Keurig bedrijf die zijn woord hout en afspraken nakomt

Prima ervaringen met Auto Reuvers. Mensen zijn vriendelijk en altijd behulpzaam. Ook binnen en buiten de garantieperiode kun je altijd een beroep op Auto Reuvers doen.

Snel en netjes afgehandeld

Super auto bedrijf

Goede vakbekwame mensen en snelle service

Redelijk

Factuur 24071790 € 288.69 erg hoog naar mijn idee telefoon 5387532 groeten Tonny

Top en prima service

Afspraak en service wederom waargemaakt !

snel en prettig in communicatie

Snelle reactie, prettige communicatie

goed tot zeer goed

prettig en goed

Mooie garage en goede Service

Verdieping in auto en klant kan beter

Grote beurt aan auto uitgevoerd bij 5000km. Gezien de weinig km die de auto gereden heeft vond ik de communicatie vooraf onvoldoende. Beter was geweest om op voorhand aan de klant te vragen waarom grote beurt uit te voeren bij zo weinig gereden km. Daarop advies aan klant te geven met de conclusies wel of niet. Bij ophalen van de auto was dan voorkomen dat de klant enigzins teleurgesteld reageerde. Overigens is het in overleg wel uitgesproken en opgelost.

Prettige en fijne garage

Op 1 maart heb ik bij auto Reuvers een wielkast en deurlijst laten vervangen. Ik ben al een tijdje klant bij Reuvers en ook deze keer is het weer vakkundig en netjes gedaan. De communicatie hierover was helder, zonder poespas. Je wordt er als klant vriendelijk benaderd met een open communicatie. Reuvers is een no nonsence garage. Iets wat ik als erg prettig ervaar. Reuvers is zeker niet de goedkoopste maar ze halen je zeker niet het vel over de neus. Het personeel is vriendelijk, professioneel en bereid je te helpen. Je volet je hier een klnat en geen nummer.

Fijne service, met een goede communicatie

Snelle en goede service!

Lampje van de auto nog even snel voor sluitingstijd vervangen. Top!

Ben zeer goed geholpen. Prima service

Na misverstand over de ernst van het probleem adequaat gehandeld. Onze dank daarvoor.

Snelle en correcte service en zeer vriendelijk en aangenaam contact.

prima ervaring

Altijd top geregeld

Gewoon netjes en goede service

Weer top geholpen!

Altijd goed geholpen en vriendelijke mensen. Ze hebben lol in hun werk en dat merk je als klant.

Correct en eerlijk

Zie hier boven

Wij zijn erg tevreden over de dienstverlening. We worden altijd goed en vriendelijk geholpen, er word goed geluisterd en alles perfect nagekeken en gemaakt. Kortom een aanrader.

Netjes geholpen

Goede service. Afspraak is afspraak.

Vakkundige hulp bij reparatie.

Duidelijk, en alles goed op orde

Top service weer

Altijd weer klantvriendelijk, snelle service en denken altijd goed mee.

Hartstikke goed.