Aan alle kanten OK.

Heel goed.

Goede service, redelijk in prijs

Bij onze aanhangwagen liep een wiel vast, wiel eraf gehaald en op drie wielen direct naar de garage gereden. Door drukte zou het minstens een week duren. Rondom remmen vernieuwd, toch in dezelfde week nog klaar.

Goede communicatie, uitstekende service!

Goede afspraken. Bij onverwachte problemen, altijd netjes prijsopgave!

goede oplossing na deceptie

Hadden een afspraak voor APK. Kon niet die dag, na wat woordenwisselingen, gingen wij naar huis. Later werden wij gebeld dat het wel kon. ALLES uiteindelijk toch goed met een heerlijke fles appelsap

gewoon goed

geen onnodige kosten, maar wel goed.

Mijn ervaring met De Rooy is dat ze perfect werk leveren.

Zowel Michel als zijn opvolger Robert zijn zeer klantvriendelijk en leggen alles duidelijk in lekentaal uit, zodat dit voor mij te begrijpen is. Ook het werk door de monteurs laat niets te wensen over.

Heb vertrouwen in ze.

Wordt altijd prettig geholpen. Luisteren goed naar m'n eventuele problemen met de auto. Voel me serieus genomen.

Betrouwbaar

Bij Bandenwissel nieuwe zomerbanden laten monteren. Op prettige wijze afspraken kunnen maken. Die werden goed nagekomen. Met lekkere koffie gewacht op reparatie

Keurig geholpen

Keurig geholpen, auto kwam voor onderhoud en apk. Ga zo door.

Super tevreden. Goede dienst, echt oog voor de klant.

Ik ben zeer tevreden met de service van De Rooy. Er is altijd goede overleg, persoonlijke contact en oog voor kwaliteit. Zelfs de kinderen worden als welkomen klanten benaderd. Tijdens de corona crisis had ik eeb grote beurt en APK laten doen. Mijn zoontjes wilden niet buiten blijven wachten en ik verwachten een boze blik vanuit receptie. In plaats daarvan kregen ze een vriendelijke glimlach en een zakje paaseieren. Dit is echt een familie vriendelijke bedrijf met hart voor de klant.

Vertrouwen in mijn auto door De Rooy

Als er wat is met mijn auto is, kan ik altijd bij jullie aankloppen. Heb het gevoel dat ik serieus wordt genomen, als ik bij jullie kom met een probleem.

Vakkundig en professioneel

Niet alleen de banden zijn snel en goed vervangen maar tevens werd kosteloos gekeken naar Remschijven,, bandenprofiel etc. Op basis tips over onderhoud en vervanging.

Alles weer prima geregeld met super service.

Al jaren trouwe klant. Er valt niets op aan te merken.

Perfecte service !

Ik ben voor 100% tevreden en beveel autobedrijf De Rooy van harte aan!

de service goed

Word goed geholpen en het werk is goed

Geweldige service en prettigge behandeling.

Zie boven!!

Goede communicatie en afspraken worden nagekomen

Inplannen van afspraak ging eenvoudig via de website, waarop een klantvriendelijke reactie volgde met voorstel definitieve afspraak. De onderhoudsbeurt is volgens opgave uitgevoerd en ik kon het voertuig op het door mij gewenste moment weer afhalen. Er waren geen onaangename verrassingen.

Vertrouwd gevoel

Deskundig, behulpzaam, vriendelijk personeel

Prima service en klantvriendelijk.

Je kan met alles voor de auto terecht en geen vraag of opdracht is te veel.

Garagebedrijf De Rooy is betrouwbaar.

Dit garage team werkt altijd volgens duidelijke afspraken en tijdslijnen, ervaar ik als zeer prettig.

Goed bedrijf, uitstekende service!

Flexibel en klantgericht.

Toppers

Al een paar jaar klant van het autobedrijf De Rooy. Prima service

Altijd goed. Goede service en oplossingen

Wij komen er al vanaf het allereerste begin. En natuurlijk kunnen ze iets niet altijd meteen vinden , maar wel altijd wordt het opgelost. En nu met Robert aan de balie i.p.v. Michel gaat het nog steeds heel goed. Kortom zeker aan te bevelen.

Kwaliteit, kennis én vriendelijkheid onder één dak.

Prima bedrijf waar we al jaren goed worden geholpen.

goede service

auto weer goed gerepareerd, duidelijke communicatie over meerkosten. We hebben in het verleden weleens een garage gehad daar kwam de auto schoon terug van een beurt. :)

Beusichemseweg 58

3997 MK