Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel!

Ik werd vriendelijk geholpen en er werd duidelijk verteld wat er moest gebeuren.

Geweldig bedrijf!

Ik ben al jaren klant bij dit prettige bedrijf. Verkoop, onderhoud en reparatie alles gaat in overleg. Door het overleg kom je niet voor verassingen te staan en is de totaalprijs bekend.

Flexibel, vriendelijk, servicegericht!

Flexibel, vriendelijk, servicegericht!

top werk geleverd

op en volgens afspraak

Kan niet beter

Prima geholpen zoals altijd.

Altijd goed geholpen.

Perfecte service

Zeer vriendelijk en perfecte service

Deze is goed.

Je wordt er vriendelijk ontvangen, en de service zijn goed.altijd in overleg.

Tevreden

zeer goede klanten begeleiding/service

personeel denkt goed mee in het belang van de klant. garage staat goed aangegeven bij de ANWB service monteurs heb ik persoonlijk ondervonden

top

Snelle en goede service

Als je hulp nodig hebt, dan kun je op dit bedrijf rekenen. Snelle en goede service.

Prettige ervaring

Ik voelde me gezien gehoord & serieus genomen. Verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen en mee gedacht in het aankopen van een passende auto met het nodige advies en afwegingen.

Kan het iedereen aanraden

Plezierige behandeling, vakkundige reparaties, goede service.

Mijn ervaring met Autobedrijf Geert Stevering is dat dit contact betrouwbaar en persoonlijk is.

Alles verloopt goed in contact met Autobedrijf Geert Stevering, is mijn ervaring. Het maken van een afspraak kan binnen een redelijke termijn en wordt via de mail bevestigd. Bij binnenkomst wordt je herkend en bij je naam aangesproken/begroet. Zo nodig kan je bij aflevering van je auto voor een beurt gebruik maken van een leenfiets. De kwaliteit van de beurten is goed. De prijzen zijn voorspelbaar en geen verrassing. Dus: gewoon goed!

Professionele en klantvriendelijke garage

Ik word altijd vriendelijk te woord gestaan en altijd telefonisch overleg indien noodzakelijk.

Wordt vriendelijk en prettig geholpen

Als voren

Tevreden

Mijn wens om een kentekenplaat met mijn achternaam erop te laten maken werd goed ingewilligd. Autobedrijf Stevering is in de verte familie van ons. Pa is overleden. Dan vind ik t gedenkwaardig onze achternaam op t nummerbord van mijn nieuwe auto te laten plaatsen. Het autobedrijf was direct bereidwillig en dacht met me mee.

Duidelijke communicatie

Klantvriendelijk, duidelijke service

Duidelijk vriendelijk, en snel en efficiënt dus goed.

Uitsekend

Snel en perfect uitgevoerde service!

Zeer blij mee!

top bedrijf