Toppie!

Auto garage bedrijf de Rooy vind ik een ontzettend goede service geven, Robert denkt met je mee. Ik had hier jaren geleden naar toe moeten gaan enne……. Je krijgt als jij je auto in onderhoud hebt gebracht nog een heerlijke fles appelsap mee. Heb ik nog nooit meegemaakt. Alleen om de fles appelsap blijf ik bij Autogarage bedrijf de Rooy in ‘t Goy. Hihihi!! Natuurlijk ook om het goede werk wat de medewerkers afleveren!! Een zeer tevreden cliënt.

persoonlijk, vriendelijk, kwaliteit

Goede ervaringen!

top

gratis lichten controle er ging thuis van alles mis in de organisatie, dus lukte het manlief niet om te gaan ... en kwamen we bijna 2 uur later samen langs, geen punt, gewoon geholpen

een uitstekende service

zeer kundig en klantvriendelijk

top

accu stuk op zaterdagmorgen vroeg contact met pechthulp auto daar brengen garage niet open maandagmorgen sleutels brengen overleg ... nieuwe accu, check banden, check oude lekkage kit ... en gaan

goed bedrijf

Als er wat is even bellen en het wordt op gelost

zoals altijd, klasse

Wederom netjes geholpen met duidelijke uitleg over de reparatie en het onderhoud

Fijne garage

Wij hebben onze camper voor een onderhoudsbeurt gestuurd. Prima geregeld. Goed advies

Goede service en afspraak is afspraak

Ze houden je goed op de hoogte van de voortgang. En houden zich aan de afspraken. Zeer tevreden!

Super goede service

Hele goede service niks is teveel dus zijn we erg tevreden

Prettig bedrijf, goede service!

Ik heb mijn auto’s al ongeveer 35 jaar bij deze garage in onderhoud, tot nu toe altijd tot tevredenheid!

Gewoon goed!

Super goede service, geen fratsen, duidelijk verhaal, geen flauwekul. Ik ga nooit meer naar een dealer! :) Ga zo door! Als het aan mij ligt vooral niet grootschaliger, niet "commercieler", geen bling bling! Dank Robert!

vriendelijk en klantgericht

Fijn om mee samen te werken

Zoals gebruikelijk excellent

Jaarlijkse onderhoudsbeurt naar volle tevredenheid uitgevoerd

Onderhoud personen auto's en bedrijfswagens

Wij zijn al jaren klant bij autobedrijf de Rooy. Wij laten de jaarlijkse apk keuringen en het benodigde onderhoud op jaarbasis uitvoeren aan onze bedrijfswagens. Het is een betrouwbaar bedrijf die altijd voor je klaar staat. Robert is zeer oplossingsgericht en denkt graag met je mee. Wij zijn zeer tevreden over jullie. Mvg, Van Jaarsveld Tuinen BV

goede service niet te duur

ik ben zeer tevreden, al 13 jaar onderhouden ze mijn camper.

Voel me serieus genomen, als ik een probleem heb.

Bij pech kan ik altijd terecht en als het mogelijk is wordt het gerepareerd.

Klantvriendelijk.

Als klant krijg je de ruimte om je verhaal te doen. Er wordt oplossingsgericht te werk gegaan, mocht er zich een probleem voordoen. Daardoor voel je je serieus genomen, hetgeen belangrijk is voor de vertrouwensband die je hebt opgebouwd met je garage.

Eerlijk, snel, vriendelijk en zeer servicegericht. Ver bovengemiddeld wat mij betreft.

Robert is heel klantvriendelijk en je krijgt altijd deskundig advies

Mijn auto doet het voortreffelijk met het onderhoud bij Autobedrijf de Rooy al 10 jaar

Robbert doet het prima

Vriendelijk , ga zo door.

Deskundige vakmensen

Erg vriendelijk, geheel volgens afspraak reparatie verricht. Mooie ervaring met een electrische leenauto. Top komen zeker terug!

als vanouds prima geholpen

APK keuring voor de transportbus. Vriendelijke ontvangst en heldere afspraken. Voordat er iets wordt vervangen telefonisch overleg. Bij ophalen nog een leuke attentie gekregen. Rekening is overzichtelijk en zeker niet te duur.

prima service

Vriendelijk, netjes, ter zake kundig en betaalbaar.