog echt koning.

zeer goed

zeer goed

fantastisch

weet je je kunt een afspraak maken dan houden ze zich eraan dat is voornaam de rest interseerd niemand weet je je kunt met iemand of je kunt er niet mee dan kun je beter wegblijven

Zeer vriendelijk goede service

Zoals altijd “TOP”

Geweldige klantgerichte service!

Er wordt serieus meegedacht en geen moeite is te veel. Uitstekend!

Altijd top service

Vriendelijke medewerkers die luisteren en meedenken. Heb veel vertrouwen in hun vakkundigheid, dus ben fan.

Ik kom al jaren bij Reuvers. Altijd tevreden. Of het gaat om de aanschaf van een auto een reparatie of beurt. Altijd correct. Gewoon een fijn bedrijf om naar toe te gaan

Sevice zoals altijd goed

Afspraak is afspraak,

Altijd vriendelijk geholpen , ook in noodgevallen wordt er naar een oplossing gezocht Ben al vele jaren klant

Goede service met haal en breng service

Goede service en komen afspraken na.