Altijd goed

Je wordt altijd goed behandelt Staan ook altijd klaar voor je

Zeer klantvriendelijk

Goede service en er wordt maximaal meegedacht.

Goede vriendelijke service

Goed geholpen en vriendelijke service! Ze hebben mij goed geholpen

Nog nooit spijt gehad van deze dienstverlener!

Afspraken worden nagekomen en er wordt met mij als klant meegedacht.

Zeer positief

Persoonlijk, deskundig en klantgericht!!

Goede service !

Ben reeds 1 jaar klant en dik tevreden.

Vertrouwen in jullie aanpak

Mijn jarenlange ervaring met jullie is in één woord uitstekend, en ik hoop nog op een aantal aren verlenging.

Zoals altijd top

Snel geregeld Leenauto Duidelijke communicatie Denken mee Lekkere fles appelsap

Goede service en duidelijke afspraken

Jarenlang zeer tevreden klant, Keurige service en duidelijke communicatie. Altijd prijsopgaaf vooraf.

Staat altijd voor je klaar

Ook met een oudere auto ben je hartelijk welkom in garage de Rooij. Ze zoeken het echt voor je uit hoe je het beste je auto weer op orde krijgt. Tevreden

Perfecte service!

Prima geholpen, uitmuntende service. Auto op tijd klaar. Blijf bij De Rooij voor volgende keer. Bedankt en ook voor de gewassen auto. Hulde.

Top garage

Altijd al goed geholpen en nu weer.

Goed, snel, beleefd en vakkundig.

Grote beurt goed uitgevoerd, Thuisgebracht. Geweldige service. Al jaren zeer tevreden.

Klantvriendelijk en behulpzaam.

Als je in ‘the middle of nowhere’ Pech aan je auto krijgt, lichtelijk in paniek bent en een medewerker (Robert) je geruststelt, meedenkt en de zaak regelt, geeft dat een vertrouwd en gerust gevoel. Ik voelde mij serieus genomen. Dat heb ik zeer gewaardeerd.

Afspraak = Afspraak

Beurt keurig uitgevoerd vlgs afspraak. Auto rijdt weer prima. Kentekenplaat lampje zat niet strak vast ivm dolle schroef. Nu weer perfect vast. Leuke verrassing want ik had vergeten dit te melden. Staat trouwens niet op de rekening.

Goede persoonlijke behandeling

Via internet gezocht naar een trekhaak. Kwam daardoor bij de Rooy terecht. Goed behandeld en de afspraken prima nagekomen.

Geweldige service !!!!

Stond on Houten met een niet startende auto na telefoontje binnen een kwartier was de service auto ter plaatse en kon ik mijn weg vervolgen.

Autobedrijf De Rooy Is vakkundig en heeft de onderhoudsbeurt van mijn auto correct en zeer betaalbaar uitgevoerd. Ook fijn dat ik een leenauto meekreeg.

Een grote pluim na een vervelend probleem.

Na een APK met kleine beurt, bleek de camper te weinig olie te hebben na 350 km. Terug bij de Rooy bleek dat er een scheurtje zat in het oliefilter. Deze werd vervangen en de rekening was NUL- SERVICE werd gezegd.

De afstand meer dan waard

Het is niet het dichtste bij maar de service en vriendelijkheid maakt dat het niks uitmaakt

Prima service en afhandeling, zoals gebruikelijk.

Na piepend geluid bleken riemschijven voor en remblokken voor vervangen te moeten worden. Een duur grapje, maar goed en snel afgehandeld. Dank!

Zeer positief.

Al sinds vele jaren ben ik klant, en....nog nooit teleurgesteld!

Zeer klantvriendelijke ontvangst. Je wordt goed geïnformeerd op een rustige wijze door de medewerker.

Aan alle kanten OK.

Heel goed.

Goede service, redelijk in prijs

Bij onze aanhangwagen liep een wiel vast, wiel eraf gehaald en op drie wielen direct naar de garage gereden. Door drukte zou het minstens een week duren. Rondom remmen vernieuwd, toch in dezelfde week nog klaar.

Beusichemseweg 58 3997 MK